Heb hier op het park in Beekbergen 30 mm. In Zutphen regende het harder en vooral langer, dus ik zit op goed 40. En momenteel weer vrij hard en dat gaat nog ff doorquote:
Alleen jammer dat het gedurende de dag alleen maar kouder wordt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:00 schreef heywoodu het volgende:
Boh, het is lekker buiten nu![]()
Met als kanttekening dat het hier niet regent, dat maakt wel verschil natuurlijk
De knmi stations zijn ook maar bepaalde plekken. Hier in Noord-Midden Limburg is de kern tussen Arcen en Ell gevallen. Behalve bij mij weer natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
KNMI heeft het kaartje nog niet gereed zie ik, die zijn de mm's nog aan het tellen![]()
Dus alleen die van buienradar tot nu toe
Het regent echt tering hard en het is 12 graden. Gisterochtend en woensdag was lekker. Dit is gewoon kansloos. Korte broek nog wel aan :pquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:00 schreef heywoodu het volgende:
Boh, het is lekker buiten nu![]()
Met als kanttekening dat het hier niet regent, dat maakt wel verschil natuurlijk
Vanuit het zuidwesten inderdaad dalende temperaturen, tot zelfs onder 10 graden momenteel.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het gedurende de dag alleen maar kouder wordt.
Mijn gewone regenmeter zo goed als vol, dus dat is bijna 50. Op het werk 30quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De knmi stations zijn ook maar bepaalde plekken. Hier in Noord-Midden Limburg is de kern tussen Arcen en Ell gevallen. Behalve bij mij weer natuurlijk.
Hehe, eindelijk. Verstand komt met de jaren, dat blijkt maar weerquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het regent echt tering hard en het is 12 graden. Gisterochtend en woensdag was lekker. Dit is gewoon kansloos. Korte broek nog wel aan :p
Begint hier ook goed vol te lopen nu hoor, regent goed door.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mijn gewone regenmeter zo goed als vol, dus dat is bijna 50. Op het werk 30
Moeten ze nog uit de blubber trekken eerstquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:06 schreef THEFXR het volgende:
staan de paarden klaar? heel de wk regen, nu regen en 10 gr
Ja, vandaar de kanttekening dat het hier niet regent, anders is het buiten wel een tikkeltje minder lekker. Alles wat ik buiten moest doen heb ik net alvast gedaan, heerlijke temperatuur na gisteren en over een uur gaat het wél regenen, dus dan hoef ik ook liever niet meer wegquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het regent echt tering hard en het is 12 graden. Gisterochtend en woensdag was lekker. Dit is gewoon kansloos. Korte broek nog wel aan :p
Bizar ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:14 schreef INViCTuS het volgende:
Mei is 3 dagen op gang en de maand hoeveelheid regen is alweer binnen
Ik zag gisteren nog dat de maximumtemperatuur voor vandaag 20 graden was. 'dat valt nog wel mee', dacht ik. Toen zag ik dat dat temperatuur om 1 uur 's nachts was en het daarna alleen maar ging dalenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vanuit het zuidwesten inderdaad dalende temperaturen, tot zelfs onder 10 graden momenteel.
Niets daarvan, alleen frutsgod schrijft die overzichten.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:58 schreef Frutsel het volgende:
ik voorzie een eervolle plek voor @:rambodirk in het jaaroverzicht dat @:nattekat gaat schrijven
Dit vind ik dapper. Like gegeven.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:14 schreef INViCTuS het volgende:
Mei is 3 dagen op gang en de maand hoeveelheid regen is alweer binnen
Je bedoelt dat de regen ons laat verpieteren jaquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch lijkt de regen in Brabant / Limburg toch flink te verpieteren nu.
Nee, zie knmi radarquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de regen ons laat verpieteren ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |