abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 november 2024 @ 19:29:41 #276
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215591020
Dacht die Beasley SBC langzaam te grinden, moet toch iets te doen hebben. Heb net 15 packs open gemaakt, SB rewards, Rival rewards, objective packs etc. 1x 86 en 1x85 gepacked.

Meerdere rare player en jumbo rare player packs. Echt geen flauw idee hoe je aan de fodder moet komen voor de SBCs die meer dan 60k oid kosten, buiten je portomonnee te trekken. Echt belachelijk dit jaar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_215616125
Ik merk dat er dit jaar een bug in zit dat me al veel goals heeft gekost. Voorheen haalde ik de keeper naar voren om te doen alsof ik naar de tegenstander ren en dan weer dubbel klik Y om hem terug te positioneren. Dit doe ik al 10 jaar met succes. Dat teasen zorgde vaak voor paniekvoetbal bij tegenstander. Echter... hij positioneert nu niet meer terug en is het een open goal voor de tegenstander... hij positioneert nu een paar meter van waar hij zou moeten...
  maandag 18 november 2024 @ 13:28:19 #278
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215616498
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 12:39 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik merk dat er dit jaar een bug in zit dat me al veel goals heeft gekost. Voorheen haalde ik de keeper naar voren om te doen alsof ik naar de tegenstander ren en dan weer dubbel klik Y om hem terug te positioneren. Dit doe ik al 10 jaar met succes. Dat teasen zorgde vaak voor paniekvoetbal bij tegenstander. Echter... hij positioneert nu niet meer terug en is het een open goal voor de tegenstander... hij positioneert nu een paar meter van waar hij zou moeten...
Dubbel y verplaats je de keeper naar de verre hoek al een aantal jaar.
pi_215617895
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Dubbel y verplaats je de keeper naar de verre hoek al een aantal jaar.
Meen je niet? Maar nu valt het me pas op. Vorig jaar gebruikte ik het nog heel veel en deed dat het niet. Hoe plaats ik de keeper weer op de positie waar die hoort dan?
  maandag 18 november 2024 @ 22:33:54 #280
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215620830
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 16:42 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]
Meen je niet? Maar nu valt het me pas op. Vorig jaar gebruikte ik het nog heel veel en deed dat het niet. Hoe plaats ik de keeper weer op de positie waar die hoort dan?
Denk met dubbel y wederom. Je kan ook pokeje in klikken en handmatig schuiven
pi_215621092
Ik kom even langs om te zeggen dat deze EA FC kanker slecht is

Elk jaar is best kut maar dit jaar is het echt puur kanker
pi_215622278
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 23:11 schreef Edwinuss het volgende:

Nou nou nou :') Als het pure 'kanker' is dan verwijder je het spel toch lekker?

OT: tip voor als je haar kunt gebruiken; de SBC van Oberdorf is (met een chemstyle) zeer nuttig. Goede kaart vind ik het. En een aanval van Openda/Sophia Smith is een pure cheatcode. Dat compenseert bijna voor het feit dat ik er zelf geen kut van bak.
  dinsdag 19 november 2024 @ 09:45:21 #283
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215622605
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 08:53 schreef Solispolar het volgende:

[..]

OT: tip voor als je haar kunt gebruiken; de SBC van Oberdorf is (met een chemstyle) zeer nuttig. Goede kaart vind ik het. En een aanval van Openda/Sophia Smith is een pure cheatcode. Dat compenseert bijna voor het feit dat ik er zelf geen kut van bak.
Je kan natuurlijk een niet bepaald goede speler zijn, maar deze game is echt totaal gestoord met z’n mechanics. De aanvallende AI heeft het IQ van de gemiddelde schoenmaat, spelers lopen weg van vrije ruimtes etc, passes gaan 9 van de 10x niet waar je hem heen wil hebben. Nee, dit is de allerslechtste Fifa ooit gemaakt, en dat is heel knap na het wangedrocht wat Fifa 23 was.

Gelukkig zijn er wel 21 verschillende promopacks die je kunt kopen in de store.

En ja, uiteindelijk speel ook ik een paar potjes per week omdat ik graag een paar potjes voetbal wil spelen. Erg jammer dat er geen fatsoenlijk alternatief is.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 november 2024 @ 09:46:47 #284
364681 over_hedge
pi_215622612
quote:

Oh oke.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215624842
Bepaalde users hier zeggen dat het onzin is, maar ik blijf erbij dat het spel ingesteld is op het zoeken van een bepaalde balans :') Ik ben niet zo van het maken van filmpjes en/of screen recordings, maar gisteren weer zoveel vage shit meegemaakt :D 0-3 achter, compleet van het kastje naar de muur getikt om vervolgens bijna letterlijk een doelpunt cadeau te krijgen vanaf de aftrap. 3-0 voor, zelfde situatie maar dan andersom en ook andersom hetzelfde.. Mijn spelers die ballen spontaan niet meer van A naar B lijken te krijgen.
pi_215625870
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 08:53 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Serieus, wat dacht je toen je dat typte? Dat ik een disc in rook kan laten opgaan?
pi_215625878
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 14:02 schreef Solispolar het volgende:
Bepaalde users hier zeggen dat het onzin is, maar ik blijf erbij dat het spel ingesteld is op het zoeken van een bepaalde balans :') Ik ben niet zo van het maken van filmpjes en/of screen recordings, maar gisteren weer zoveel vage shit meegemaakt :D 0-3 achter, compleet van het kastje naar de muur getikt om vervolgens bijna letterlijk een doelpunt cadeau te krijgen vanaf de aftrap. 3-0 voor, zelfde situatie maar dan andersom en ook andersom hetzelfde.. Mijn spelers die ballen spontaan niet meer van A naar B lijken te krijgen.
Ik speel FIFA al zeker 13+ jaar en het is nooit anders geweest

Persoonlijk noem ik het handicap time. Op zulke momenten kun je je spelers soms zelfs niet meer bewegen, of ze passen naar DIE specifieke speler die PLOTS losloopt van de rest.

De game is een absolute grap geworden.
  dinsdag 19 november 2024 @ 18:28:24 #288
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215627268
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:39 schreef Edwinuss het volgende:

[..]
Ik speel FIFA al zeker 13+ jaar en het is nooit anders geweest

Persoonlijk noem ik het handicap time. Op zulke momenten kun je je spelers soms zelfs niet meer bewegen, of ze passen naar DIE specifieke speler die PLOTS losloopt van de rest.

De game is een absolute grap geworden.
Dat is echt onzin. Zijn gewoon je eigen domme keuzes die je dan maakt.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 november 2024 @ 18:30:10 #289
364681 over_hedge
pi_215627289
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:37 schreef Edwinuss het volgende:

[..]
Serieus, wat dacht je toen je dat typte?
Dat vroeg ik me nou ook af bij jouw post :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215629549
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Dat is echt onzin. Zijn gewoon je eigen domme keuzes die je dan maakt.
Dude :') :') :') :') :') :') :') :')

Zeker net je aller eerste potje FIFA gespeeld?

Nog nooit gehoord van scripting? FIFA/EA FC zit er vol mee. Het komt vaak voor in de eerste en laatste vijf minuten van een helft.

Maar mogelijk ben je gewoon blind.
  dinsdag 19 november 2024 @ 22:57:42 #291
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215630338
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 21:49 schreef Edwinuss het volgende:

[..]
Dude :') :') :') :') :') :') :') :')

Zeker net je aller eerste potje FIFA gespeeld?

Nog nooit gehoord van scripting? FIFA/EA FC zit er vol mee. Het komt vaak voor in de eerste en laatste vijf minuten van een helft.

Maar mogelijk ben je gewoon blind.
Nee hoor speel al 10+ jaar fifa. Maar verschuil je vooral achter je eigen falen
pi_215631001
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Nee hoor speel al 10+ jaar fifa. Maar verschuil je vooral achter je eigen falen
Wie zegt dat ik faal? Scripting (of DDA) kan beide kanten opgaan.

EA heeft zelfs toegegeven dat DDA (Dynamic Difficulty Adjustment) aanwezig was.

Velen zijn van mening dat het nog steeds aanwezig is.

https://www.videogamer.co(...)proof-scripting-dda/

Maar goed, je bent blind dus.

Vervelend man.
  woensdag 20 november 2024 @ 09:36:58 #293
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215632121
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 01:18 schreef Edwinuss het volgende:

[..]
Wie zegt dat ik faal? Scripting (of DDA) kan beide kanten opgaan.

EA heeft zelfs toegegeven dat DDA (Dynamic Difficulty Adjustment) aanwezig was.

Velen zijn van mening dat het nog steeds aanwezig is.

https://www.videogamer.co(...)proof-scripting-dda/

Maar goed, je bent blind dus.

Vervelend man.
Lol je haalt die glitch aan. Ik zou eens beginnen met niet alles te geloven op internet. Zoiets zal best in SB en offline modes zitten. Maar niet online. Neem eens een heel potje van jezelf op en ga eens kijken welke keuzes je maakt en dan wat je beter had kunnen doen het is maar een tip.
pi_215634289
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2024 09:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Lol je haalt die glitch aan. Ik zou eens beginnen met niet alles te geloven op internet. Zoiets zal best in SB en offline modes zitten. Maar niet online. Neem eens een heel potje van jezelf op en ga eens kijken welke keuzes je maakt en dan wat je beter had kunnen doen het is maar een tip.
Is het echt zo moeilijk om te geloven dat EA op een bepaalde manier probeert om hun eigen spel te beïnvloeden? Met meerdere spellen heb je toch ingebouwde mechanismen (op verschillende manieren) waarop de 'verliezer' een voordeel krijgt en de 'winnaar' een soort handicap?

Je gaat mij ook niet wijsmaken dat jij nooit onverklaarbare shit meemaakt met dit spel. Of valt het jou serieus niet op dat een corner in de 90ste minuut een grotere kans heeft om tot doelpunt gepromoveerd te worden dan diezelfde corner 20 minuten eerder? Of wat dacht je van de welbekende kickoffglitch? Tuurlijk; ergens is het altijd wel te verdedigen. Maar het feit dat er bijna standaard een gevaarlijk moment komt rechtstreeks uit de aftrap is toch raar?
pi_215635210
Ik speel nu met Sophia Smith en Openda in de spits. Ik geef geen neuk om mijn teamgeest tegenwoordig; gewoon lekker er doorheen glijden met deze 2 spelers _O-

Teamgeest boeit volgens mij ook werkelijk niks meer hé? Of je nou max hebt of half, de ballen komen toch willekeurig wel of niet aan lijkt het.
  woensdag 20 november 2024 @ 17:45:48 #296
461242 Geluiden
Mountains & websites
pi_215636392
quote:

Wil je niet zo schelden, mijn opa is overleden aan EA FC.
  woensdag 20 november 2024 @ 18:41:06 #297
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215636853
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 15:34 schreef Solispolar het volgende:
Ik speel nu met Sophia Smith en Openda in de spits. Ik geef geen neuk om mijn teamgeest tegenwoordig; gewoon lekker er doorheen glijden met deze 2 spelers _O-

Teamgeest boeit volgens mij ook werkelijk niks meer hé? Of je nou max hebt of half, de ballen komen toch willekeurig wel of niet aan lijkt het.
Pace maakt ook geen fuck uit, ik heb ook Sophia Smith voorin lopen, IF Lynn Williams op de flank, worden toch altijd bijgehaald :')
  woensdag 20 november 2024 @ 20:12:47 #298
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215637476
Ook echt kansloos dat EA nog steeds geen fix heeft voor AFK in Rush. Net een potje gestart waarin alle 3 mijn teammaten AFK waren, leuk man.
pi_215638487
Ik vind het in deze editie wel een stuk lastiger te verdedigen. Erg irritant te spelen tegen mensen die de hele tijd dom gaan dribbelen en zo voorbij m'n laatste man komen.
pi_215638491
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 20:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook echt kansloos dat EA nog steeds geen fix heeft voor AFK in Rush. Net een potje gestart waarin alle 3 mijn teammaten AFK waren, leuk man.
Rush is ook geen reet aan. Bal één keer naar voren en gaat erin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')