Altijd al gezegd, pro Palestina demonstranten zijn stiekem pro-Hamas en lappen elke vorm van etiquette aan hun laars. Totaal respectloos.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:51 schreef Aether het volgende:
A few activists at Auschwitz wave Palestinian flags and claim genocide in Gaza
https://www.timesofisrael(...)im-genocide-in-gaza/
[ afbeelding ]
Geen fatsoen, weinig verstand, weinig historisch besef. Gewoon een stel stakkerds dus.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We hebben het hier over mensen die al maandenlang staan te demonstreren tegen het bestaan van het enige Joodse land ter wereld, onder de smoes van 'genocide'. Een aanzienlijk deel van deze mensen stonden op 7 oktober juichend op de straat en kan het brute terreur van de Palestijnen niet afkeuren. Fatsoen hebben deze mafklappers dus al per definitie niet.
Dergelijke taal legt precies bloot wat ik al eerder zei: Te vaak wordt normale kritiek weggezet als antisemitisme. De aanval is de beste verdediging wordt vaak gezegd. Je staat na je kritiek al 1-0 achter waardoor je hooguit gelijk kunt komen.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Altijd al gezegd, pro Palestina demonstranten zijn stiekem pro-Hamas en lappen elke vorm van etiquette aan hun laars. Totaal respectloos.
Leuk argument ware het niet dat je het opneemt voor lui die spugen op de nagedachtenis van de Holocaust dus ben je per definitie af.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dergelijke taal legt precies bloot wat ik al eerder zei: Te vaak wordt normale kritiek weggezet als antisemitisme. De aanval is de beste verdediging wordt vaak gezegd. Je staat na je kritiek al 1-0 achter waardoor je hooguit gelijk kunt komen.²
Dit denk ik dus ookquote:Op maandag 6 mei 2024 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
pro Palestina demonstranten zijn stiekem pro-Hamas
Heb je hier een quote van? Ik kan me dit nl. niet herinneren. Dank vast.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk argument ware het niet dat je het opneemt voor lui die spugen op de nagedachtenis van de Holocaust dus ben je per definitie af.
Speel nou niet de vermoorde onschuld. Het is al jarenlang duidelijk wie jij bent en waarvoor jij staat.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Heb je hier een quote van? Ik kan me dit nl. niet herinneren. Dank vast.²
Geldt dat ook voor normale kritiek op religie? Of is het dan direct een soort fobie en haat?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dergelijke taal legt precies bloot wat ik al eerder zei: Te vaak wordt normale kritiek weggezet als antisemitisme. De aanval is de beste verdediging wordt vaak gezegd. Je staat na je kritiek al 1-0 achter waardoor je hooguit gelijk kunt komen.²
Mij verbaast niets meer.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:34 schreef Montagui het volgende:
Het wordt weer gezellig met die Hamas-UvA-demonstranten.![]()
[ x ]
Oppakken die 'studenten'.quote:
Mensen die de pers het werken onmogelijk kunnen maken in gezichtsbedekkende kleding.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oppakken die 'studenten'.
Wie denken ze wel dat ze zijn??????
Ach straks als het kamp leeg gemaakt is zitten ze bij Op1 te janken dat ze een blauwe plek hebben omdat politie zo met 'bruut geweld' een einde heeft gemaakt aan die onzin.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mensen die de pers het werken onmogelijk kunnen maken in gezichtsbedekkende kleding.
[ x ]
Maar oh wee als hen zelf een strobreed in de weg gelegd wordt bij het krijsen en het filmen daarvan
Zelden zo'n sneu volk gezien. Dat schreeuwwijf ookquote:Op maandag 6 mei 2024 19:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mensen die de pers het werken onmogelijk kunnen maken in gezichtsbedekkende kleding.
[ x ]
Maar oh wee als hen zelf een strobreed in de weg gelegd wordt bij het krijsen en het filmen daarvan
Wellicht dat jij een voorbeeld kunt aanleveren van "dat ik het opneem voor lui die spugen op de nagedachtenis van de Holocaust". En dan specifiek dat onderdeel. Dus niet ik vind Dennis Bergkamp een topvoetballer en dan aankomen met dat hij onaardig is voor zijn buurvrouw en ik dus anti-buurvrouw ben.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Speel nou niet de vermoorde onschuld. Het is al jarenlang duidelijk wie jij bent en waarvoor jij staat.
Moet hij niet nog even rellen in een parkeergarage van de Tweede Kamer?quote:Op maandag 6 mei 2024 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wellicht dat jij een voorbeeld kunt aanleveren van "dat ik het opneem voor lui die spugen op de nagedachtenis van de Holocaust". En dan specifiek dat onderdeel. Dus niet ik vind Dennis Bergkamp een topvoetballer en dan aankomen met dat hij onaardig is voor zijn buurvrouw en ik dus anti-buurvrouw ben.
Want Jason @:Scorpie laat het afweten.
Dank!²
Ik snap deze dog whistle totaal niet. Ik denk dat ik er toch te oprecht in zit.quote:Op maandag 6 mei 2024 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet hij niet nog even rellen in een parkeergarage van de Tweede Kamer?
Dat was vandaag toch precies 22 jaar geleden?
Selectief geheugen?quote:Op maandag 6 mei 2024 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap deze dog whistle totaal niet. Ik denk dat ik er toch te oprecht in zit.²
Zou kunnen, maar ik weet oprecht niet wat je bedoelt. Als ij ook oprecht bent zie ik de bewijzen wel verschijnen.quote:
Moet ik even al jouw posts na de moord op Fortuyn tevoorschijn halen of weet je het opeens weer?quote:Op maandag 6 mei 2024 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou kunnen, maar ik weet oprecht niet wat je bedoelt. Als ij ook oprecht bent zie ik de bewijzen wel verschijnen.²
Prima hoor, als die maar het volgende aantonen:quote:Op maandag 6 mei 2024 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet ik even al jouw posts na de moord op Fortuyn tevoorschijn halen of weet je het opeens weer?
Want daar zie ik graag een voorbeeld van. Laatste keer dat ik het vraag. Oprecht posten is alleen leuk als iedereen het doet.quote:Leuk argument ware het niet dat je het opneemt voor lui die spugen op de nagedachtenis van de Holocaust dus ben je per definitie af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |