De Munck Is goed, die van Cudicini moest ik even opzoeken maar dat was de zwarte spin.quote:
Dan Victor Bayha ?quote:Op maandag 13 mei 2024 17:07 schreef slaveloos het volgende:
[..]
De Munck Is goed, die van Cudicini moest ik even opzoeken maar dat was de zwarte spin.
Nog 1 te gaan
Nope, beetje langer geleden..quote:
Gewoon Yashin natuurlijk ?quote:
Daarom twijfelde ik.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij heeft Yashin een hele dierentuin aan bijnamen gekregen. Misschien dat Panter daar ook bij zat..
Yupp zwarte panter was wel een van de bekendste volgens mijquote:Op maandag 13 mei 2024 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij heeft Yashin een hele dierentuin aan bijnamen gekregen. Misschien dat Panter daar ook bij zat..
Blokhinquote:Op maandag 13 mei 2024 17:32 schreef tong80 het volgende:
Yashin is de enige doelman die Europees voetballer van het jaar werd. Noem nog 4 "oostblokkers" die deze prijs wonnen.
Ik gaat legge. Tot morgen.
Toen PSV er tegen Milan uitvloog in de CL werd volgens mij Shevchenko of hoe je dat schrijft Europees voetballer van het jaar.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blokhin
Belanov
Puskas
Verder kom ik niet..
Josef Chovanecquote:Op maandag 13 mei 2024 17:32 schreef tong80 het volgende:
Yashin is de enige doelman die Europees voetballer van het jaar werd. Noem nog 4 "oostblokkers" die deze prijs wonnen.
Ik gaat legge. Tot morgen.
Ik denk dat je hier een andere Josef (Masopust) bedoeltquote:
Klopt inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2024 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier een andere Josef (Masopust) bedoelt![]()
Eerste twee zijn goed.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blokhin
Belanov
Puskas
Verder kom ik niet..
Correct.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen PSV er tegen Milan uitvloog in de CL werd volgens mij Shevchenko of hoe je dat schrijft Europees voetballer van het jaar.
Juistquote:Op maandag 13 mei 2024 20:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier een andere Josef (Masopust) bedoelt![]()
Yep. Het laatste jaar dat alleen Europeanen konden winnen. Anders was het Romario geweest na het WK-94. Zoals in 86 natuurlijk Maradona. Of Pelé een paar keer, en Garrincha in 58.quote:
Dat had dan 74 zijn geweest, maar toen was het Cruijff.quote:
Ja logisch wel, wel een goede voetballer ookquote:Op dinsdag 14 mei 2024 04:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat had dan 74 zijn geweest, maar toen was het Cruijff.
Will Griggsquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:13 schreef slaveloos het volgende:
Welke speler die geen minuut speelde was t populairst tijdens euro 2016?
Will griggs on fire your defence is terrified!!!quote:
In mijn herinnering speelde Massaro inderdaad voor Fiorentina en ik denk dat AS Roma hem heeft gehuurd van AC Milan. Alleen heeft Massaro volgens mij 'maar' 2 CL's op zijn naam staan. '90 en '94. Maar weet het niet zeker.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:05 schreef GwaiLow het volgende:
Borgonovo? Al zat die doorgaans op de bank. En Simone.
Ik denk dat dat Zeman was.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:13 schreef tong80 het volgende:
Welke coach werd bestraft omdat-ie Juventus in de jaren 90 van dopinggebruik beschuldigde ? En welke speler nam ie als voorbeeld ?
Klopt.quote:
En quoten ook jaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:26 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander was in de Premier Leaque topscorer?
De enige Nederlander wel. Maar toen samen met Owen dacht ik.quote:
Schuster ?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:31 schreef slaveloos het volgende:
Wie werd de Mozart van het voetbal genoemd?
Van Nistelrooij volgens mij ook.quote:
Ik neem aan Matthias Sindelarquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:31 schreef slaveloos het volgende:
Wie werd de Mozart van het voetbal genoemd?
Zeker!! Uit de echte oude doos, knap! Tragisch verhaalquote:
Cincinatti FC.quote:
Al ken ik de bovenste drie niet keur ik het goed.quote:Op zondag 19 mei 2024 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cincinatti FC.
Chicago Fire
Columbus Crew
Charlerois
Club Brugge
Cercle Brugge
Cruz Azul
Chelsea
Crystal Palace
Como
| Forum Opties | |