Vertel.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:49 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
Moet hier dan wel weer om lachen. Ze hebben zoveel plezier samen, dit doen ze zo goed!
Die tiktok filmpjes zijn al zo ongemakkelijk. Maar dit is leukquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:49 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
Moet hier dan wel weer om lachen. Ze hebben zoveel plezier samen, dit doen ze zo goed!
Massa-wanhopen om een vogel, zoals gister in het Rehearsaltopic.quote:
Stukje uit het playbook van Sabaton. die gebruiken voor de live uitvoering van the Red Baron een Hammond orgel met het uiterlijk van een Dreideckerquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:00 schreef silverevlis het volgende:
Waarschijnlijk is de kleur blauw van de knoppen en snoeren ook precies de juiste tint. Op de voorkant van het keyboard staat ook Europapa geschreven zag ik gisteren op de foto van Stuntkabouter.
En aan de zijkant zit iets wat op een vliegtuigmotor lijkt, met een koelkast-mobiele telefoon ervoor.
Questions, questions...
Oké ik heb al in geen eeuwen meer gepost maar ben echt songfestivalfan dus ik volg dit topic natuurlijk al een tijdje...quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:49 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
Dat was toch alleen om het podium te laten zien? Kan me bijna niet voorstellen dat dat al tijdens optredens kan, met de risico's die het meebrengt (en we hebben het ook niet gezien/gehoord bij een ander land).quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:29 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik heb een post voorbij zien komen in het Nieuwtjes topic, waarin de Zweedse productie liet zien dat ze cameradrones hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Dankjewelquote:
Joost Klein, denk groot!quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:21 schreef Em31 het volgende:
Dit voelt ondertussen wel een beetje zoals 2015 met veel te grote ideeën.
Zou William fan zijn van Joost? Valt totaal niet op namelijk 🤭quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:21 schreef Greys het volgende:
Een kleine rol voor Joost in deze tweet.
[ x ]
Shalaleeeee ho-neyyyyquote:Op woensdag 1 mei 2024 15:26 schreef d_elise het volgende:
[..]
Zou William fan zijn van Joost? Valt totaal niet op namelijk 🤭
Wow mooie theorie.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:18 schreef frien het volgende:
[..]
Oké ik heb al in geen eeuwen meer gepost maar ben echt songfestivalfan dus ik volg dit topic natuurlijk al een tijdje...
Hier is mijn theorie over de vogel:
"Is it a Bird?" rehearsal 1 pinopak
"Is it a Plane?" rehearsal 2 vliegtuigpak
"It's Superman!" Halve Finale + Finale Superman-pak
Gover Meit had in de clip ook een Superman-pak aan en die is de enige die nog ontbreekt op het podium. En ja, ik weet wel dat hij zei achter de schermen...
Er mogen bovendien 5 mensen mee op podium (totaal 6), en we hebben er nog maar 4 gezien naast Joost.
Of Kaarija zit straks in het Superman-pak, dat zou ook nog kunnen? Wie wordt persoon nummer 5?
Anders had Joost ook voor 3 'hakkers' kunnen kiezen. Dus ik gok dat er nog een persoon bij komt die we nog niet hebben gezien.
Superman is tevens de enige die de tijd terug kan draaien (door in tegengestelde richting door de tijdzones over de aardbol te vliegen).
"Ik ben alles kwijt, behalve de tijd."
Daarmee zouden Joost's ouders weer tot 'leven' kunnen worden gebracht in een spectaculair slotstuk.
Uiteraard kunnen drones de vlucht van Superman verbeelden over de wereld. Vind drones sowieso wel een tof idee en ik denk ook haalbaar.
Ik draaf waarschijnlijk een beetje door in mijn theorie, maar speculeren is altijd leuk.
Dat doet onze inzending wel goed: aanzetten tot speculatie.
Zo te zien heeft de Avrotros een cursus marketing gekregen van Joost. Ze hypen de boel lekker meequote:Op woensdag 1 mei 2024 15:32 schreef Prisha het volgende:
Weet niet of deze al geplaatst was? Van AVRO/TROS
Ik vroeg me hier bij af of we iets tijd-reis-achtigs kunnen verwachten. Maar hoe dat ingepast zou moeten worden weet ik ook niet. Die telefoon zit er vast ook niet voor niets. Zou die ringtone terugkomen?quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik plaats de foto uit dit artikel hier op het forum. Want wat ziet dit er tof uit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |