Nu al weer hekel aan Sister.quote:
dit kan echt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Ik weet niet of Joost zich er wat van zou aantrekken en we weten ook niet welke rol die vogel krijgt in het gehele optreden. Het lijkt ook alleen maar over die vogel te gaan, terwijl de rest er wel goed uitziet en het jaren 90 sfeertje uitstraalt. Dus als ze Appie even in een trainingspak hijsen is het zo opgelost.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je nu naar de reactie kijkt op vogel dan moet je wel de ballen hebben om vogel eruit te gooien. Maakt het wat te kermis.
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 1 mei 2024 11:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zit in een neerwaartse klotezooi-modus.
*belt terstond met therapeut
Tenzij die vogel de visuele verrassing is.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik weet niet of Joost zich er wat van zou aantrekken en we weten ook niet welke rol die vogel krijgt in het gehele optreden. Het lijkt ook alleen maar over die vogel te gaan, terwijl de rest er wel goed uitziet en het jaren 90 sfeertje uitstraalt. Dus als ze Appie even in een trainingspak hijsen is het zo opgelost.
Het gaat in z'n lied letterlijk over eten. Fish and chips en paella enzo.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:54 schreef wolffie het volgende:
T was goed, maar door zijn act vallen we terug. Jammer hoop dat het heel anders wordt, want die kip en die plaatjes van eten slaat nergens op.
Omdat er zo weinig getoond is geeft iedereen die bird nu een enorm belang terwijl hij misschien maar een kleine rol speelt. Er zijn foto's van de staging in totaaloverzicht waar je hem niet eens ziet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je nu naar de reactie kijkt op vogel dan moet je wel de ballen hebben om vogel eruit te gooien. Maakt het wat te kermis.
Die kan als prop ver weg op het podium. Er hoeft geen mens in hequote:Op woensdag 1 mei 2024 11:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Tenzij die vogel de visuele verrassing is.
In welk gerecht zit gevogelte? Ik zie mogelijkheden voor een leuke act.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat in z'n lied letterlijk over eten. Fish and chips en paella enzo.
The live roasting of...quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:00 schreef grazz het volgende:
[..]
In welk gericht zit gevogelte? Ik zie mogelijkheden voor een leuke act.
Ik denk juist dat die herkenbaarheid van lokale gerechten het wel goed doet, in combinatie met de tekst.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:54 schreef wolffie het volgende:
T was goed, maar door zijn act vallen we terug. Jammer hoop dat het heel anders wordt, want die kip en die plaatjes van eten slaat nergens op.
Tenzij de vogel in de visuals door Europa vliegt, of zo.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik weet niet of Joost zich er wat van zou aantrekken en we weten ook niet welke rol die vogel krijgt in het gehele optreden. Het lijkt ook alleen maar over die vogel te gaan, terwijl de rest er wel goed uitziet en het jaren 90 sfeertje uitstraalt. Dus als ze Appie even in een trainingspak hijsen is het zo opgelost.
klopt. Is uiteindelijk een belangenafweging van de regisseurquote:Op woensdag 1 mei 2024 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat er zo weinig getoond is geeft iedereen die bird nu een enorm belang terwijl hij misschien maar een kleine rol speelt. Er zijn foto's van de staging in totaaloverzicht waar je hem niet eens ziet.
Ik vertrouw het ook allemaal nog wel, het is alleen jammer dat NL vooralsnog de enige is die echt momentum lijkt te verliezen na die repetitiebeeldenquote:Op woensdag 1 mei 2024 11:21 schreef Greys het volgende:
Nou jongens toch.
Volgende week durven jullie hier amper nog terug te lezen omdat je the process onterecht niet meer getrust hebt.![]()
(Of ik durf niet meer terug te lezen omdat ik bleef roepen dat het goed kwam maar op dit moment hou ik het nog steeds op het eerste.)
Drie minuten lang zie je hem door Europa vliegen en op het eind is de reis voltooid en komt ie ineens in beeld geland op het podium. Zou een mooi verhaal zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Tenzij de vogel in de visuals door Europa vliegt, of zo.![]()
Joost weet heel goed wat hij doet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:03 schreef grazz het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN![]()
Ik had het zelf fijner gevonden als hij op 3 was blijven staan of één plekje was gestegen, dus nog wel underdog positie. Nu is dit geen grote ramp, ook omdat we helemaal niet weten hoe het uiteindelijke product zal zijn. Dus we lijken, incl mezelf, weer te snel conclusies te trekken. Ik zelf denk dat het volgende week veel meer indruk gaat maken dan we nu denken. En dan schiet ie alsnog omhoog. Het kan.
Zonder vogel was er minder negatief gereageerd vermoed ik. Die chimpansee kwam ook echt wel terug in de tekst van de Italiaanse inzending, maar deze vogel lijkt zo random gekozen (en dat zal vast niet zo zijn). Als er iets in de fik moet is het dat pak. Cee is in Malmö toch?
Ja toch.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Drie minuten lang zie je hem door Europa vliegen en op het eind is de reis voltooid en komt ie ineens in beeld geland op het podium. Zou een mooi verhaal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |