Gisteren sloten ze af met:quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:36 schreef Em31 het volgende:
Oh blijkbaar delen ze vandaag ook niets? dacht dat we normaal ook gewoon een liveblog hadden
Dus vanavond verwacht ik nog wel een soort van Q&A met de artiesten die vandaag rehearsals hadden in die threads hierboven. En dan morgen weer een liveblog met de big 5.quote:--------------------------------------------------------
16:50 CEST: We are DONE for Day Four!
That’s Tuesday’s schedule done (bar a few remaining links) - only one day left of first rehearsals, for the Big 5 and host nation Sweden. That kicks off at 15:40 CEST on THURSDAY, with the running order currently United Kingdom, Germany, Sweden, France, Spain, Italy.
Tomorrow we’ll be moving to the arena studio, and inviting each artist to join us for an AMA once they’ve completed their second rehearsal. So please add your questions in the links below, and we’ll see you tomorrow!
AMA round one!
AMA round two!
Thank you all for joining in, and we'll see you back in the arena on Thursday!
--------------------------------------------------------
Ik denk dat Appie hier per ongeluk met gespreide vleugels in de schijnwerper stond.quote:Op woensdag 1 mei 2024 15:47 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit voelt trouwens als een Batman momentje
Ik zag in 1 van de reacties dat de studioversie er onder gedubbed was.quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:53 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Dit klinkt wat matig en ziet er ook nog niet heel intressant uit voor mij persoonlijk.
Morgen vanaf 2 uur!quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:57 schreef Moira het volgende:
Zijn de Big 5 nou eigk al geweest? Ik ben zo benieuwd naar Italië!
Oh dan vind ik de studioversie vrij vlak, deze staat niet op mijn standaard playlistquote:Op woensdag 1 mei 2024 16:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zag in 1 van de reacties dat de studioversie er onder gedubbed was.
Ja nou ja, je moet over het succes van Kaarija heen, dan moet je wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |