Het zijn ook maar geruchten maar Jansen en Frank waren uitgesloten begreep ik, uiteraard weten we dat pas zeker als ze de trainer aankondigen of als jij depri gaat worden want elders aan de slagquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou ik nu om nog een extra reden fantastisch vinden
Ik hoop momenteel vooral dat ‘ie niet naar Feyenoord komt eigenlijkquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zijn ook maar geruchten maar Jansen en Frank waren uitgesloten begreep ik, uiteraard weten we dat pas zeker als ze de trainer aankondigen of als jij depri gaat worden want elders aan de slag
Begrijp ik, verder niks tegen de man behalve dat hij kleurloos is en dat voor voor een kleurling, of is dat racisme?quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop momenteel vooral dat ‘ie niet naar Feyenoord komt eigenlijk
Sparta Praag zat op het vinkentouw meende ik. Laten we hopen dat die doorpakken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou ik nu om nog een extra reden fantastisch vinden
We gaan van een veel te laag bod naar wil een vinger in de pap bij aankopen en we komen uit bij Dave Vos.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:55 schreef Wotte het volgende:
Als ik Twitter moet geloven bleek het alsnog over een vinger in de pap bij transfers te gaan.
Dat lijkt me dan wel logisch. Toch op een of andere manier het vermoeden dat dit rond gaat komen.
Ik geloof het pas als het officieel aangekondigd wordt, of iig wat serieuzer dan zo'n clickbait site.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:39 schreef Simmertje het volgende:
Toch Potter dus? Voelt wel beter dan weer zo'n experiment als trainer. Denk dat we met Potter ook een grotere kans hebben op spelers uit de PL.
Jullie krijgen Gio om de kloof naar Ajax te dichten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop momenteel vooral dat ‘ie niet naar Feyenoord komt eigenlijk
Gefixedquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan van een veel te laag bod naar wil een vinger in de pap bij aankopen en daarna moet Maduro eerst verkocht worden voordat Potter kan tekenen
Dan circuleert er een foto van Kroes die met rugtas op Urk wordt gefotografeerd tijdens pogingen om Hennie Spijkerman bij SV Urk weg te kapen. Dan wordt Dave Vos aangekondigd.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een trainer bemoeit zich altijd wel met de aankopen, maar dat er nu wel heel expliciet wordt gezegd dat hij een "leidinggevende rol" krijgt stemt me niet heel tevreden.
Waarom moet een trainer/coach ook een leidinggevende functie krijgen? Vanuit zijn rol als trainer/coach heeft ie al een flinke vinger in de pap qua transfers. Wat betekent die extra functie dan? Als er daar uberhaupt sprake van is. Er moet wel nog een bepaalde afstand zijn tussen de technische staf en de directie.quote:
Want die afstand tussen TD en coach werkte erg goed afgelopen seizoen. Met aankopen waar beide trainers niks mee konden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom moet een trainer/coach ook een leidinggevende functie krijgen? Vanuit zijn rol als trainer/coach heeft ie al een flinke vinger in de pap qua transfers. Wat betekent die extra functie dan? Als er daar uberhaupt sprake van is. Er moet wel nog een bepaalde afstand zijn tussen de technische staf en de directie.
Hangt er van af wat je als experiment duidt. Dit is geen traditionele 433 trainer. Maar wel eentje die zijn teams met hoge pressing, veel dynamiek en opbouw van achteruit met veel aanvalsdrang laat spelen. 343, 532 of switcht die formaties tijdens wedstrijden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:39 schreef Simmertje het volgende:
Toch Potter dus? Voelt wel beter dan weer zo'n experiment als trainer. Denk dat we met Potter ook een grotere kans hebben op spelers uit de PL.
Mislintat was een ongeleid projectiel die ook nog eens niet gecontroleerd word omdat er geen AD was. Dat als voorbeeld gebruiken om alles maar om te gooien vind ik wat makkelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want die afstand tussen TD en coach werkte erg goed afgelopen seizoen. Met aankopen waar beide trainers niks mee konden.
De trainer moet werken met de spelers dus lijkt me wel vrij logisch dat die daar ook iets over te zeggen hebben. Of dat nou officieel op papier staat of niet.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mislintat was een ongeleid projectiel die ook nog eens niet gecontroleerd word omdat er geen AD was. Dat als voorbeeld gebruiken om alles maar om te gooien vind ik wat makkelijk.
Ik ken geen andere club waar de trainer/coach ook nog een leidinggevende functie krijgt binnen de organisatie.
We gaan nu in op een clickbait ventje dat dit stelt, het lijkt me niet meer dan logisch dat je als trainer wil weten met welk materiaal je kan gaan werken, moet de trainer de doorslag geven, nee dat lijkt me niet, dat is aan de TD.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom moet een trainer/coach ook een leidinggevende functie krijgen? Vanuit zijn rol als trainer/coach heeft ie al een flinke vinger in de pap qua transfers. Wat betekent die extra functie dan? Als er daar uberhaupt sprake van is. Er moet wel nog een bepaalde afstand zijn tussen de technische staf en de directie.
Die Potter is zwaar gehypt. Niks laten zien bij Chelsea. Je hebt sinds vorig jaar 2 spelers uit Engeland en ze zijn beide geen directe versterkingen gebleken. Spelers uit Engeland komen echt niet naar Nederlands als ze goed zijn, dan blijven ze in Engeland voor een veel beter salaris.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:39 schreef Simmertje het volgende:
wie dan?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die Potter is zwaar gehypt. Niks laten zien bij Chelsea.
Het is aannemelijker dat Ten Hag terugkomt. Die weet wat men van hem verwacht bij Ajax en heeft laten zien dat hij kan.quote:
Zie vooral niet waarom hij dat zelf zou willen, die moet lekker in de bundesliga aan de slag hierna ofzo.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het is aannemelijker dat Ten Hag terugkomt. Die weet wat men van hem verwacht bij Ajax en heeft laten zien dat hij kan.
ook niks bij united toch? Ik geloof er nog minder van dat hij nu terug zou willen trouwens.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het is aannemelijker dat Ten Hag terugkomt. Die weet wat men van hem verwacht bij Ajax en heeft laten zien dat hij kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |