Ik heb een vriendin die altijd voicememos stuurt, maar die duren altijd 4 minuten ofzo. Berichtjes lezen gaat veel sneller.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja om in te spreken wel, om te luisteren niet. Gewoon egoistisch dus.
Met bootschoenen aanquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
dit is echt zo'n type dat een trui om z'n nek hangt
hoe vaak hoor je euhm in zo'n bericht?quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die altijd voicememos stuurt, maar die duren altijd 4 minuten ofzo. Berichtjes lezen gaat veel sneller.
Maar vooral vervelend dat ze ze onder werktijd stuurt, dan moet ik oortjes indoen om ze te luisteren. Meestal doe ik dat niet, en dan vergeet ik ze s avonds te luisteren
Ik durf met mn accent geen voicememos te sturen hoorquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik nooit aan meets doe als ik jullie gezelligheid hier zo lees.
kom je wel op de meet?quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik durf met mn accent geen voicememos te sturen hoor
Ik luister van meer mensen naar een memo van 4 minuten mét accentquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik durf met mn accent geen voicememos te sturen hoor
Keer of 10 denk ik. Maar ook heel veel bijzaken die ze nog in zo'n berichtje weet te proppen, op zich wel knapquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hoe vaak hoor je euhm in zo'n bericht?
Ja precies dit, zit je naar 4 minuten onzin te luisteren terwijl je aan de telefoon gewoon het gesprek kan sturen,wat sommige mensen echt nodig hebben. En inderdaad net als je op werk bent of door de supermarkt loopt ofzo. Dan ga ik ook geen voice memo's afspelen op de luidspreker.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die altijd voicememos stuurt, maar die duren altijd 4 minuten ofzo. Berichtjes lezen gaat veel sneller.
Maar vooral vervelend dat ze ze onder werktijd stuurt, dan moet ik oortjes indoen om ze te luisteren. Meestal doe ik dat niet, en dan vergeet ik ze s avonds te luisteren
is wel veel toch? 10x euhmquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Keer of 10 denk ik. Maar ook heel veel bijzaken die ze nog in zo'n berichtje weet te proppen, op zich wel knap
En als je die tijd niet hebt is even snel over en weer inspreken echt een uitkomstquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies dit, zit je naar 4 minuten onzin te luisteren terwijl je aan de telefoon gewoon het gesprek kan sturen,wat sommige mensen echt nodig hebben. En inderdaad net als je op werk bent of door de supermarkt loopt ofzo. Dan ga ik ook geen voice memo's afspelen op de luidspreker.
Knappe blonde jongen, jammer van het mondjequote:Op dinsdag 30 april 2024 20:15 schreef RipCity het volgende:
Alsof hij constant bij de tandarts zit.
Leuk meisje verder
Heb je de hele dag airpods in?quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als je die tijd niet hebt is even snel over en weer inspreken echt een uitkomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |