En nu ?quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katwijk is correct. De tweede niet.
Een andere club komt zeker niet uit het westen.
Go Ahead ?quote:
Sorry, topic was uit mijn lijst.quote:
Heette vroeger PEC al zo ?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, topic was uit mijn lijst.
Is mooi geweest. Was PEC.
Mooiste acroniem van alle Nederlandse fusieclubs: Prins hendrik Ende desespereert nimmer Combinatie.quote:
Na Inspanning Volgt Ontspanning. N.I.V.O. in de jaren 50 een jongensclubje voetballers dat fuseerde met wandelvereniging Sparta.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mooiste acroniem van alle Nederlandse fusieclubs: Prins hendrik Ende desespereert nimmer Combinatie.
2 goed. Ranieri niet.quote:
Nee, of ik moet het mis hebben. De drie die ik nog zoek hebben allemaal in Nederland gewerkt.quote:
Happel, Kovacs?quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, of ik moet het mis hebben. De drie die ik nog zoek hebben allemaal in Nederland gewerkt.
Happel is goed.quote:
Kohn, Knobel, Ivic of Reynolds dan?quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Happel is goed.
Nu nog een misschien verrassende naam en de ander uit een langer geleden verleden.
Ivic is goed.quote:
Nee een international die ook als speler successen vierde.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:07 schreef -XOR- het volgende:
Jimmy Calderwood misschien, of anders Pieter The Champ de Jong in vier verschillende exotische oorden?
PEC is nooit kampioen van de Tweede Divisie geweest.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, topic was uit mijn lijst.
Is mooi geweest. Was PEC.
Gerets is goed.quote:
José Mourinhoquote:Op woensdag 29 mei 2024 08:06 schreef tong80 het volgende:
Noem 5 coaches die in 4 verschillende landen kampioen zijn geweest
Ook goed.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
José Mourinho
Carlo Ancelotti
Tomislav Ivic
Giovanni Trappatoni