abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213460385
Even een vraagje, mbt tot delen Netflix.
Dat gaat niet meer, want 'maakt geen deel uit van het huishouden' zodra je inlogt op een profiel.

Echter, ik kwam erachter dat je via het profiel 'kids' wel gewoon probleemloos elders kan kijken zij het dat het enkel het Kids gedeelte is dan.

Is er iemand die ook deelde, en dat eens wil checken of zij dat ook kunnen?

Het zou nl kunnen betekenen dat je dan voor kids gewoon nog wel kan delen.
pi_213461409
Zit midden in Bodies, aparte serie het is een mengeling van allerlei soorten series die er zijn geweest op Netflix, Dark en het heeft ook wat Fargo invloeden. Jammer dat er geen 2e seizoen blijkt te komen. Ik ben nog niet klaar maar ik begrijp dat de serie een open einde heeft en dat kijkers het vreemd vinden dat er geen 2e seizoen blijkt te komen. Dat is wel gek dan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213461580
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 23:14 schreef Inbox het volgende:
Even een vraagje, mbt tot delen Netflix.
Dat gaat niet meer, want 'maakt geen deel uit van het huishouden' zodra je inlogt op een profiel.

Echter, ik kwam erachter dat je via het profiel 'kids' wel gewoon probleemloos elders kan kijken zij het dat het enkel het Kids gedeelte is dan.

Is er iemand die ook deelde, en dat eens wil checken of zij dat ook kunnen?

Het zou nl kunnen betekenen dat je dan voor kids gewoon nog wel kan delen.

Ik kan nog steeds op het account van de vrouw van mijn vader hoor.

Ik gebruik het vooral om mijn neefje te irriteren door alle profielfoto's te veranderen :@

Aangezien hij ze ook verandert steeds kan hij ook nog op dat account.

Dus mijn zusje ook.
pi_213462005
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The BFG - VS 2016 6 1:57 uur | Avontuur, Drama, Familiefilm
Een jong weesmeisje ontmoet een aardige reus die haar hoort op te eten, maar haar in plaats daarvan beschermt tegen verschrikkelijke reuzen die hen allebei terroriseren.

The Final: Attack on Wembley - VK 2024 12 1:22 uur - Netflix Original | Documentaire
Engeland kan eindelijk meedingen naar de titel voor een groot kampioenschap. 6000 fans zonder kaartje bestormen het Wembley Stadion en laten een spoor van vernieling na.

El Guardián de las Monarcas | The Guardian of the Monarchs - Mexico 2024 9 1:31 uur - Netflix Original | Documentaire
De bossen van Michoacán zijn het leefgebied van de monarchvlinder. Activist Homero Gómez sprak zich uit voor het behoud van de bossen, waarna hij plotseling verdween.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213471606
quote:
Streamingdienst Netflix heeft een prijsverhoging aangekondigd. In het helpcenter van de dienst is te lezen dat de prijs van een basis-abonnement met een euro wordt verhoogd naar 8,99 per maand. Een standaardabonnement gaat van 11,99 naar 13,99, een premiumabonnement wordt drie euro per maand duurder en komt dan op 18,99 per maand uit
  woensdag 8 mei 2024 @ 21:03:54 #56
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_213471632
Tien jaar geleden begon ik met 7.99, nu ga ik naar 18.99

Absurd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_213471949
quote:
82s.gif Op woensdag 8 mei 2024 21:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

Absurd.
Hopelijk heb je ook elk jaar een euro meer loon gekregen per maand?
pi_213471983
quote:

Absurd.
Maar dat was niet het 4K-abonnement.
pi_213472055
'Echte Martha' uit Netflix-hit 'Baby Reindeer' geeft uniek interview aan Piers Morgan
https://www.filmvandaag.n(...)iew-aan-piers-morgan
  woensdag 8 mei 2024 @ 21:23:46 #60
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_213472139
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2024 21:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Hopelijk heb je ook elk jaar een euro meer loon gekregen per maand?
mn salaris is ook wel verdubbeld maar verder zijn er geen andere zaken verdubbeld... Zelfs olijfolie niet :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_213472653
4k-abonnememt wordt 36 euro per jaar duurder lees ik nu net.

Jezus, voor dat bedrag daar had ik 2 jaar terug bijna een jaarabonnement 4k voor. Toen kostte 4k rond de 3,50 euro per maand ofzo. Nu kost het me 6.75 euro omgerekend per maand maar wel met betaling via giftcards ipv visacard.

Men zou massaal moeten opzeggen om vervolgens met de directe buren te gaan delen. Allemaal op hetzelfde IP-adres via wifi en alles valt binnen het huishouden. Je hoeft dan geen enkele extra stream bij te kopen ook.

Turkije lieve dikkertjes, Turkije!
pi_213473367
https://www.netflix.com/n(...)ang=nl&clip=81777795

Deze docu over Neanderthalers was interessant :Y

Maar dat accent van die Nederlandse tweeling :') :') we staan er weer mooi op _O-
pi_213476494
SPOILER: Soundtracks
Blood of Zeus - VS S02 2020 16 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Heron, een gewone man die leeft in het oude Griekenland, ontdekt zijn ware erfgoed als de zoon van Zeus. Zijn doel: de wereld redden van een duivels leger.

Bodkin - Ierland/VS S01 2024 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Duister, Mystery, Offbeat, Thriller
In een charmant Iers dorp met duistere, vreselijke geheimen vinden mysterieuze verdwijningen plaats. Decennia later gaat een bonte groep podcasters op onderzoek uit.

El Guardián de las Monarcas | The Guardian of the Monarchs - Mexico 2024 9 1:31 uur - Netflix Original | Documentaire
De bossen van Michoacán zijn het leefgebied van de monarchvlinder. Activist Homero Gómez sprak zich uit voor het behoud van de bossen, waarna hij plotseling verdween.

Mother of the Bride - VS 2024 6 1:30 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een zorgzame moeder vliegt naar een tropisch eiland voor de bruiloft van haar dochter en ontdekt dat de vader van de bruidegom haar ex is, die ze al vele jaren niet heeft gezien.

Playing with Fire - VS 2019 9 1:36 uur | Comedy, Familiefilm
Brandweerman Jake creëert grappige chaos voor zijn heldhaftige team van stoere mannen als hij drie ondeugende weeskinderen meeneemt naar de brandweerkazerne.

Thank You, Next - Turkije S01 2024 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Na een pijnlijke relatiebreuk duikt een jonge advocaat in de verwarrende wereld van het moderne daten, met de onvoorwaardelijke steun van haar beste vrienden.

xXx: Return of Xander Cage - VS 2017 12 1:47 uur | Actie
Xander Cage keert terug uit zijn zelfgekozen ballingschap om de CIA te helpen bij het vinden van ‘Pandora's Box’, een apparaat dat satellieten verandert in kernkoppen.
  donderdag 9 mei 2024 @ 09:45:56 #64
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_213477322
Zeus S2 :o

Cool. Wist niet eens dat daar een tweede van kwam
  donderdag 9 mei 2024 @ 11:47:51 #65
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_213478252
quote:

Absurd.
Tijd om de piratenhoed weer af te gaan stoffen.
pi_213478308
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 11:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Tijd om de piratenhoed weer af te gaan stoffen.
Die moet ik sinds kort met VPN :@
  donderdag 9 mei 2024 @ 14:36:33 #67
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_213479588
Die ontknoping in The woman accros the street from the girl in the window _O- _O_

Serie gaat echt alle kanten op. Heel tof.
pi_213482614
quote:
Mother of the Bride - VS 2024 6 1:30 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een zorgzame moeder vliegt naar een tropisch eiland voor de bruiloft van haar dochter en ontdekt dat de vader van de bruidegom haar ex is, die ze al vele jaren niet heeft gezien.

Nou had ik hier geen hoge verwachtingen van, maar o my, wat was dit een slechte film. _O-
Verhaal dunner dan flinterdun, matig tot slecht geacteerd, oppervlakkigheid ten top.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 9 mei 2024 @ 19:02:20 #69
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_213482637
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 19:00 schreef Felixa het volgende:

[..]
Nou had ik hier geen hoge verwachtingen van, maar o my, wat was dit een slechte film. _O-
Verhaal dunner dan flinterdun, matig tot slecht geacteerd, oppervlakkigheid ten top.
Aanrader dus?
  Spellchecker donderdag 9 mei 2024 @ 21:25:15 #70
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213485601
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 19:00 schreef Felixa het volgende:

[..]
Met Brooke Shields.

Die zag ik een paar jaar geleden in een kerstfilm.

Mwaaaah.
pi_213491155
pi_213493493
Heron, een gewone man die leeft in het oude Griekenland, ontdekt zijn ware erfgoed als de zoon van Zeus. Zijn doel: de wereld redden van een duivels leger.

El correo - België/Frankrijk/Spanje 2024 16 1:42 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Een bescheiden bediende grijpt op slimme wijze zijn kans om mee te doen aan witwaspraktijken en duikt in een wereld van snel geld, snelle auto's en een onvermijdelijke crash.

Living with Leopards - VK 2024 9 1:11 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze natuurdocumentaire volgt een filmploeg van heel dichtbij twee luipaardwelpen op hun fascinerende weg naar volwassenheid.

Pokémon Horizons: De serie - Japan D02 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Twee jonge avonturiers gaan op reis naar onbekende landen, lossen eeuwenoude raadsels op en ontdekken Pokémon, en pokéballen, die ze nog nooit eerder hebben gezien!

El Rey del Cachopo - Spanje Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze docuserie analyseert een moordzaak tegen een Spaanse chef-kok, die een prominente carrière opbouwde via een web van geheimen en valse identiteiten.

The Ultimatum: South Africa - Zuid-Afrika S01 2024 6 - Netflix Original | Reality
Een zesvoudige partnerruil leidt tot sensuele verleiding en emotioneel verraad. Deelnemers kiezen tussen oude of nieuwe liefdes in dit hartverscheurende experiment.
  vrijdag 10 mei 2024 @ 06:54:59 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_213493509
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 06:42 schreef Aether het volgende:

El correo - België/Frankrijk/Spanje 2024 16 1:42 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Een bescheiden bediende grijpt op slimme wijze zijn kans om mee te doen aan witwaspraktijken en duikt in een wereld van snel geld, snelle auto's en een onvermijdelijke crash.

Living with Leopards - VK 2024 9 1:11 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze natuurdocumentaire volgt een filmploeg van heel dichtbij twee luipaardwelpen op hun fascinerende weg naar volwassenheid.

Pokémon Horizons: De serie - Japan D02 2024 6 - Netflix Original | Kinderserie
Twee jonge avonturiers gaan op reis naar onbekende landen, lossen eeuwenoude raadsels op en ontdekken Pokémon, en pokéballen, die ze nog nooit eerder hebben gezien!

El Rey del Cachopo - Spanje Miniserie 2024 12 - Netflix Original | Documentaire
Deze docuserie analyseert een moordzaak tegen een Spaanse chef-kok, die een prominente carrière opbouwde via een web van geheimen en valse identiteiten.

The Ultimatum: South Africa - Zuid-Afrika S01 2024 6 - Netflix Original | Reality
Een zesvoudige partnerruil leidt tot sensuele verleiding en emotioneel verraad. Deelnemers kiezen tussen oude of nieuwe liefdes in dit hartverscheurende experiment.
Alweer Zeus?
pi_213493532
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 06:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Alweer Zeus?
Blijkbaar dag te vroeg (verplaatst of ik had nog geen c_/)
  vrijdag 10 mei 2024 @ 07:50:31 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213493664
quote:
Volgens mij is er maar 1 veroordeeld en dat is niet Richard Gadd...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')