Q.E.D.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:
Stiggy had de mannengriep vanmorgen.quote:
Aaah hij ging bijna deud ?quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Stiggy had de mannengriep vanmorgen.
Die hebben wij nooit, dus ik schaar me wel onder "Gezond"
Ik ben niet meer ziekquote:Op woensdag 1 mei 2024 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah hij ging bijna deud ?
Nee daar doen we niet aan
Volgens mij ging het hem weer beter. Elders gelezenquote:Op woensdag 1 mei 2024 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah hij ging bijna deud ?
Nee daar doen we niet aan
Gelukkig maarquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben niet meer ziek
Early Greys
Mag nog steeds!quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Anders hadden we de kippensoep brigade op stap moeten sturen
Joepieeeeequote:Op woensdag 1 mei 2024 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben niet meer ziek
Early Greys
Ow - weer boven water?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Druk weekje gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Druk weekje gehadAh - da's balen. Maar nu rustiger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah - da's balen. Maar nu rustiger?Deze week is nog ff druk, vanaf volgende week moet het rustiger zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
geloof ut ook niequote:Op woensdag 1 mei 2024 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
Nou je het zegt .....
Mannengriep duurt minstens 3 weken ....
Neh, kan niet
Er zou een campagne moeten komen om de impact van de man flu over te brengen. Hier wordt vaak nog lacherig over gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |