En bij 538 zei hij dat hij een laatste troef had, waardoor ze hem weer zouden bellen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:45 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik heb er trouwens nog steeds vertrouwen in!
Je gaat niet 9 maanden oefenen om een nummer te zingen voor een scherm.
Of zullen we het gewoon een maand doortrekken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen ja….
Oké er wint gewoon niemand dit jaar!
Wij feliciteren Italië!quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Of zullen we het gewoon een maand doortrekken.Of gewoon het land laten winnen met de meeste streams.
Ik geloof er ook nog wel in. Van wat ik tot nu toe heb gezien aan clipjes, vind ik niemand echt nog 100% overtuigen. Ook al vind ik Zwitserland wel de enige die mij echt winner vibes geeft, er is toch ook nog iets van twijfel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat er een pad naar victorie is, maar hopelijk krijgen we daar morgen al een soort van bevestiging van
@Scrummiequote:Op donderdag 2 mei 2024 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Degene die die smiley heeft gemaakt is echt geniaal
Na de winst praten we toch wel minstens 3 maanden na?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
Hoelang blijft dit topic nog open eigenlijk?
Wat moet ik straks met mijn leven ....
@Breuls goed gedaan jochiequote:Op donderdag 2 mei 2024 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
@:scrummie
En grote dank aan @:breuls dat hij er de code : J aan kon geven!
De beste smiley sindsquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Degene die die smiley heeft gemaakt is echt geniaal
Vorig jaar was erquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De beste smiley sinds [ afbeelding ]
@Superbadeendjequote:Op donderdag 2 mei 2024 22:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De beste smiley sinds [ afbeelding ]
ESF / :J.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:21 schreef Aadrianus het volgende:
Ik ben dom waarschijnlijk, maar hoe werkt dat met die code?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:41 schreef d_elise het volgende:
[ afbeelding ]
Joost plaatste net nog even een geruststelling in z'n Instagram ESF groepHet komt goed mensen!
Valt die groep ergens te vinden? Ik zie hem niet op Instagram.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:41 schreef d_elise het volgende:
[ afbeelding ]
Joost plaatste net nog even een geruststelling in z'n Instagram ESF groepHet komt goed mensen!
Op zijn Instagramprofiel (@ joostklein) staat in zijn bio een linkje naar de groep: Eurovision 2024quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:58 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Valt die groep ergens te vinden? Ik zie hem niet op Instagram.
Wat mooiquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:01 schreef d_elise het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk allemaal die odds en de eeuwige (hilarische) discussies over alles, maar dit vat de kern toch maar weer even samen. Wat gun ik hem dit
Gevonden, het is alleen zichtbaar in de app.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:03 schreef d_elise het volgende:
[..]
Op zijn Instagramprofiel (@ joostklein) staat in zijn bio een linkje naar de groep: Eurovision 2024
Mooi Greysquote:
Ik heb het niet gezien, maar was Trijntje ook niet iemand die zich er eigenlijk te goed voor voelde? Ze ging voor de ervaring en voor de lol, alsof je een avondje gaat carnavallen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Arno Kantelberg gooit Trijntje nog even heerlijk terecht onder de bus met dat geneuzel over die scheurjurk en dast ze in tegenstelling tot Joost echt geen idee had hoe ze dat moest aanpakken![]()
René Froger was eigenlijk te groot voor Songfestivalquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:31 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar was Trijntje ook niet iemand die zich er eigenlijk te goed voor voelde? Ze ging voor de ervaring en voor de lol, alsof je een avondje gaat carnavallen.
Ze had er destijds een nogal snobistische houding over meen ik me te herinneren.
And Europe did not walk along with her.
Hoe anders is het nu.
Goed gezelschap.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:34 schreef Momo het volgende:
[..]
René Froger was eigenlijk te groot voor Songfestival
En ook gewoon totaal niet voorbereid.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:31 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar was Trijntje ook niet iemand die zich er eigenlijk te goed voor voelde? Ze ging voor de ervaring en voor de lol, alsof je een avondje gaat carnavallen.
Ze had er destijds een nogal snobistische houding over meen ik me te herinneren.
And Europe did not walk along with her.
Hoe anders is het nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |