Ik haak ook al snel af als ik twee mensen verkleed zie als vogelsquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:21 schreef grazz het volgende:
[..]hopelijk, ik zie het nog niet. Maar we keep on trusten
Nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:16 schreef Cee het volgende:
Fucking hell nu snap ik ook die link juist met dat nieuwe nummer van Käärijä.
had ze toch nog gelijk. met een bek vol tanden staanquote:
Ik ook!quote:
Ik ben al bij de tandarts weg. Ik ben onderweg naar huis maar sta nu aan de kant om alles bij te houden 😂quote:
Dat zou eigenlijk nog een seconde te veel zijn, maar wie weetquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik haak ook al snel af als ik twee mensen verkleed zie als vogelsmaar misschien komen ze maar een seconde in beeld. Hopelijk.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:23 schreef Fretwork het volgende:
Joost die half Nederland heeft opgehyped om vervolgens met Pino, een jongen met witte veren, twee gasten op pogo-sticks en Henk Schiffmacher op het podium de polonaise te doen
Gierenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben al bij de tandarts weg. Ik ben onderweg naar huis maar sta nu aan de kant om alles bij te houden 😂
Hij heeft ook nog oranje oogschaduw op.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:23 schreef Cee het volgende:
Ik bedoel, dat vogelpak heeft gele legging, blauwe handschoenen, alles. Als je het puur voor de troll doet dan steek je daar wat minder energie in die details lijkt me.
Met de benen naar Wenen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:24 schreef NailQueen het volgende:
Nah dit geloof ik niet. Ik ga weer rijden.
Gieren hebben relatief grotere vleugels, meer een soort emoequote:
Ik ook niet. Kan wel jankenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:23 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Stop eens even allemaal. Dit trek ik niet hoor.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gieren hebben relatief grotere vleugels, meer een soort emoe
Gewoon door het slotje heen postenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:25 schreef Dave het volgende:
Straks op moment supreme natuurlijk topic vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |