Hmm, dat klopt niet. Het gevaar komt hier juist voor een aanzienlijk deel van de eerstgenoemde kant. De recente beelden van het partijcongres van GroenLinks/PvdA waren daar weer een voorbeeld van. Dit naast de partijdige berichtgeving in veel media en de moeite die men heeft om het Palestijnse terrorisme af te keuren zonder 'Ja, maar ..'.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:02 schreef EmptyBox het volgende:
Er heerst ook een groeiende anti blank (-e mannen) sentiment. De black lives rellen en racisme werden overal gedoogd. Elke cultuur krijgt wel kritiek. Maar Joden zijn blijkbaar vele malen belangrijker. En verdienen blijkbaar veel meer aandacht en sympathie van allemaal. Zij zijn ook het enige onderwerp wat de politieke links en rechtse establishment verbindt en samen 1 vuist laat maken. Al het andere mag vallen maar nooit de Joden. Ofzo. Erg merkwaardig. Hoe heeft deze indoctrinatie zijn weg gevonden naar de harten van zoveel mensen? Het is ook niet zo dat de holocaust de enige genocide is in de bestaan van de menselijke geschiedenis. Ik begrijp de hele eenzijdige verontwaardiging en aandacht niet.
Overal ter wereld van Amerika, Aystralie, Duitsland, Nederland zijn nieuwe wetsvoorstellen gedaan en zelfs aangenomen om specifiek anti-semitisme harder aan te pakken. Zelfs de linkse politieke partijen die voornamelijk pro palestina stemmers onder onder hun gelederen hebben. Durven zich niet voluit uit te spreken tegen Israel zonder ja-maar. En je ziet zelfs hoe een Joe Biden hakkelt op dit onderwerp. In een verkiezingsjaar waarin hij juist veel van deze linkse Pro palestina stemmers voor zich zou moeten winnen. Ze durven van links tot rechts niet. Israel is blijkbaar n grote taboe. Maar waarom is mijn vraag?quote:Op zondag 5 mei 2024 14:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, dat klopt niet. Het gevaar komt hier juist voor een aanzienlijk deel van de eerstgenoemde kant. De recente beelden van het partijcongres van GroenLinks/PvdA waren daar weer een voorbeeld van. Dit naast de partijdige berichtgeving in veel media en de moeite die men heeft om het Palestijnse terrorisme af te keuren zonder 'Ja, maar ..'.
Als men dit berhaupt al afgekeurd, te veel mensen binnen deze kringen vinden namelijk dat dit terrorisme gerechtvaardigd is, waar de vele pro-Palestijnse sympathisanten op universiteiten in het hele Westen een goed voorbeeld van zijn. De keffiyehs, Hamas hoofdbanden, Hezbollah vlaggen of genocidale slogans die aanzetten tot geweld zijn daar geen uitzondering meer.
Misschien heeft het wel iets met de geschiedenis te maken, denk je niet?quote:
Ik had ook begrepen dat er voor Yom HaShoa niet verdere beveiliging in orde is gemaakt, ondanks aanwijzingen voor het verstoren van de (private) bijeenkomsten en openbare orde; waarbij voornamelijk voor de kleinere Joodse gemeenschappen in Nederland de beveiliging geheel ontbreekt.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:09 schreef golfer het volgende:
Morgen is het Jom Hasjoa.
Ben benieuwd of dat weer aanleiding geeft aan de hersenlozen om daar weer tegen te protesteren.
Nee. Ik heb geen berichten over extra beveiliging gelezen.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:19 schreef HannahVrede het volgende:
Ik had ook begrepen dat er voor Yom HaShoa niet verdere beveiliging in orde is gemaakt, ondanks aanwijzingen voor het verstoren van de (private) bijeenkomsten en openbare orde; waarbij voornamelijk voor de kleinere Joodse gemeenschappen in Nederland de beveiliging geheel ontbreekt.
Weet jij daar meer over?
Man man....quote:Op maandag 6 mei 2024 16:51 schreef Aether het volgende:
A few activists at Auschwitz wave Palestinian flags and claim genocide in Gaza
https://www.timesofisrael(...)im-genocide-in-gaza/
[ afbeelding ]
Sinds het internet bestaat is er een ding dat zeker is: het blijkt altijd nog lager te kunnen.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:54 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Man man....
Lager kun je niet zinken zeg...
De red–green alliance weet zichzelf helaas op deze manier weer eens tot een nieuw dieptepunt te verlagen.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:54 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Man man....
Lager kun je niet zinken zeg...
Dan heb je totaal geen verstand en fatsoen in je sodemieterquote:Op maandag 6 mei 2024 16:51 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Vreselijk. Ik word behalve heel boos vooral heel verdrietig hiervan.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:51 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben het hier over mensen die al maandenlang staan te demonstreren tegen het bestaan van het enige Joodse land ter wereld, onder de smoes van 'genocide'. Een aanzienlijk deel van deze mensen stonden op 7 oktober juichend op de straat en kan het brute terreur van de Palestijnen niet afkeuren. Fatsoen hebben deze mafklappers dus al per definitie niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:58 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dan heb je totaal geen verstand en fatsoen in je sodemieter
Altijd al gezegd, pro Palestina demonstranten zijn stiekem pro-Hamas en lappen elke vorm van etiquette aan hun laars. Totaal respectloos.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:51 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Geen fatsoen, weinig verstand, weinig historisch besef. Gewoon een stel stakkerds dus.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We hebben het hier over mensen die al maandenlang staan te demonstreren tegen het bestaan van het enige Joodse land ter wereld, onder de smoes van 'genocide'. Een aanzienlijk deel van deze mensen stonden op 7 oktober juichend op de straat en kan het brute terreur van de Palestijnen niet afkeuren. Fatsoen hebben deze mafklappers dus al per definitie niet.
Dergelijke taal legt precies bloot wat ik al eerder zei: Te vaak wordt normale kritiek weggezet als antisemitisme. De aanval is de beste verdediging wordt vaak gezegd. Je staat na je kritiek al 1-0 achter waardoor je hooguit gelijk kunt komen.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Altijd al gezegd, pro Palestina demonstranten zijn stiekem pro-Hamas en lappen elke vorm van etiquette aan hun laars. Totaal respectloos.
Leuk argument ware het niet dat je het opneemt voor lui die spugen op de nagedachtenis van de Holocaust dus ben je per definitie af.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dergelijke taal legt precies bloot wat ik al eerder zei: Te vaak wordt normale kritiek weggezet als antisemitisme. De aanval is de beste verdediging wordt vaak gezegd. Je staat na je kritiek al 1-0 achter waardoor je hooguit gelijk kunt komen.
Dit denk ik dus ookquote:Op maandag 6 mei 2024 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
pro Palestina demonstranten zijn stiekem pro-Hamas
Heb je hier een quote van? Ik kan me dit nl. niet herinneren. Dank vast.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk argument ware het niet dat je het opneemt voor lui die spugen op de nagedachtenis van de Holocaust dus ben je per definitie af.
Speel nou niet de vermoorde onschuld. Het is al jarenlang duidelijk wie jij bent en waarvoor jij staat.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Heb je hier een quote van? Ik kan me dit nl. niet herinneren. Dank vast.
Geldt dat ook voor normale kritiek op religie? Of is het dan direct een soort fobie en haat?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dergelijke taal legt precies bloot wat ik al eerder zei: Te vaak wordt normale kritiek weggezet als antisemitisme. De aanval is de beste verdediging wordt vaak gezegd. Je staat na je kritiek al 1-0 achter waardoor je hooguit gelijk kunt komen.
Mij verbaast niets meer.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:34 schreef Montagui het volgende:
Het wordt weer gezellig met die Hamas-UvA-demonstranten.![]()
[ x ]
Oppakken die 'studenten'.quote:
Mensen die de pers het werken onmogelijk kunnen maken in gezichtsbedekkende kleding.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oppakken die 'studenten'.
Wie denken ze wel dat ze zijn??????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |