Natuurlijk! Dan ga ik gewoon stil in een hoekje zitten als mn accent niet gewaardeerd wordtquote:
Neequote:
Als er geen normale berichtjes of telefoontjes bij komen, dan snap ik dat welquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb serieus met een stuk of 3 mensen het contact laten doodbloeden omdat ze steeds voice memo's gingen spreken. Heb dat niet nodig in mijn leven.
bijzonder dat ze dat doenquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb serieus met een stuk of 3 mensen het contact laten doodbloeden omdat ze steeds voice memo's gingen spreken. Heb dat niet nodig in mijn leven.
Gesprekken via voice memo's zijn nooit leuk. Ik heb vandaag in totaal 4,5 uur gebeld, heb ik geen enkel probleem mee.quote:
Ben je een unieke man.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gesprekken via voice memo's zijn nooit leuk. Ik heb vandaag in totaal 4,5 uur gebeld, heb ik geen enkel probleem mee.
Story of my lifequote:Op dinsdag 30 april 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee
Maar jullie krijgen eerder eenrichtingsverkeer memo’s, zo klinkt heten hebben geen leuke gesprekken.
werk je in een callcenter?quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gesprekken via voice memo's zijn nooit leuk. Ik heb vandaag in totaal 4,5 uur gebeld, heb ik geen enkel probleem mee.
Ik kom hier zeker op terug!quote:
Wil jij 4,5 uur per dag bellen?quote:
Gelukkig niet, gewoon ICT, geen helpdesk. Maar kan telefoon op speaker zetten, naast me leggen en ondertussen mijn werk doen zolang ik mij niet te hard hoef te concentreren. En vandaag was zo'n dag. Tijdens het koken en eten hetzelfde, zit je zo anderhalf uur aan de telefoon.quote:
quote:In het nieuwe KRO-NCRV programma Onderweg naar Liefde gaan Nederlandse vanlifers tijdens een van hun droomreizen op zoek naar de liefde.
Samen een keer bellenquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gelukkig niet, gewoon ICT, geen helpdesk. Maar kan telefoon op speaker zetten, naast me leggen en ondertussen mijn werk doen zolang ik mij niet te hard hoef te concentreren. En vandaag was zo'n dag. Tijdens het koken en eten hetzelfde, zit je zo anderhalf uur aan de telefoon.
Dit klinkt als rirareizuh. Ik tag meteen m’n reisvriend @DKUpquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Meteen even gekeken op www.onderwegnaarliefde.nl
Weer een nieuw woord geleerd, vanlifers...
[..]
Wel elk weekend een ander juffie daten zeker?quote:
Is helemaal hip tegenwoordig. Misschien iets minder hip na Gabby Petito.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Meteen even gekeken op www.onderwegnaarliefde.nl
Weer een nieuw woord geleerd, vanlifers...
[..]
gaat met pieken en dalen. Deze week 2 al wordt er nog al eens last minute gecanceldquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel elk weekend een ander juffie daten zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |