Omdat ze opgerold worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zeker weten van wel. Waarom zouden ze niet in die positie zitten?
Hamas is een bevrijdingsbeweging. Alleen gegroeid sinds de laatste uitbarsting.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nee dat is het punt niet, HAMAS wil blijven voortbestaan als terreurorganisatie , GAZA blijft wel bestaan , maar HAMAS niet
HAMAS is baas geworden in GAZA nadat ze de oorlog met Fatah hebben gewonnen , HAMAS heeft niets met vrijheid, wel met terreurquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hamas is een bevrijdingsbeweging. Alleen gegroeid sinds de laatste uitbarsting.
quote:De strijd tussen Fatah en Hamas heeft de humanitaire situatie in Gazastrook - die door Israël onder embargo is geplaatst - zo mogelijks nog verslechterd.
Onder impuls van Egypte zijn er nieuwe verzoeningsonderhandelingen gestart die moeten leiden tot een eenheidsregering.
Maar er zijn heel wat obstakels.
De machtsovername in juni 2007 van Hamas in de Gazastrook heeft het afgelopen decennium gezorgd voor gespannen relaties met de door Fatah geleide Palestijnse Autoriteit (PA) in Ramallah.
De jongste maanden zakten de relaties tussen Hamas en Fatah tot een ongekend dieptepunt.
Dat komt best goed , er is niet heel veel meer van over , HAMAS vraagt beleefd of ze de baas mogen blijven in GAZA , wat denk jij ?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou na 6 maanden alles bereikt behalve hamas opgerold.
Wauwquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
De laatste restjes worden ook opgeruimd.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou na 6 maanden alles bereikt behalve hamas opgerold.
Hamas is volgens mij 18 jaar geleden als winnaar uit de stembus gekomen. Niet dat de huidige generatie op ze zou stemmen maar zeker weten met een mandaatquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
HAMAS is baas geworden in GAZA nadat ze de oorlog met Fatah hebben gewonnen , HAMAS heeft niets met vrijheid, wel met terreur
https://vrede.be/nl/nieuws/het-fatah-hamas-conflict-gaza
[..]
[..]
Dat komt best goed , er is niet heel veel meer van over
volgens jouquote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hamas is volgens mij 18 jaar geleden als winnaar uit de stembus gekomen. Niet dat de huidige generatie op ze zou stemmen maar zeker weten met een mandaat
https://www.leidschdagbla(...)e&utm_medium=organicquote:Afvaardigingen van de Palestijnse rivaliserende bewegingen Fatah en Hamas hebben in Beijing met elkaar gesproken, meldt China.
Volgens woordvoerder van Buitenlandse Zaken Lin Jian voerden ze "diepgaande en openhartige gesprekken" om zich met elkaar te verzoenen.
quote:Al sinds Hamas in 2007 de macht greep in de Gazastrook, probeert Fatah er opnieuw de overhand te krijgen. Onderhandelingen tussen Hamas en Fatah, bemiddeld door Egypte, resulteerden in 2011 in een preliminair verzoeningsakkoord.
In mei 2012 ondertekenden toenmalig Hamas-leider Khaled Meshal en de president van de PA Mahmoud Abbas, het Caïro-Akkoord.
En ze hebben meteen dat zaadje van democratie plat gestampt tbhv hun eigen agenda.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hamas is volgens mij 18 jaar geleden als winnaar uit de stembus gekomen. Niet dat de huidige generatie op ze zou stemmen maar zeker weten met een mandaat
Alsof normale Palestijnen dit konden verwachten. Niet iedereen is raar.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
dan welquote:
Dat is wél zoiets wat ik zeg. Want waarom zou je gijzelaars nemen? Dat maakt voor de uitkomst niets uit.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Doe maar, dan ben je je gijzelaars kwijt en begint het feestje over een jaar gewoon opnieuw. Er is een duurzame oplossing nodig, en dat is niet zoiets wat jij zegt.
Je act wordt stoffig, joh.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hamas wil inderdaad een einde aan de bezetting van hun land
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bevrijdingsbewegingen vermoorden en verkrachten geen willekeurige burgers.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Komt de aanhanger van het immorele leger mij de les lezen over ethiek.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:27 schreef havanagila het volgende:
[..]
Bevrijdingsbewegingen vermoorden en verkrachten geen willekeurige burgers.
Bevrijdingsbewegingen lokken niet doelbewust aanvallen op eigen burgers (gaza) uit.
Bevrijdingsbewegingen hebben geen laffe leiders die als miljardair in het buitenland leven.
Bevrijdingsbewegingen hebben geen haatfans als jou.
Waar ben ik een aanhanger van het IDF? laat me eens 1 post zien. Met je bevrijdingsleger.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Komt de aanhanger van het immorele leger mij de les lezen over ethiek.
Dat is maar de vraag.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 18:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En ze hebben meteen dat zaadje van democratie plat gestampt tbhv hun eigen agenda.
En die agenda is niet in het voordeel van of voor de Palestijnen.
Ik steun geen idf dus ook geen genocidequote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:37 schreef havanagila het volgende:
[..]
Waar ben ik een aanhanger van het IDF? laat me eens 1 post zien. Met je bevrijdingsleger.
Beetje genocidale aanvallen van een corrupte terroristische dictatuur steunen.
Hoe is het aanvallen van Israël om tienduizenden burgerslachtoffers in Gaza uit te lokken goed voor Gaza?quote:
Waar doe ik dat? Makkelijk je eigen haat wegwuifelen door iemand anders te framen zonder bewijs. Laat me maar 1 post zien.quote:
HAMAS moet doodquote:
Aah uitlokken... Vooral bij de ander de schuld leggen want de ander is te dom om een eigen weloverwogen beslissing te nemen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:39 schreef havanagila het volgende:
[..]
Hoe is het aanvallen van Israël om tienduizenden burgerslachtoffers in Gaza uit te lokken goed voor Gaza?
[..]
Waar doe ik dat? Makkelijk je eigen haat wegwuifelen door iemand anders te framen zonder bewijs. Laat me maar 1 post zien.
Als het antwoord op een vraag je niet uitkomt lul je er maar omheen? wacht nog steeds op onderbouwing dat ik het IDF zou steunen. Met je 7 oktober wegzetten als "verzet". Oelewapper.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aah uitlokken... Vooral bij de ander de schuld leggen want de ander is te dom om een eigen weloverwogen beslissing te nemen.
HAMAS is tegen ongelovigen , dat is ook jij, overigens is HAMAS nog niet eens zo erg als ISIS of de Talibanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aah uitlokken... Vooral bij de ander de schuld leggen want de ander is te dom om een eigen weloverwogen beslissing te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |