Je hebt het maar zwaar.quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor domme vraag.
Waarom moet hij nou weer een opmerking hebben voor de KGJAAGNATJrkRKRQUQRNQR+ community hebben?
Kan het ook ooit eens een keer zonder die community?
En altijd van dit domme gelul met zo veel zelfvertrouwen brengen he.quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Denk dat de jeugd weinig van die muziek moet hebben.
Neequote:Op dinsdag 30 april 2024 23:30 schreef Mandy040986 het volgende:
Zijn we weer van onze pinopaniek bekomen, jongens?
Je hebt een miljoen miljard mensen die vragen stellen he. Een deel van die vragenstellers hebben dat als hun doelgroep. Live and let live.quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom moet hij nou weer een opmerking hebben voor de KGJAAGNATJrkRKRQUQRNQR+ community hebben?
quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:24 schreef nik4ever het volgende:
Now the dust has settled.....
https://imgur.com/kng0RjO
(ik snap nog niet hoe je plaatjes moet plakken in posts hiero, sorry)
De interviewer doet een interview namens OutTv (kanaal specifiek voor die community)... Lijkt me logisch dat ze die vraag stellen.....quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
BOOM BOOMBIRDquote:Op dinsdag 30 april 2024 23:33 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Jawel joh.![]()
Pino of niet, het wordt gaaf.
Hoe werkt dat in jouw hoofd, denk je dan op een gegeven moment 'De hoogste tijd om weer even in ESF chronisch te gaan chagrijnen en overal negatief op te reageren' ofzo en wat brengt het je? Lucht het je op z'n minst op? Voel je je er beter door? Voedt het je aandachtsbehoefte? Want dan heeft het tenminste nog een positieve kant dus ik hoop dat voor je dat het je echt iets brengt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 23:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En zegt genoeg die titel.
Een lied en een ESF lied. Zegt al genoeg dat ESF niet over muziek en kwaliteiten gaat.
Zucht.... Matt met zijn vendette tegen onze entry van dit jaar, op alle mogelijke passief agressieve manieren het onderuit proberen te halen. We get it Matt, you don't like it.. En door...quote:
Misschien kan er nog een foto van zure matten op de achtergrondquote:
Hij was best positief over de eerste repetitie, dat viel me heel erg mee! Hij noemde Nederland in ieder geval een van de winnaars van de dag.quote:Op woensdag 1 mei 2024 00:08 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Zucht.... Matt met zijn vendette tegen onze entry van dit jaar, op alle mogelijke passief agressieve manieren het onderuit proberen te halen. We get it Matt, you don't like it.. En door...
Een beetje ver gezocht allemaal.quote:
Op zich is het niet erg als hij dat erin hoort toch? De reactievideo van de Aussies van Voyager over Europapa vonden we hartstikke leuk en die begonnen het (no no no limits) tijdens het hakstukje ook vanzelf te zingen. Het is een genre dat ze herkennen en een sound. En Matt zegt in de reacties dat hij 2Unlimited loves dus ik zie het niet echt als zuur dat ie dat erin hoort. Vonden we van Voyager immers ook niet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 00:08 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Zucht.... Matt met zijn vendette tegen onze entry van dit jaar, op alle mogelijke passief agressieve manieren het onderuit proberen te halen. We get it Matt, you don't like it.. En door...
Ich bin in Deutschland.quote:Op woensdag 1 mei 2024 00:56 schreef NailQueen het volgende:
Nu heb ik zin in curryworst. Om 01.00 uur nachts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |