Ik blijf het een houten klaas vinden.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:39 schreef Sabata het volgende:
[..]
ja, topscorer van DE vorig seizoen bij Werder
er zijn dagen dat ik Adeyemi en zijn geklier nuttig vindquote:
Je zit bij hem in de bezemkast?quote:
Er komt nog een terugwedstrijd Klaas.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Bayern Munchen tegen borussia dortmund finale??
WALGELIJK
BL > PL > Ligaquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
WALGELIJK
Klaas en begrijpen is geen goede combinatie, daarvoor weet hij teveel.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er komt nog een terugwedstrijd Klaas.
Dat begrijp jij toch ook wel?
EN JIJ BEgrijpt toch ook wel dat een finale bayern borussia mogelijk is...quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er komt nog een terugwedstrijd Klaas.
Dat begrijp jij toch ook wel?
genot als het zou lukken, geen Arabische eigenaar, weer een jaar frustratie in Qatar en UAEquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
WALGELIJK
Klaas, het is niet mogelijk.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
EN JIJ BEgrijpt toch ook wel dat een finale bayern borussia mogelijk is...
of moet ik het uittekenen voor je
gewoon bestaat niet tegen moffenquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klaas, het is niet mogelijk.
Want Real gaat gewoon winnen, dat snap jij ook wel toch?
messi en neymar zijn geblesseerdquote:
toch lastiger als je je grootste sterren hebt weggejaagd naar twee verschillende continentenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |