Ik kan van Estland echt heel lastig inschatten hoe ze het gaan doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:05 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet het hele optreden zo is gefilmd. Hmmm.
Dit account doet steeds alsof ze erbij zijn of dat ze allemaal inside info hebben, dus weet niet hoor.quote:
Plezier spat er bij die gasten toch wel redelijk af dus ik heb zelf wel het idee dat het richting een succesje kan gaan a la Trenuletul (misschien is het niet zo’n dusdanige oorworm, maar it’s getting there).quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan van Estland echt heel lastig inschatten hoe ze het gaan doen.
Israël ophemelingquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:08 schreef Greys het volgende:
Oh maar wacht, ik heb via via begrepen dat dat account wordt gerund door een Israëlische meneer. Dus ik snap deze tweet.
Live camquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:08 schreef ESFfan het volgende:
Ik gok dat het vastgelopen Windows scherm straks op 68 procent staat en dat die visuals te maken gaan hebben met het publiek tijdens de live shows..
Ik denk wel dat Israël het goed gaat doen in de televote (cliché maar je kan niet tegen iets stemmen) en Eden kan goed zingen, dus daar gaan ook wel wat jurypunten heen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:08 schreef Greys het volgende:
Oh maar wacht, ik heb via via begrepen dat dat account wordt gerund door een Israëlische meneer. Dus ik snap deze tweet.
Dat denk ik ook zeker!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Israël het goed gaat doen in de televote (cliché maar je kan niet tegen iets stemmen) en Eden kan goed zingen, dus daar gaan ook wel wat jurypunten heen.
Ja dat account is sowieso poep, veel fake news en compleet out of context nieuws.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik ook zeker!
Maar die tweet is misschien ietwat overdreven positief bedoel ik omdat het account nergens bronnen geeft en doen alsof ze er zelf zijn vaak en van een Israëlische meneer schijnt te zijn.
Israël had gewoon uit de competitie genomen moeten worden net zoals Rusland. Gelijke monniken gelijke kappen, maar Israël sponsort de boel ( morocconoil ) its all about the moneyquote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Israël het goed gaat doen in de televote (cliché maar je kan niet tegen iets stemmen) en Eden kan goed zingen, dus daar gaan ook wel wat jurypunten heen.
Kan daar zo slecht tegen he. Gisteren ook steeds dingen zoals ‘ze klinken veel beter’, ‘er is een windmachine’. Gewoon gelul voor likes.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik ook zeker!
Maar die tweet is misschien ietwat overdreven positief bedoel ik omdat het account nergens bronnen geeft en doen alsof ze er zelf zijn vaak en van een Israëlische meneer schijnt te zijn.
Ja ik vind ze/hem ook strontirritant.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan daar zo slecht tegen he. Gisteren ook steeds dingen zoals ‘ze klinken veel beter’, ‘er is een windmachine’. Gewoon gelul voor likes.
Blijft doodzonde van het liedjequote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:47 schreef grazz het volgende:
België heb ik nog steeds mn twijfels bij. Komt wat te hysterisch over
+ 20 minuten voor Nederland zou je dus ongeveer zeggen rond 15:15quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:55 schreef grazz het volgende:
Noorwegen https://eurovision.tv/gal(...)ham-second-rehearsal
denk het ook, maar het ziet er nog kaal uit. Meer visuals nodig iddquote:
Oke laat maar. Dus wel een vogel.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:15 schreef NailQueen het volgende:
Sorry jongens maar ik blijf er bij dat die vogel gewoon een stunt is. Joost is van de marketing en weet hoe hij chaos kan creeëren. Bij de tweede repetities zien we iets heel anders. En mocht dat niet zo zijn ben ik net zo verward en rusteloos als jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |