HMF = ZKA?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HMF/ZKA, deze kloon, allemaal dezelfde debiel volgens mij.
Is ook allemaal wat afgezaagd aan het worden. Dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:06 schreef RadioOranje het volgende:
[..]
Club voor criminelen en make a wish coaches. Dat eerste is niet nieuw, dat tweede wel.
zal wel iets komen ivm aankomende 125 jarig bestaanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 11:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Las ik nu iets over het nieuwe thuisshirt dat moet denken aan de gloriejaren 90?
Eerst morgen maar eens op een ouderwetse manier winnen, dat billenknijpen tegen dit soort ploegen heb ik al een tijdje genoeg van.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:09 schreef Mestreech1990 het volgende:
Komende week komt blijkbaar uitsluitsel over de trainer volgens de telegraaf. Ik ben benieuwd of ze nu slagvaardig zijn. Gezien het werk wat moet gebeuren, ben ik blij dat er snel duidelijkheid gaat komen.
Dit idd. Je zou zeggen komend seizoen wordt hoe dan ook beter...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerst morgen maar eens op een ouderwetse manier winnen, dat billenknijpen tegen dit soort ploegen heb ik al een tijdje genoeg van.
Dat en kansloos zijn voor welke prijs dan ook was toch best wel nieuw, of iig lang geleden voor me.
Je kan ook te ver gaan Klaas.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Mark van Bommel bij 020 lijkt me wel een goed plan
Met weer heel weinig ervaring. Ja het kan goed uitpakken alleen de coaches de laatste tijd met beperkte ervaring .......quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Farioli is wel een interessante jongen, past ook wel in de grotere trend bij meerdere sporten van jongere hoofdcoaches die hier en daar vrij goed uitpakt.
Tijd voor weer in treurig stukje in de VI waarin die zijn act weer neergooit . Vol met rijmpjes voor 6-jarigen en doen alsof bepaalde spelers/trainers sneller denken dan het licht en beweren dat Haaland de beste allertijden kan worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:47 schreef -XOR- het volgende:
Farioli? Suleyman Ö. is HR-consultant geworden?
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 5 mei 2024 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat het seizoen was afgelopen.
wordt wel een overwinning, 5e plek dan zo goed als binnen en geen play offs. Zoiets dan.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zin in het einde van het seizoen.
Tegen een Volendam die strijd om zijn laatste kans tegen degradatie. Ik zie de bui alweer hangen.quote:Op zondag 5 mei 2024 11:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wordt wel een overwinning, 5e plek dan zo goed als binnen en geen play offs. Zoiets dan.
Dit wordt gewoon weer zo’n 2-2quote:Op zondag 5 mei 2024 11:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tegen een Volendam die strijd om zijn laatste kans tegen degradatie. Ik zie de bui alweer hangen.
Dat is heel het seizoen al. Ik zou er niet meer van opkijken als het idd 2-2 gaat worden. Vast ook nog even een rode kaart er bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |