Ik ken alleen die vrouw (van naam) en weet dat ze met Joost heeft samengewerkt voor zijn dichtbundel of de Jongeren Boekenweek o.i.d., iets met literatuur in ieder geval.quote:
Joost heeft zijn doel behaaldquote:
Ik dacht nog, bij dat stukje dat je op de achtergrond een weg o.i.d. ziet daar zie je hem ook lopen, de vloer hebben we natuurlijk nog helemaal niet gezien en die zal ook wel meebewegen. Dan lijkt het alsof hij in een game loopt. Kan er denk ik wel leuk uitzien als je dat precies zo in beeld brengt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:45 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik heb er trouwens nog steeds vertrouwen in!
Je gaat niet 9 maanden oefenen om een nummer te zingen voor een scherm.
Dat laatste inderdaad. En de krachttraining waar regelmatig over is gesproken doe je hier ook niet voor. Dat heeft een doel, lijkt me.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:45 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Dat laatste doen er wel meer inderdaad, waaronder mijn usernamequote:Op donderdag 2 mei 2024 18:26 schreef Tinkepink het volgende:
Om heel eerlijk te zijn hoop ik dat we niet winnen. Hoop op Kroatië of Zwitserland of Frankrijk (hier stond Oostenrijk -foutje natuurlijk).
Joost zal genoeg aandacht krijgen voor een mooie Europese tour, zonder de druk om mainstream te worden. Zo kan hij fijn zichzelf blijven en heeft hij toch maar maar mooi op het ESC gestaan én het geschopt tot FOK-smilie.
P.s volgens mij gebruikt Joost vermomming en/mutsen/zonnebrillen om zich achter te verstoppen als hij zich mentaal wil afschermen van de buitenwereld
Bedankt, dit had ik even nodigquote:Op donderdag 2 mei 2024 19:52 schreef Greys het volgende:
Vandaag in 2021.
Italië 10 procent winkans.
[ afbeelding ]
En bij 538 zei hij dat hij een laatste troef had, waardoor ze hem weer zouden bellen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:45 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Of zullen we het gewoon een maand doortrekken.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen ja….
Oké er wint gewoon niemand dit jaar!
Wij feliciteren Italië!quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Of zullen we het gewoon een maand doortrekken.Of gewoon het land laten winnen met de meeste streams.
Ik geloof er ook nog wel in. Van wat ik tot nu toe heb gezien aan clipjes, vind ik niemand echt nog 100% overtuigen. Ook al vind ik Zwitserland wel de enige die mij echt winner vibes geeft, er is toch ook nog iets van twijfel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat er een pad naar victorie is, maar hopelijk krijgen we daar morgen al een soort van bevestiging van
@Scrummiequote:Op donderdag 2 mei 2024 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Degene die die smiley heeft gemaakt is echt geniaal
Na de winst praten we toch wel minstens 3 maanden na?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
Hoelang blijft dit topic nog open eigenlijk?
Wat moet ik straks met mijn leven ....
@Breuls goed gedaan jochiequote:Op donderdag 2 mei 2024 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
@:scrummie
En grote dank aan @:breuls dat hij er de code : J aan kon geven!
De beste smiley sindsquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Degene die die smiley heeft gemaakt is echt geniaal
Vorig jaar was erquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De beste smiley sinds [ afbeelding ]
@Superbadeendjequote:Op donderdag 2 mei 2024 22:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De beste smiley sinds [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |