Maar in bijvoorbeeld Estland kost het ook 2 euro om te stemmen in Eesti Laul.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de nationale voorrondes in Oost-Europa, zoals Tsjechië of de Baltics, heb je meestal zo’n 10.000-20.000 stemmen nodig om zeker te zijn van een plek in de Top 3. Dat zal bij een ESF ook wel zoiets zijn.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar in bijvoorbeeld Estland kost het ook 2 euro om te stemmen in Eesti Laul.
Stemmen in Duitsland kost maar 14 - 20 centquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ x ]
Allemaal even doneren om genoeg douze points binnen te harken.
Ik maak me meer zorgen over een Oekraïne als consensuswinnaar, met dank aan een 180 punten automatische startbonus vanuit de televotequote:Op donderdag 2 mei 2024 15:42 schreef d_elise het volgende:
Nog maar minder dan 24 uur en dan hebben we weer iets om over te hyperen of te panieken. Dat Zwitserland na de beelden van de tweede repetitie ook wegzakt en Kroatië met een - naar mijn inziens - matige repetitie nu op 1 staat, geeft mij goede hoop. Alles kan nog!
Ik denk dat op dit moment Oekraïne ook de grootste kans maakt eigenlijk. Die halen gewoon ook veel televote punten (zal vast niet mega veel schelen met Kroatië), maar scoren wel duidelijk beter bij de jury.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen over een Oekraïne als consensuswinnaar, met dank aan een 180 punten automatische startbonus vanuit de televote
Rozjeegodquote:
Dit is misschien een wat gezochte theorie, maar in de vakjury zitten bovengemiddeld veel veertigers en vijftigers, meestal vanuit de culturele sector, dus vermoedelijk progressieve types. Dat kan een hindernis zijn om dat soort figuren op een lied te laten stemmen waarin twee figuren verbonden met de kerk worden vereerd.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat op dit moment Oekraïne ook de grootste kans maakt eigenlijk. Die halen gewoon ook veel televote punten (zal vast niet mega veel schelen met Kroatië), maar scoren wel duidelijk beter bij de jury.
Of dat rap stuk moet straks erg matig overkomen.
Dat zou ook nog kunnen ja….quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is misschien een wat gezochte theorie, maar in de vakjury zitten bovengemiddeld veel veertigers en vijftigers, meestal vanuit de culturele sector, dus vermoedelijk progressieve types. Dat kan een hindernis zijn om dat soort figuren op een lied te laten stemmen waarin twee figuren verbonden met de kerk worden vereerd.
Ach welnee, dat maakt toch niemand wat uit. Genoeg religieuze kunst waar "progressieve types" warm voor lopen hoorquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is misschien een wat gezochte theorie, maar in de vakjury zitten bovengemiddeld veel veertigers en vijftigers, meestal vanuit de culturele sector, dus vermoedelijk progressieve types. Dat kan een hindernis zijn om dat soort figuren op een lied te laten stemmen waarin twee figuren verbonden met de kerk worden vereerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |