Blijft wel een leuk liedje. Ik snap alleen niet dat ze ooit de call hebben kunnen maken om voor die staartjes te gaan.quote:
Nee dat snap ik ook niet helemaal. Misschien willen ze liever overkomen dan tijdens de nationale finale? Dat kwam veel stoerder/harder over.quote:Op woensdag 1 mei 2024 23:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Blijft wel een leuk liedje. Ik snap alleen niet dat ze ooit de call hebben kunnen maken om voor die staartjes te gaan.
Of ga langs, ze zijn waarschijnlijk toch buren van elkaarquote:Op woensdag 1 mei 2024 23:41 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor maar wat een gênant gedoe dit.Stuur dan even een dm ofzo.
[ x ]
En de delegatie van Israël die hen van antisemitisme beschuldigt...quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Martin Österdahl onderweg met make-up remover.
Oh dat zal wel ja, volgens mij waren ze daar op de nationale tv ook al steeds met Bambi bezig..quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:08 schreef nik4ever het volgende:
[..]
En de delegatie van Israël die hen van antisemitisme beschuldigt...
Ik ben het er zeker niet mee eens als dat zou gebeuren, maar het is natuurlijk wel een politiek statement. Net zoals de visuals bij Oekraïne en de algehele deelname van Israël. Maar goed, daar wordt ook niks aan gedaan dus in dat opzicht zou Bambie die boodschap mogen uitdragen zou je zeggen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:08 schreef nik4ever het volgende:
[..]
En de delegatie van Israël die hen van antisemitisme beschuldigt...
Dan eerder de Arce de Triomphe hè? Daar heeft ie al mee geoefend.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:15 schreef Em31 het volgende:
Vandaag wel een topdag.Weer veel echte beelden + vanavond de big 5. Kijken of daar nog verrassingen zijn. Slimane op een Eiffeltoren ofzo.
Die staat straks bij het acapella stukje op de parkeerplaats te zingen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:15 schreef Em31 het volgende:
Vandaag wel een topdag.Weer veel echte beelden + vanavond de big 5. Kijken of daar nog verrassingen zijn. Slimane op een Eiffeltoren ofzo.
True. True.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Totdat we de foto's zien blijft dit gewoon een reële mogelijkheid Greys!
Stopquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die staat straks bij het acapella stukje op de parkeerplaats te zingen.
Het zou natuurlijk niet onmogelijk zijn als echt 7 goede nummers en 8 slechte nummers achter elkaar zet. Maar ik ben niet zeker over Servië en Polen. Al zouden ze zeker alle 7 kunnen kwalificeren.quote:Op donderdag 2 mei 2024 09:56 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie op de Twitter trouwens veel voorspellingen met de hele eerste helft van semi 1 die kwalificeert. Voelt voor mij alsof dat bijna onmogelijk is, dat álles van het begin van de show doorgaat. Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |