Dit ja!!quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Het is én én.
En BB is niet de originele TS.
En áls BB dan een deeltje #3 opent, maakt-ie er opeens heel wat anders van.
Wacht nou gewoon op ViesDik en zolang hij niks doet, zit niet te zeiken.
Top is heropend! Komt allen kijken.quote:
Waarom zou ikquote:Op maandag 21 oktober 2024 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Top is heropend! Komt allen kijken.²
Ha ha...quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Oh sorry, had me nog niet voorgesteld.
Ik ben Rinus, aka R1, kloon van @:Lenny77
quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Oh sorry, had me nog niet voorgesteld.
Ik ben Rinus, aka R1, kloon van @:Lenny77
Kan er misschien nog iemand vegen? (Iemand die in R & P post hoeft niet gelijk domme opmerkingen te lezen.)quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:17 schreef Boca_Raton het volgende:
In ‘twee woorden compliment vrouw’ wordt niet zo aardig gepost.
Er zijn weer users bezig die denken dijenkletsers te plaatsen. Het is niet veel maar wat mij betreft horen die reacties niet in R & P.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:17 schreef Boca_Raton het volgende:
In ‘twee woorden compliment vrouw’ wordt niet zo aardig gepost.
Waarom zet je geen TR?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 09:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er zijn weer users bezig die denken dijenkletsers te plaatsen. Het is niet veel maar wat mij betreft horen die reacties niet in R & P.
Blijkbaar, ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:00 schreef greysbones het volgende:
R&P / Nederlandse vrouwen missen vrouwelijkheid #3
Topic vol gepost
Maar is er daadwerkelijk ( op 2 a 3 middeleeuwse mannen) nog behoefte aan een dergelijk topic ?
TS opent vandaag waarschijnlijk nog een nieuw deel, want die geniet volgens mij volop van dat Middeleeuwse misogyne gelul.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:00 schreef greysbones het volgende:
Topic vol gepost
Maar is er daadwerkelijk ( op 2 a 3 middeleeuwse mannen) nog behoefte aan een dergelijk topic ?
Dit ja!! Dus dit sneue gedoe blijft maar doorgaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:07 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
TS opent vandaag waarschijnlijk nog een nieuw deel, want die geniet volgens mij volop van dat Middeleeuwse misogyne gelul.
Men ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zolang men er op blijft (re)ageren.
hoeveel posts heeft TS eigenlijk zelf gepost in dit specifieke deel...quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:07 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
TS opent vandaag waarschijnlijk nog een nieuw deel, want die geniet volgens mij volop van dat Middeleeuwse misogyne gelul.
Ik identificeer mij als een middeleeuwse man maar ik heb er geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:00 schreef greysbones het volgende:
Topic vol gepost
Zo ging het ook ,maar hij doet er maar al te graag aan mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel post heeft TS eigenlijk zelf gepost in dit specifieke deel...
of is het gewoon open gegooid omdat iemand tig keer een user quote om het te openen
Ik dan weer niet. Maar ik heb zeker behoefte aan het topic. Ik ben zelfs een van de kartrekkers geweest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik identificeer mij als een middeleeuwse man maar ik heb er geen behoefte aan.
Incel praat idd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:14 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb dit soort ongein al die tijd redelijk genegeerd, maar ten opzichte van 15 jaar geleden is het incelgelul zo ongeveer exponentieel toegenomen, dus dat werkt niet echt.
open een topicquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik dan weer niet. Maar ik heb zeker behoefte aan het topic. Ik ben zelfs een van de kartrekkers geweest.
Zou mooi zijn.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |