SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al? Damn dat was kort...dit was pas nummer 4 toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:00 schreef Dutch_view het volgende:
Ps. dit was weer de laatste aflevering van het seizoen
quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:48 schreef koemleit het volgende:
Wel goed dat Kees ooit eens een keer terug gegaan is, om verhaal te halen over niet nagekomen afspraken.
Dat zou die veel vaker moeten doen, en vast blijven houden tot het opgelost is.
Kees heeft vaak voor zijn afleveringen de vluchten en deadlines strak staan.
Dat wil zeggen Kees vliegt naar zonnig oord, spoort oplichter op, confronteert en gaat naar huis, monteert en maakt uitzending.
Mijns inziens moet Kees veel langer de tijd nemen, en meerdere projecten door elkaar heen laten lopen, zodat er altijd een einde aan zit, en pas uitzenden als er betaald is/veroordeeld is, whatever.Daar dacht ik ook aan. Hij moet meer teruggaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het zou ook mooi zijn als hij een overzichtje geeft over wat er wel en niet terugbetaald is, dat kan op zijn website en in de montage aan het eind van het seizoen, en is voor de oplichters al vreselijk irritant.
Die ondernemer in Spanje gisteren ook, die wil gewoon goed te boek staan met zijn bedrijf. Vandaar ook die Diner Club.
https://www.dinerclubspanje.nl/verzoek-tot-lidmaatschap/
1500 euro![]()
Klopt idd, slechts 4 afleveringen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:46 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Nu al? Damn dat was kort...dit was pas nummer 4 toch?
Ik merk wel dat Kees steeds meer een Stegeman op de Bres aan het worden is. Niks mensen opsporen meer, alleen nog maar verhaal halen bij zaken die eigenlijk al duidelijk zijn. Beetje jammer.
Dat deel waar die vent in een keer de auto uit sprintte?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef Edensnator het volgende:
Die Nederlander in Spanje (2e deel van de uitzending van afgelopen week) heeft zelfmoord gepleegd las ik net op dit forum. Die user kende de man via-via.
Ja, en de oplichter heb ik het dan over natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat deel waar die vent in een keer de auto uit sprintte?
Waar las je dat dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef Edensnator het volgende:
Die Nederlander in Spanje (2e deel van de uitzending van afgelopen week) heeft zelfmoord gepleegd las ik net op dit forum. Die user kende de man via-via.
Damn...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:34 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Nattekat in ESF / [SLOWCHAT] #2369 FINALE!
Post #246
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:34 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Nattekat in ESF / [SLOWCHAT] #2369 FINALE!
Post #246
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:25 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de uitzending van Kees van der Spek gezien van een paar dagen geleden? Was hier in de omgeving en ik ken de man (de oplichter in dit geval) ook wel vaag.Nja iets met een boontje. Ik hoop nog steeds dat de slachtoffers hun centen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, vond het al vreemd dat de aflevering niet meer op videoland stond. Gelukkig nog via alternatieve bronnen te vinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef Edensnator het volgende:
Ze hadden beter gewoon zonder camera met hem kunnen gaan zitten en een beter betalingsplan laten opzetten. Gewoon kijken wat er binnenkomt etc. ipv roepen dat het binnen een jaar betaald is.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:52 schreef Dutch_view het volgende:
Oh jeetje wel heftig. Dan moet je wel diep in de problemen zitten en voelde hij misschien toch grote druk jegens de schuldenaars.
Daar waar de gemiddelde oplichter schijt heeft aan de gedupeerden, klinkt het alsof deze man er ook zelf wel mee zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |