Hart-vaatziekten of kanker?quote:Op maandag 6 mei 2024 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee weet ik. Maar je schrikt toch en zeker met de historie in mijn familie.
Allebei zelfsquote:
Snap ik. Scheelt dat je weet hoe een stevige verkoudheid aanvoelt.quote:
Had mijn post aangepast maar kloptquote:Op maandag 6 mei 2024 10:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Snap ik. Scheelt dat je weet hoe een stevige verkoudheid aanvoelt.
Volgende week voel je vast weer stukken beter en lach je erom.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had mijn post aangepast maar klopt
Ach ik heb het nu gewoon goed te pakken. Het gaat wel beter met stapjes dus ik maak me niet druk. Doe rustig aan en dan komt het goed
Oh zekerquote:Op maandag 6 mei 2024 10:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Volgende week voel je vast weer stukken beter en lach je erom.
Wel aan het werk dan? Zo niet, dan ging ik fijn in de zon zitten.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zekerHet gaat ook de goede kant op. Snotter nog wel en hoest nog een beetje en de stem is nog niet terug, maar ik ben niet aan bed gekluisterd of zo.
Op mijn gemakjequote:Op maandag 6 mei 2024 10:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel aan het werk dan? Zo niet, dan ging ik fijn in de zon zitten.
Sallyquote:
Stiggy!quote:
Ja, iets. Keelpijn is een stuk minder en het hoesten is een heel stuk minder, dus ik ben op weg naar herstelquote:Op maandag 6 mei 2024 10:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Stiggy!
Fijn te horen dat het weer iets beter gaat
Daarom thuis werken.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:04 schreef SemperLibertas het volgende:
Zit je nog half slapend bij te komen op werk, genietend van de rust en een cappuccino, zegt een collega: "Wat ben je stil."![]()
Ik snap zulk soort mensen echt niet, laat me gewoon en dwing me niet te praten
quote:Op maandag 6 mei 2024 16:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat kan dus niet in het onderwijs
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat kan dus niet in het onderwijs
Even in het bezemhok.quote:
Je moet die kinderen gewoon een tik geven. Dat gezeik ook altijd.quote:
Ja, ergens ben ik er wel voorstander van. Orde en tucht.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je moet die kinderen gewoon een tik geven. Dat gezeik ook altijd.
Ik ook. Moeten ze maar manieren tonen.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ergens ben ik er wel voorstander van. Orde en tucht.
Echt he. Respect voor de leraar zoals het hoort.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook. Moeten ze maar manieren tonen.
De opbrengst van vandaag:quote:Op maandag 6 mei 2024 17:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Dan heb je ook wel een lekker rustige baan gekozen
Mja, gelukkig heb je net 2 weken vakantie gehad en donderdag alweer vrij!quote:Op maandag 6 mei 2024 20:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De opbrengst van vandaag:
- Een verstoorde ochtendrust door collega die vond dat ik moest praten
- Vier meiden uit 3 mavo die me vervolgens vroegen wie ik dacht dat als eerste van hun ontmaagd zou worden
- Een vechtpartij tussen twee leerlingen met bloedneus als resultaat
- Een printer die het uiteraard niet deed op het cruciale moment
- Gestruikeld over gamende brugklassers op de trap (die zitten in groepjes als zombies op hun schermpje)
- Een verkering die uitging waardoor 20 meiden zich in 1 wc wurmden om samen te huilen (en dat paste niet)
- Een boze moeder die me voor rotte vis en nog veel meer uitmaakte (recurring event)
- Vele kopjes heerlijke cappuccino
Morgen weer
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen met al die vakantiesquote:Op maandag 6 mei 2024 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mja, gelukkig heb je net 2 weken vakantie gehad en donderdag alweer vrij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |