Link?quote:Op donderdag 2 mei 2024 03:01 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zag n schattig dier
Denk iets in Amerika
Leek op n soort kleine beer/ varken
Nu schenk ik wat wijn in en ga in mijn veranda verder met lezenquote:Op donderdag 2 mei 2024 03:01 schreef kree het volgende:
naja film maar gestopt, want te veel afleiding ermee. maar ok. en nu?
nou een Walibi kan het niet zijn he in USA?quote:Op donderdag 2 mei 2024 03:01 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zag n schattig dier
Denk iets in Amerika
Leek op n soort kleine beer/ varken
hahaha ja ok, tja ik ken hoop knuffel achtige diertjes die er zo uit zien.quote:
net als alle diertjes, neem aan he. je woont gewoon in NL. maar denk jij er wel eens over ergen anders heen te gaan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 03:06 schreef HappyCharly het volgende:
Baby wombat zo schattig
Varken beer koala-achtig
niet motiverend he? klets is gewoon door want weet dat je toch nog niet slaapt?quote:
echt mss begrijp ik je soms nog......quote:
Beetje saai, kasha (geroosterde boekweit) moet je een beetje kruiden. Bv koken in een beetje bouillon. Maar ik ben altijd bang dat ik het overkook en het een prutje wordtquote:
Wat houdt je tegen? Gewoon doenquote:Op donderdag 2 mei 2024 03:12 schreef kree het volgende:
voor de rest dan, want HC slaapt, ik zou best eens willen emigreren ofzo?
Hoewel het hier ok is hoor, maar ik krijg zoveel irritatie aan alle regels enzo dat ik denk ontvlucht t, maarja he familie enzo.....
Weer wat geleerd, had nog nooit v kasha gehoordquote:Op donderdag 2 mei 2024 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje saai, kasha (geroosterde boekweit) moet je een beetje kruiden. Bv koken in een beetje bouillon. Maar ik ben altijd bang dat ik het overkook en het een prutje wordt
nou toch nog wel aardig wat, en is vooral dus familie.quote:
Nee, was goed gaat.quote:Op donderdag 2 mei 2024 03:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, had nog nooit v kasha gehoord
En was t n prutje?
de weg naar de hel is geplaveid met goede voornemensquote:Op donderdag 2 mei 2024 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou toch nog wel aardig wat, en is vooral dus familie.
en angst om zoiets te doen. Maar in principe zou ik het doen.
Ohjeeeeeequote:Op donderdag 2 mei 2024 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
de weg naar de hel is geplaveid met goede voornemens
hahahahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
de weg naar de hel is geplaveid met goede voornemens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |