abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213543187
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:52 schreef Dutch_view het volgende:
Oh jeetje wel heftig. Dan moet je wel diep in de problemen zitten en voelde hij misschien toch grote druk jegens de schuldenaars.
Daar waar de gemiddelde oplichter schijt heeft aan de gedupeerden, klinkt het alsof deze man er ook zelf wel mee zat.
Maar dan had ie dus waarschijnlijk echt geen geld om dat oude echtpaar te betalen. Wellicht wel inkomsten maar een gok/drugsprobleem ernaast wat nog veel meer geld kostte ofzo. Wel een triest einde natuurlijk.
pi_213544364
Triest einde zo.
Ben het alleen niet helemaal eens met die open brief. Als het hem echt allemaal zo aan het hart was gegaan en hij alles terug wilde betalen, maar het lukte niet zou hij toch in overleg zijn gaan treden met zijn schuldeisers om een passende oplossing te vinden? Nu liet ie totaal niks horen en is ie met z'n reet in Spanje gaan zitten om onder een gerechtelijke uitspraak en deurwaarders uit te komen, dat is nou niet bepaald erg constructief en riekt heel erg naar oplichting.
pi_213544940
quote:
De man maakt wel een punt. Ik vind ook dat Kees dit beter had kunnen aanpakken en de situatie daar in Spanje compleet verkeerd heeft gelezen. Wil verder niet zeggen dat Kees direct verantwoordelijk is voor de gevolgen, maar het is natuurlijk wel een direct gevolg van de uitzending en de manier waarop Kees erin vloog. Triest dat het zo ver heeft moeten komen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_213568060
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:56 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ze hadden beter gewoon zonder camera met hem kunnen gaan zitten en een beter betalingsplan laten opzetten. Gewoon kijken wat er binnenkomt etc. ipv roepen dat het binnen een jaar betaald is.
Tja, daar had hij al jaren alle kans toe, er ligt zelfs een gerechtelijke uitspraak. Die had die afspraken toch nooit nagekomen. Dit is natuurlijk wel een heel trieste uitkomst en gun je niemand, maar dat de man in kwestie al jaren op de “vlucht” is en al zijn afspraken niet nakwam is wel een feit natuurlijk. Is gewoon een oplichter, daar verandert deze trieste uitkomst niets aan.
pi_213568166
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:25 schreef RipCity het volgende:
Ah balen die uitzending moest ik nog kijken
Heb hem opgenomen, moet nog kijken. Kan dat dan ook niet meer?
pi_213568593
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 09:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Triest einde zo.
Ben het alleen niet helemaal eens met die open brief. Als het hem echt allemaal zo aan het hart was gegaan en hij alles terug wilde betalen, maar het lukte niet zou hij toch in overleg zijn gaan treden met zijn schuldeisers om een passende oplossing te vinden? Nu liet ie totaal niks horen en is ie met z'n reet in Spanje gaan zitten om onder een gerechtelijke uitspraak en deurwaarders uit te komen, dat is nou niet bepaald erg constructief en riekt heel erg naar oplichting.
Dit dus, de boel bewust beflessen en als er dan camera's op je porum komen schoorvoetend toezeggen dat je eindelijk gaat terugbetalen. En dan vervolgens OPNIEUW je afspraken niet nakomen. Dan ben je gewoon een vuile oplichter en dus geen slachtoffer van een programmamaker zoals Kees vd Spek die gewoon opkomt voor gedupeerde slachtoffers.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213568617
Opgeruimd staat netjes zeggen we dan.
Helaas nog geen kans gezien het programma terug te kijken, respectvol van Kees richting de nabestaanden om het direct offline te halen.
blablablabla
pi_213568850
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:02 schreef mvdejong het volgende:

[..]
En de internet-hordes respecteren natuurlijk zo'n disclaimer.
Een deel waarschijnlijk wel en een deel niet. Maar je hebt dan in ieder geval je plicht gedaan als programma.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 15 mei 2024 @ 13:42:18 #85
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213569405
Nog een link waar je het wel kan terugzien?
Je bent een waardeloze agent.
  woensdag 15 mei 2024 @ 14:24:44 #86
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213569827
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:14 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
De man maakt wel een punt. Ik vind ook dat Kees dit beter had kunnen aanpakken en de situatie daar in Spanje compleet verkeerd heeft gelezen. Wil verder niet zeggen dat Kees direct verantwoordelijk is voor de gevolgen, maar het is natuurlijk wel een direct gevolg van de uitzending en de manier waarop Kees erin vloog. Triest dat het zo ver heeft moeten komen.
Die laat zich postuum voor het karretje spannen van een gewetenloze oplichter, hopelijk leggen ze beslag op een eventuele erfenis.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_213570452
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dit dus, de boel bewust beflessen en als er dan camera's op je porum komen schoorvoetend toezeggen dat je eindelijk gaat terugbetalen. En dan vervolgens OPNIEUW je afspraken niet nakomen. Dan ben je gewoon een vuile oplichter en dus geen slachtoffer van een programmamaker zoals Kees vd Spek die gewoon opkomt voor gedupeerde slachtoffers.
Ik krijg niet het idee dat het niet nakomen van de afspraken na de confrontatie bewust was. Anders betaal je niet 2500 meer...datn doe je gewoon helemaal niks. Ik denk dat die man zware geldproblemen had in samenhang met een of andere verslaving. Anders pleeg je toch geen zelfmoord?
pi_213570457
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 15:26 schreef ThijsTH het volgende:
Anders pleeg je toch geen zelfmoord?
Dat zou kunnen, maar dan vind ik die brief en hele gebeuren dat Kees vd Spek nu heeft bijgedragen aan zijn zelfmoord tamelijk overdreven.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213570556
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:25 schreef RipCity het volgende:
Ah balen die uitzending moest ik nog kijken
Misschien heeft @Flitskikker de uitzending, die had vorig jaar ook de offline gehaalde 'Braddie' aflevering bij Online Criminelen Ontmaskerd.
  woensdag 15 mei 2024 @ 17:21:09 #90
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_213571701
Typische narcist die wordt ontmaskerd en in het nauw gekke sprongen maakt. Om vervolgens door zelfmoord te plegen hopen dat 'ie nog een ander een schuldgevoel aan kan smeren. Die open briefschrijver doet ook nog een duit in het zakje.

Hopelijk trekt Kees zich er niks van aan. Goed gewerkt :W
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_213571796
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 15:26 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik krijg niet het idee dat het niet nakomen van de afspraken na de confrontatie bewust was. Anders betaal je niet 2500 meer...datn doe je gewoon helemaal niks. Ik denk dat die man zware geldproblemen had in samenhang met een of andere verslaving. Anders pleeg je toch geen zelfmoord?
Als je het zo graag wilt oplossen allemaal pleeg je toch even een belletje en zeg je "joh, deze keer gaat 5.000,- me niet lukken, is 2.500,- ook goed?". Als je open en eerlijk communiceert zijn 9 van de 10 mensen bereid je te helpen en tegemoet te komen is mijn ervaring, ook als het over geld/schulden gaat. Maar in plaats daarvan zegt hij niets, maakt hij ineens minder over maar geeft ie wel een enorm bedrag uit aan een of andere elitaire dinerclub. Als je oprecht bent ga je bezuinigen op luxe uitgaven, schraap je overal geld vandaan en stel je gewoonweg alles in het werk om onder je schulden uit te komen.
En ik zeg het nog maar een keer - deze man was al jaren de gerechtelijke uitspraak tegen hem en deurwaarders aan het ontvluchten he.
  woensdag 15 mei 2024 @ 17:59:20 #92
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_213572152
Had Kees geen tv show gemaakt hadden die oudjes binnenkort het loodje gelegen door de stress die Jurgen heeft veroorzaakt. Die oplichter heeft gewoon al jaren verkeerd gehandeld en zodoende eigen schuld dat ie het leven niet meer zag zitten.

Sterkte voor de nabestaanden, met wie hij ook nog amper contact had.
pi_213575835
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 15:36 schreef Nober het volgende:

[..]
Misschien heeft @:Flitskikker de uitzending, die had vorig jaar ook de offline gehaalde 'Braddie' aflevering bij Online Criminelen Ontmaskerd.
Ja, ik heb hem nog eventueel
pi_213576180
Vandaag geen nieuwe aflevering?
pi_213576331
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 23:16 schreef hilliebillie het volgende:
Vandaag geen nieuwe aflevering?
Nee pas weer in oktober
pi_213576756
quote:
Screenshot? Heb geen feestboek
pi_213579299
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 01:02 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Screenshot? Heb geen feestboek
https://archive.is/4mi3p

En de brief waar hij naar verwijst:
https://archive.is/JBM94
pi_213580702
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 10:33 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
https://archive.is/4mi3p

En de brief waar hij naar verwijst:
https://archive.is/JBM94
Tja tuurlijk kies je niet meteen voor een crowdfunding. Zo kunnen oplichters aan de gang blijven.
pi_213580935
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 23:33 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Nee pas weer in oktober
Ah wist niet dat het maar zo’n kort seizoen was (voor m’n gevoel)
pi_213582036
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:39 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Ja, ik heb hem nog eventueel
Ik zou hem ook graag nog willen zien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')