Ok, even Gabby Petito gegoogled, ik ga me maar niet opgeven voor dat programmaquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is helemaal hip tegenwoordig. Misschien iets minder hip na Gabby Petito.
Ja, dan is ICT wel een goede keuze voor jequote:Op dinsdag 30 april 2024 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik durf niet met onbekenden te bellen.
Zijn dat allemaal first dates? Of heb je ook nog wel eens een 2e date?quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gaat met pieken en dalen. Deze week 2 al wordt er nog al eens last minute gecanceld
“Knapste mannelijke user”quote:
Ja via de apps. Maar het valt reuze mee hoor. Denk drie weken terug dat ik een date had. En dat was wel echt leuk juffie. Maar die stond er wat serieuzer in dan ik ben. Misschien moet ik minder eerlijk zijnquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal first dates? Of heb je ook nog wel eens een 2e date?
Allemaal gefixt via de apps?
Ja, dat is wel duidelijk.quote:
quote:
Gewoon schrijven dat je FWB zoekt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja via de apps. Maar het valt reuze mee hoor. Denk drie weken terug dat ik een date had. En dat was wel echt leuk juffie. Maar die stond er wat serieuzer in dan ik ben. Misschien moet ik minder eerlijk zijn
Nee. Dat kan pas als er nieuwe verkiezingen zijn geweest.quote:
Ik weet het niet, ik vind het vermoeiend om niet eerlijk te zijn en hou er ook niet van om mensen voor te liegen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja via de apps. Maar het valt reuze mee hoor. Denk drie weken terug dat ik een date had. En dat was wel echt leuk juffie. Maar die stond er wat serieuzer in dan ik ben. Misschien moet ik minder eerlijk zijn
Merk daarin nu wel veel verschil met 10 jaar terug. Vrouwen rond de dertig zijn lastigquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind het vermoeiend om niet eerlijk te zijn en hou er ook niet van om mensen voor te liegen.
Maar ik vind allebei wel prima, gewoon een leuke scharrel, maar zou het ook geen ramp vinden weer eens een relatie te krijgen. Dat maakt het daten een stuk makkelijker
Over 10 jaar zijn ze weer makkelijkerquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Merk daarin nu wel veel verschil met 10 jaar terug. Vrouwen rond de dertig zijn lastig
Meeste mensen zoeken toch een vaste, serieuze relatie dus die tienertijd is helaas voorbij voor je.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Merk daarin nu wel veel verschil met 10 jaar terug. Vrouwen rond de dertig zijn lastig
ik vind het leeftijdsdiscriminatiequote:Op dinsdag 30 april 2024 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meeste mensen zoeken toch een vaste, serieuze relatie dus die tienertijd is helaas voorbij voor je.
Zijn vast genoeg juffies van 19 die een knappe FOK!ker willen daten.quote:
je mag ze naar me doorsturenquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn vast genoeg juffies van 19 die een knappe FOK!ker willen daten.
elke keer willen winnen en fijn vinden als mensen verliezen, tja ik weet niet wat ik erover moet denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |