SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere delen van de reeks:
ESF / [2024] Rehearsals #1
Eerste halve finale:
27 april
28 april
29 april
30 april
[ Bericht 9% gewijzigd door Momo op 30-04-2024 20:43:13 ]Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Zucht. Capsquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:30 schreef yvonne het volgende:
iK VIND \'ONZE"FOTO'S TOCH WEL ERG GOED HOOR.
zIJN MIMIEK KOMT GOED OVER, ^o^
Dit is gewoon de studio versie, niks live. Gewoon een fan edit.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Als dit de echte vocals zijn klinkt het niet verkeerd.
Ja. Dat is Indy van Cauwenberg, bedenker van het TikTokdansje.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:29 schreef RipCity het volgende:
Die persoon links is toch gewoon een vent?
Iets zou onmogelijk lijken toch, volgens Gover Meit. Benieuwd wat dat dan is.quote:
Ik vraag me dan ook wel af wat hij bedoelt met visuele verrassingen? Dingen op de led wall?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:33 schreef Fred_B het volgende:
Ik hoop wel dat die visuele verrassingen ook nog iets voor de jury bieden, want dat mis ik voorlopig op de foto’s.
En een fysieke uitputtingsslag.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Iets zou onmogelijk lijken toch, volgens Gover Meit. Benieuwd wat dat dan is.
De outro neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook wel af wat hij bedoelt met visuele verrassingen? Dingen op de led wall?
en de TikTok van Estland, en van Israelquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:40 schreef Momo het volgende:
Eerst nog de tiktok van Noorwegen, dan die van ons pas.
De jury kan me reet kussen THERE I SAID IT.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:33 schreef Fred_B het volgende:
Ik hoop wel dat die visuele verrassingen ook nog iets voor de jury bieden, want dat mis ik voorlopig op de foto’s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |