Ik speel zonder cross play. Neem aan dat het iets van pc spelers is?quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Knap dat je elke keer rang 1 haalt met die disconnect glitch
Net zelfs in Rivals zo'n kleuter die me disconnect glitched.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Knap dat je elke keer rang 1 haalt met die disconnect glitch
Uiteraard die kneuzen moeten ze lekker tegen elkaar laten spelen daar zitten altijd de hackers en cheaters. Niet dat me die 10-0 in qualie zoveel boeit verder.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speel zonder cross play. Neem aan dat het iets van pc spelers is?
Je hebt er ook geen reet aan. Als het moeite zou kosten dan zou ik niet voor rank 1 spelen. Maar ik speel eigenlijk nog amper, enkel alleen de 10-0/rank 1 & 7 wins in Elite. Waarbij zeker WL altijd heel snel gaat omdat veel mensen quitten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uiteraard die kneuzen moeten ze lekker tegen elkaar laten spelen daar zitten altijd de hackers en cheaters. Niet dat me die 10-0 in qualie zoveel boeit verder.
Had zowaar een ok pull uit ligue 1 tots pack met Auba. Niet dat die gaat spelen
Ik speel zo nu en dan Hitman 3. Altijd al een fascinatie gehad met stealth games. Lekker offlinequote:Op donderdag 16 mei 2024 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja ik zit in hetzelfde schuitje zodra ik de 2de erin schuif met TOTY Messi zijn de meeste weg. Heb nog nooit zo weinig fifa gespeeld en toch elke week al mijn objectives gehaald. Speel nu rustig Fallout 4 naast FIFA dat kon eerst echt niet qua tijd.
Dat zal wel snel veranderen wanneer je eenmaal het niveau behaald waar je op zit en vervolgens tegen veel betere teams speeltquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:14 schreef papert het volgende:
Vrijdag begonnen met FUT nu FC24 een PS plus game was. Moet zeggen dat op dit moment in het jaar beginnen wel leuk is. Team wordt heel snel beter, en met een zo goed als gouden team winnen van veel betere teams is ook wel leuk.
Ja, dat weet ik. In fifa22 speelde ik toen op het hoogste niveau. Maar met een minder team kom ik natuurlijk ook gewoon niet zo heel hoog. Wel valt het me op dat in de lagere klasses al heel sterke teams zijn. (Geen goede spelers)quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zal wel snel veranderen wanneer je eenmaal het niveau behaald waar je op zit en vervolgens tegen veel betere teams speelt
Maar wel leuk dat je er plezier in hebt. Dat is het belangrijkste!
Die gegarandeerde TOTS packs zijn ook allemaal zo mokerslecht, nog geen enkele main league speler gehad daaruit. Allemaal 88-90 ratedquote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:02 schreef Kiid het volgende:
Nou weer rank 1, 19-0. Alleen maar fodder.
Enige League waar ik wat aan heb gehad was BPL. Voor de rest alleen fodder spelers gehad
Yup. Erg triest eigenlijk, maar goed dat is hoe EA het graag wil zien. Je ziet wel dat ze een hele grote vinger in de pap hebben mbt pullrates.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die gegarandeerde TOTS packs zijn ook allemaal zo mokerslecht, nog geen enkele main league speler gehad daaruit. Allemaal 88-90 rated
Dat was allang duidelijk, zodra packs/picks de goede spelers geven is er altijd een ‘issue’ en zijn de SBCs of picks ‘temporarily disabled’.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Yup. Erg triest eigenlijk, maar goed dat is hoe EA het graag wil zien. Je ziet wel dat ze een hele grote vinger in de pap hebben mbt pullrates.
Ben afgelopen weekend 1 iemand tegen gekomen met Mbappe. Dembele rood helemaal niet gezien zelfs vraag me dan toch altijd af hoe groot dat fiasco is. TOTY Messi zie je ook zelden is mijn ervaring. Natuurlijk zijn dit wel extreem domme dingen van EA maar de schade lijkt toch altijd wel beperkt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat was allang duidelijk, zodra packs/picks de goede spelers geven is er altijd een ‘issue’ en zijn de SBCs of picks ‘temporarily disabled’.
Nou is dat niet per se slecht, dat TOTY Messi fiasco en Mbappe/Dembele/Zaire-Emery fiasco ging ook nergens over. Maar de droprate op fatsoenlijke spelers moet echt omhoog, ik heb de laatste 2-3 maanden oid 1 speler gepacked die mijn team beter maakte (Foden), de rest is allemaal uit een SBC of van de markt.
Denk dat het wel mee valt want het was enkel de mensen die 20 potten WL op een vrijdagavond spelen, maar het is meer dat ik wel snap dat ze dat fixen, want je wil niet 10% van de playerbase met een rode mbappe rond hebben lopen door een glitch. Dat soort kaarten mogen best heel zeldzaam blijven, maar de algemene droprate moet imo wel omhoog.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben afgelopen weekend 1 iemand tegen gekomen met Mbappe. Dembele rood helemaal niet gezien zelfs vraag me dan toch altijd af hoe groot dat fiasco is. TOTY Messi zie je ook zelden is mijn ervaring. Natuurlijk zijn dit wel extreem domme dingen van EA maar de schade lijkt toch altijd wel beperkt.
Had vanmorgen wel Lewa rood uit Rival rewards dat is weer een goede kaart.
Nope na tots is het voor mij eigenlijk wel klaar. Had laatst wel nog tots Hanssen heb ik 2 potjes mee gespeeldquote:Op woensdag 19 juni 2024 23:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Speelt iemand nog? Vandaag sinds een lange tijd weer eens wat SBCs gedaan (Make your mark speler, make your mark/PTG speler).
Zelfs eind Juni krijg je alleen maar troepBah en McTominay
Ik had mattheus dus dat is wel nicequote:Op woensdag 3 juli 2024 20:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Greats of the Game team 2 SBC.
Hugo Sanchez.Er is niemand ter wereld met slechter packluck dan ik, daar ben ik 100% zeker van inmiddels.
Ja dat is een prima pull, had Desailly uit een 4x87 (de rest 87-rated overigens). Die speelt ook wel prima als CDM, en is erg goedkoop.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had mattheus dus dat is wel nice
Ik speel eigenlijk niet meer heb 3 mil coins er doorheen gebrast aan dure storepacks. Eigenlijk zou dit de leuke fase van de game moeten zijn met allemaal bizarre kaarten maar kan me er niet toe zetten om te spelen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dat is een prima pull, had Desailly uit een 4x87 (de rest 87-rated overigens). Die speelt ook wel prima als CDM, en is erg goedkoop.
Heb afgelopen week wat potjes gespeeld, heb door het EK er wel weer een beetje zin in. Maar deze fase van de game is altijd een beetje meh, heb het idee dat nagenoeg elke spelers hetzelfde aanvoelt met 90-99 stats overal en dan is het enige verschil de lengte of het haar van de speler.quote:Op woensdag 3 juli 2024 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk niet meer heb 3 mil coins er doorheen gebrast aan dure storepacks. Eigenlijk zou dit de leuke fase van de game moeten zijn met allemaal bizarre kaarten maar kan me er niet toe zetten om te spelen.
Geef je drivin passes want dat lost veel op. Geef ook gewoon geen lage steekballen die ben je altijd kwijtquote:Op woensdag 3 juli 2024 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
FIFA 22 servers zijn down.![]()
Moet nu noodgedwongen FC 24 spelen
Het voelt echt anders dan 22, ik speel de bal zo godvergeten vaak in de voeten van de tegenstander, ik word er gek van.
Wat is een drivin pass? Ik geef nog regelmatig lage steekballen op de flank, maar in centrum inderdaad minderquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geef je drivin passes want dat lost veel op. Geef ook gewoon geen lage steekballen die ben je altijd kwijt
Nice one, ik moest het doen met radioactive Messi (81+ pp) en Futties Ramires (83+ x2)quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
Beste pull ooit (jammer dat het medio juli is): net TOTY Mbappe uit een 88-ruilpack.
Er zitten nog meer bugs in de game die er 5 jaar geleden ook al inzatenquote:Op maandag 22 juli 2024 07:28 schreef Omega het volgende:
Ik speel sinds een week of 6 best veel. Maar waar ik mij aan irriteer is dat FC mijn speelwijze steeds terug zet naar 4-4-2. Ik lees overal dat het een bekend probleem is en dat EA er niets aan doet (of wil doen).
Geen last van in squad battles.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Er zitten nog meer bugs in de game die er 5 jaar geleden ook al inzaten
Reken er maar niet op dat ze die bug eruit gaan halen
Kan je niet weten aangezien jij alleen maar de goddelijke champs speelt toch?quote:
Jou woorden niet de mijne. Maar irritant he dat gezever? Fijn dat je het met me eens bent.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kan je niet weten aangezien jij alleen maar de goddelijke champs speelt toch?
Geen idee...quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jou woorden niet de mijne. Maar irritant he dat gezever? Fijn dat je het met me eens bent.
Dat is toch enkel om SBCs sneller te voltooien? Of kunnen ze er meer mee?quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel top dat ze die kneuzen met Paletools lijken te bannen. Ook meteen een permaban als ik reddit moet geloven.
Het is natuurlijk gewoon tamperen wat niet is toegestaan. Je zal er vast nog meer mee kunnen dan alleen dat.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is toch enkel om SBCs sneller te voltooien? Of kunnen ze er meer mee?
Als je alleen in kan stellen welke spelers in een upgrade SBC verdwijnen heb ik er weinig moeite mee opzich.
Nope is al jaren zoquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:43 schreef over_hedge het volgende:
EA SPORTS FC™ 25 Ultimate Edition alvast kopen
Koop deze editie nu alvast en speel het spel 6 dagen voordat het officieel uitkomt. Begint over ongeveer 4 weken
6 dagenWas dit niet eerst altijd 2 of 3 of zo?
nee joh. fifa 23 was 3 dagen.quote:
edit fifa 24:quote:Early access is a perk available to gamers who pre-order FIFA 23 Ultimate Edition. The game is available to play from September 27, 2022 - three days earlier than the September 30 worldwide release. This perk is not applicable if you pre-order the standard edition of the game.14 sep 2022
Fifa 24 was blijkbaar een weekquote:Als je de Ultimate Edition van het spel vooraf bestelt, ontgrendel je automatisch tot 7 dagen eerder toegan
Oh in mijn geheugen was dat al jaren een week. Maar je had vroeger ook nog die 10 uur ea access met die glitch dat je unlimited kon spelen natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee joh. fifa 23 was 3 dagen.
[..]
edit fifa 24:
[..]
Fifa 24 was blijkbaar een week![]()
Dat werkte op de ps5 niet geloof ik. Maar laatste 2 jaar speel ik via pc. (en eigenlijk alleen nog co op als vrienden hier zijn)quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh in mijn geheugen was dat al jaren een week. Maar je had vroeger ook nog die 10 uur ea access met die glitch dat je unlimited kon spelen natuurlijk.
Vind het nog steeds wel leuk om af en toe wat potten te spelen en wat sbc's te doen op de app. Maar het is nu allemaal zo gemaakt dat als je een beetje goed bent en genoegen neemt met goede rewards je alles in een uurtje of 7 per week er doorheen kan knallen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat werkte op de ps5 niet geloof ik. Maar laatste 2 jaar speel ik via pc. (en eigenlijk alleen nog co op als vrienden hier zijn)
Op zich best handig. Als je 1 maandje ea pro neemt. Krijg je alle pre order bonus dingen. En na die maand is er vaak al een korting of key te vinden waardoor je nog goedkoper uit bent dan de standaard versie kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |