Ook de nieuwe VVD!quote:Op maandag 29 april 2024 23:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe Schiphol is uit!
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rant/2024/04/30/#101
De overheid veegt haar reet af met wetten en de rechtsstaatquote:Op maandag 29 april 2024 23:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nieuwe Schiphol is uit.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rant/2024/04/30/#101
Ach, Van der Wal.
Ach, Nattekrant.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Het Viaplaytopic is weer genieten. 5 more years!
Fantastisch, die opbouw met bankgarantieproblemen, sites die berichten over problemen (heel betrouwbare sites!) en dan BAMMMMMM de aankondiging van ViaPlay. Mooi dat de mod daar ook voor iedereen denkt te praten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd 8 uur moeten slapende en niet voor streamingdienst willen betalende modquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Fantastisch, die opbouw met bankgarantieproblemen, sites die berichten over problemen (heel betrouwbare sites!) en dan BAMMMMMM de aankondiging van ViaPlay. Mooi dat de mod daar ook voor iedereen denkt te praten.
En dan moet de echte meltdown nog komen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Degene die zei dat het in zijn top 5 mooiste momenten van zijn leven zou komen als het toch niet naar viaplay zou gaan?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:08 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan moet de echte meltdown nog komen.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Degene die zei dat het in zijn top 5 mooiste momenten van zijn leven zou komen als het toch niet naar viaplay zou gaan?
Altijd tegen het klootjesvolkquote:Meer geld, meer macht ten koste van het simpele klootjesvolk die een romantisch nostalgisch kinderlijk plezier aan de cafe sfeer van Ziggo beleefde.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:00 schreef franklop het volgende:
[..]
De altijd 8 uur moeten slapende en niet voor streamingdienst willen betalende mod
Nog los daarvan is het nogal raar om F1TV nemen te zien als het niet steunen van kapitalisme, lol.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon direct F1TV nemen en:
- zelfs na die naaierij minder betalen
- uit de hand lopend kapitalisme niet steunen
Raad eens wie zijn stemgedrag uitvoerig op FOK besproken heeft in het verleden en raad eens op welke partijen ie gestemd heeft!
Of überhaupt F1 kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nog los daarvan is het nogal raar om F1TV nemen te zien als het niet steunen van kapitalisme, lol.
quote:Op woensdag 24 april 2024 07:19 schreef franklop het volgende:
Dat jullie de andere bagger op het forum lezen joh
Is het cola-en-chips-volk in de verdrukking?quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een goede reeks is dat he pik, eentje voor de eeuwigheid.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nattekat in F1 / [Viaplay] #25 5 more years.
Welke posts moet ik specifiek bekijken?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een goede reeks is dat he pik, eentje voor de eeuwigheid.
Alles van Eagles89.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welke posts moet ik specifiek bekijken?
En Nattekrant?quote:
De zeer linkse NPO.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:31 schreef VoMy het volgende:
Vanavond Caroline vd Plas bij Op1 om het over Schiphol en stikstof te hebben. Hef op die toko.
ViaPlay gaat binnen een jaar failliet, als een slang die veel te gulzig een veel te grote prooi heeft ingeslikt, en van binnenuit explodeert, zo zal het ViaPlay vergaan. Dan zal Ziggo de rechten voor een prikkie opkopen, want er is geen concurrentie meer (Canal+ durft zich niet meer aan de NL markt te branden na het giga verlies in abbonnees als het gevolg van de massale kots op ViaPlay en de enorm saai geworden F1 in 2024).quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:08 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan moet de echte meltdown nog komen.
Gaat de altijd vervelende Stefano Keizers ONZE act verneuken of moeten we nog steeds het proces trusten?quote:
Om half 2 's nachts, lekker man.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ViaPlay gaat binnen een jaar failliet, als een slang die veel te gulzig een veel te grote prooi heeft ingeslikt, en van binnenuit explodeert, zo zal het ViaPlay vergaan. Dan zal Ziggo de rechten voor een prikkie opkopen, want er is geen concurrentie meer (Canal+ durft zich niet meer aan de NL markt te branden na het giga verlies in abbonnees als het gevolg van de massale kots op ViaPlay en de enorm saai geworden F1 in 2024).
En mijn Sony TV verkoop ik aan niemand, ben ik veel te blij mee, heb een hele collectie klassieke films in blue ray 4K kwaliteit aangeschaft een aantal jaar geleden, waaronder een Nolan 4K special edition box, en de Matrix thrilogy in 4K, dus ik heb nog genoeg te kijken, enorm genoten F1 TV is ook prima kwaliteit om dit weekend de race in Miami te kijken
Maar serieus, ik ben er goed ziek van, maar toch merk ik dat ik optimistisch ben dat ViaPlay zich echt enorm heeft verkeken op de verwachte inkomsten komende maanden/jaren, de F1 kijker in Nederland heeft in het eerste kwartaal al massaal afgehaakt bij ViaPlay (-25%) en dat gaat alleen maar verder bergafwaarts. Al mn vrienden hebben al geen ViaPlay meer, de enige die het nog had heb ik gratis mijn F1 inlog gegeven.
Ik niet in ieder geval, want mij bevalt het primaquote:Op woensdag 1 mei 2024 10:48 schreef Felagund het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wie hier de grootste meltdown zou hebben als ViaPlay exclusief de Tour de France of de monumenten zou gaan uitzenden.
Tour wordt wel beschermd door de mediawet toch? Dus die komt dan toch op een open net.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:48 schreef Felagund het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wie hier de grootste meltdown zou hebben als ViaPlay exclusief de Tour de France of de monumenten zou gaan uitzenden.
Ik geef de schuld aan die domme tiktokkers er naast.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat de altijd vervelende Stefano Keizers ONZE act verneuken of moeten we nog steeds het proces trusten?
De odds zijn net als peilingen een ziekte voor de samenleving.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:15 schreef Pistolero het volgende:
ESF is bij tijd en wijle ook wel een fantastische rubriek, vooral die totale en hysterische obsessie met DE ODDS.
Is dat hele ESF niet gewoon het beste als hysterisch te omschrijven?quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:15 schreef Pistolero het volgende:
ESF is bij tijd en wijle ook wel een fantastische rubriek, vooral die totale en hysterische obsessie met DE ODDS.
Phil Collins vindt die kansberekeningen ook maar onzin.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:15 schreef Pistolero het volgende:
Koekoekquote:Op woensdag 1 mei 2024 13:22 schreef franklop het volgende:
Vind ESF dan wel grappig. F1 is gewoon om te janken qua users.
Vooral die ene user met dat Chevrolet logo is irritant, ja!quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:22 schreef franklop het volgende:
ESF zijn ongevaarlijke gekken.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:22 schreef franklop het volgende:
Ja ESF is een gezellig forum, MUZ ook met evenementen. WLR is vaak wat.. zuurlinks.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vooral die ene user met dat Chevrolet logo is irritant, ja!
Maar ESF zit vol met leuke en lieve users en de sfeer is daar over het algemeen erg goed, ja. En genoeg zelfspot en relativering om later ook weer heel hard te kunnen lachen om zo'n complete meltdown
Naast WLR een van de weinige plekken op Fok! waar overwegend redelijke users rondlopen die niet compleet wappie en/of racistisch zijn ook
Haha. Als je omgaat met extreemlinkse mensen lijk je met genuanceerde centrum-standpunten al snel heel erg rechts. Daar loop ik privé ook weleens tegenaan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben zoveel mogelijk extreemrechts, voor de balans.
Wie?quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:54 schreef Szura het volgende:
Hebben ze zomaar nieuwe Dutch Mountains binnengehaald bij het sportjournaal
Laat ze maar niet zien aan Martquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:00 schreef Szura het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/eline.dezeeuw/
Bayern is als een kind in een driftbui, maar dan in een driftbui die niet te stoppen valt. Wat een ongelofelijke memeclub.quote:
Zelfde jaar als Joan is dan toch wel symbolisch mooiquote:
Met de hoge heren is het kwaad kersen etenquote:Op donderdag 2 mei 2024 17:33 schreef VoMy het volgende:
Nederlandse kersentelers mogen hun fruit dit jaar opnieuw bespuiten met twee niet toegelaten bestrijdingsmiddelen, ondanks een negatief advies van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA). Minister Adema verleent voor het negende jaar op rij een ‘eenmalige’ vrijstelling op verzoek van de Tweede Kamer.
![]()
![]()
Zo te zien is nu regio Utrecht aan de beurt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:47 schreef franklop het volgende:
@:momo moeten we afscheid nemen van Limburg? Gezien de buienkaart
quote:
quote:Aan het einde van de dag, willen we allemaal grenzen. Orban en Wilders, dat zijn toffe mensen.
Euro pas! pas! Blijf hier tot ik dood ga.
Het rommelt hier aardig jaquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien is nu regio Utrecht aan de beurt.
Kevin Parker levert, áltijd.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is Radical Optimism goed hè. @:Mani89
Bij Op1?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Montatoetje werd gister compleet KAPOET gemaakt door Jeroen Pauw.
Genoten.
Erg mooi dat de racistische Conservative troep klap na klap krijgt, stukje GeeBee aidsquote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:51 schreef Szura het volgende:
Tories die harde klappen krijgen in het stemhok, @:deebee en ik genieten al immens van deze prachtige dag
Ik weet niet hoor, is het nog te redden? Vitesse is Vitesse niet meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan toch een mooi vliegwiel vormen om hervormingen met steun vanuit het bedrijfsleven en overheid door te zetten.
Suella Braverman engnek zal al met het messenblok klaarstaanquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Erg mooi dat de racistische Conservative troep klap na klap krijgt, stukje GeeBee aids
Vind die anti-immigrant immigrants zoals Patel en Sunak echt fascinerend, na ons de zondvloed. Yesilgoz net zo.
Degradatie op zich is daarom ook niet verkeerd om weer met een (meer lokale) structuur de club op te bouwen. Een beetje zoals Twente een aantal jaar geleden.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, is het nog te redden? Vitesse is Vitesse niet meer.
Roda JC is van ver gekomen, maar hebben het precies op die manier gedaan ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Degradatie op zich is daarom ook niet verkeerd om weer met een (meer lokale) structuur de club op te bouwen. Een beetje zoals Twente een aantal jaar geleden.
Qua toeschouwers is het nu de 8e club van Nederland, dat moet toch wel een basis bieden om door te gaan. Van oudsher ook nog wel een degelijke jeugdopleiding.
Weet je waar ze ook met geel-zwarte adelaars om centjes liepen te leuren?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan toch een mooi vliegwiel vormen om hervormingen met steun vanuit het bedrijfsleven en overheid door te zetten.
Giro 888?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:01 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je waar ze ook met geel-zwarte adelaars om centjes liepen te leuren?
[ afbeelding ]
Vanavond ook ff geluisterd, lekker albumpje weer, hoor! Maar ik wil wel nog een extended cuts-versie, want die vond ik erg fijn bij de singles.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is Radical Optimism goed hè. @:Mani89
Zelfde verhaal als twee jaar terug. Je moet als Heracles maar hopen dat NEC, Feyenoord en PSV gaan winnen van Excelsior en RKC, want in die laatste twee potten ga je zelf geen punt meer pakkenquote:
Vorige keer bij degradatie een seizoenkaart aangeschaft hartstikke leuke vrijdagavonden gehad. Mochten ze degraderen(wat ik niet denk), ga ik er weer over nadenken. Dit is toch allemaal niet om aan te gluren.quote:
Waarom blijft Erwin van de Looi banen krijgen?quote:Op zondag 5 mei 2024 17:43 schreef Remco het volgende:
[..]
Vorige keer bij degradatie een seizoenkaart aangeschaft hartstikke leuke vrijdagavonden gehad. Mochten ze degraderen(wat ik niet denk), ga ik er weer over nadenken. Dit is toch allemaal niet om aan te gluren.
Keijzer, Agema en Hermans mogelijk bewindspersonenquote:Op zondag 5 mei 2024 21:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Het 'best bewaarde geheim' van Geert Wilders: wie wordt de nieuwe premier?
Klinkt echt als een goed stel namen voor het beste kabinet ooit!
Kom maar door met die Russische nukes
De buschauffeur die weer bonnetjes mag gaan kwijtraken!quote:Op zondag 5 mei 2024 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Keijzer, Agema en Hermans mogelijk bewindspersonen
Dan heb ik nog liever Wilders, Ompzig en Caroline.
Uit die hele lijst is er sowieso maar 1 ministerwaardig.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De buschauffeur die weer bonnetjes mag gaan kwijtraken!
Annie Schreijer-Pierik?quote:Op zondag 5 mei 2024 21:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De buschauffeur die weer bonnetjes mag gaan kwijtraken!
De gierkar ronkt met 130 extreemrechtsebaan de afgrond in!quote:Op zondag 5 mei 2024 21:47 schreef Pino112 het volgende:
Wappie Mona in het kabinet
We staan op het randje van de afgrond.
Von Stauffenberg?quote:Op zondag 5 mei 2024 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uit die hele lijst is er sowieso maar 1 ministerwaardig.
Kritische vragen stellen mag niet meer bij allerlei redacties geloof ik. Ook nu Israel Rafah wil ontruimen lezen we ook nergens kritische vragen aan het kabinet of Mark R.. Gewoon zwijgen en doorlopen allemaal!quote:Op maandag 6 mei 2024 18:58 schreef Pistolero het volgende:
Die altijd incompetente en extreemrechts normaliserende media die zich volledig voor het karretje van de PVV laten spannen na dit zeer opzichtige toneelstukje.
Ach ach ach.
Lekker hele dagen voor De Deur bivakkeren om het spel te verslaan ipv erdoorheen te prikken. Nederlandse journalistiek Aldi-troep.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:58 schreef Pistolero het volgende:
Die altijd incompetente en extreemrechts normaliserende media die zich volledig voor het karretje van de PVV laten spannen na dit zeer opzichtige toneelstukje.
Ach ach ach.
quote:Op maandag 6 mei 2024 19:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kritische vragen stellen mag niet meer bij allerlei redacties geloof ik. Ook nu Israel Rafah wil ontruimen lezen we ook nergens kritische vragen aan het kabinet of Mark R.. Gewoon zwijgen en doorlopen allemaal!
Tijd voor bommen op alle journalistiekopleidingen in Nederland?quote:Op maandag 6 mei 2024 19:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker hele dagen voor De Deur bivakkeren om het spel te verslaan ipv erdoorheen te prikken. Nederlandse journalistiek Aldi-troep.
Stijn als collateral damage?quote:Op maandag 6 mei 2024 19:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Tijd voor bommen op alle journalistiekopleidingen in Nederland?
Die zat vroeger ook op de Omtzigt-trein toch?quote:
Slechts éénmaal heb ik u gezien. Gij waartquote:Op maandag 6 mei 2024 18:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mona vicepresident en al die genoemde minister-namen. Met de sneltrein naar de afgrond.
Gelukkig zie ik weinig aanleiding waarom het volgend jaar veel beter zou gaan.quote:Op maandag 6 mei 2024 21:15 schreef VoMy het volgende:
Toch een smet op dit voetbalseizoen dat het slechtste Ajax sinds mensenheugenis het in de concurrentie voor plek 5 moet opnemen tegen NEC en het altijd teleurstellende FC Utrecht. Een gemiste kans voor de statistieken.
Bang zijn voor het verwijt extreemlinks te worden genoemd en daarom schrijven wat extreemrechts wil horen, waarna extreemrechts je nog steeds extreemlinks noemt en je dan nog maar wat dieper in de reet van extreemrechts kruipt op zoek naar enige erkenning die nooit gaat komen.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:58 schreef Pistolero het volgende:
Ach ach ach.
Je was te vroeg!quote:Op maandag 6 mei 2024 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach ten Hag, deel 300. Een keer moet het einde toch wel komen.
Terwijl de politiek de pers steeds meer op afstand zet, rennen de media nog braaf achter de waardenloze politiek aan.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker hele dagen voor De Deur bivakkeren om het spel te verslaan ipv erdoorheen te prikken. Nederlandse journalistiek Aldi-troep.
Dat duurde nog lang, maar deze laat ik even schieten. Onderstaand filmpje al gezien en dat deed gewoon fysiek pijn, zo ontzettend niet grappig is dit.quote:
Dat is al een persiflage op zichzelfquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is dit een persiflage van Joep Schreuder?
Huilend naar huis. ERG MOOI.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Madouas en Gaudu zijn af. Als je uit Brest komp ben je voor fokking Stade Brestois.
Ach de altijd zuipende Franse wielrenners.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Huilend naar huis. ERG MOOI.
Nog een miljard ertegenaan gooien aub. En een nieuwe deklat kopen.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:30 schreef VoMy het volgende:
Robin (22) hoopt over tien jaar financieel onafhankelijk te zijn: 'Lekker de wereld over reizen'
Waar droom je van?
"Ik heb nog van alles te dromen natuurlijk, maar als ik nu kijk waar ik over tien jaar wil staan in mijn leven, dan zie ik wel een vrijstaand huis in de stad voor me. Opritje erbij, wat groen eromheen, dat lijkt me echt wel fijn. Ik hoop ook dat mijn vriend en ik dan financieel onafhankelijk zijn en de wereld over kunnen reizen.
Wat een heerlijke leegte.
De babbelbox staat vandaag in WLR en vraagt: wat is uw lievelings?quote:Chocolade is mijn lievelings.
Mijn lievelingseten is lasagne.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
De babbelbox staat vandaag in WLR en vraagt: wat is uw lievelings?
Jeetje, die van mij ook.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn lievelingseten is lasagne.
En die is wanneer?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga mijn moeder vragen of ze lasagne wil maken voor mijn verjaardag
KPD?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik join Momo vanavond in het meest verschrikkelijke subforum op NWS na.
Omzicht die twijfelt, no wayquote:Volgens een betrokkene ligt de sleutel in handen bij Pieter Omtzigt (NSC) - die zou twijfelen, een andere bron schat de kans van slagen daarom nog slechts op zeventig procent.
Joselu vs Füllkrug in de finalequote:Op woensdag 8 mei 2024 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Tuchel.
Joselu met twee goals, dat is nog erger dan Lucas Moura.
Het is vooral fantastisch hoe weinig van die figuren daadwerkelijk begrijpen hoe bookmakers werken en hoe 'DE ODDS!!' worden bepaald.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een ongekende infantiliteit dat de tiklaven deze dagen artikeltjes blijven produceren over wat een stel bookmakers denkt over de ESF.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goed commentaar van De Volkskrant.
https://www.volkskrant.nl(...)gretig-mee~baccc45c/
VolkskrantGodenquote:dat wordt elke dag reageren op elke actualiteit die past in het straatje van de permanente campagne waaraan zoveel meer energie wordt besteed dan aan het landsbestuur.
Over 5 jaar waren dit soort tweets nog mild.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:47 schreef Slobeend het volgende:
[ x ]
"Niet alle boeren" maar wel een hele generatie over één kam scheren. Zoveel fout aan deze take. En dit gaat dan een regering vormen. Zo triest.
Het wordt wel eens tijd voor wat extremere protesten in plaats van dit softe gedoe.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:47 schreef Slobeend het volgende:
[ x ]
"Niet alle boeren" maar wel een hele generatie over één kam scheren. Zoveel fout aan deze take. En dit gaat dan een regering vormen. Zo triest.
Netanyahu zit daar te moddenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef Steven184 het volgende:
ESF forum is een censuur kliekje, jeetje.
Gelukkig mag je gewoon lekker los gaan over vrouwen.quote:
Jullie boffen maar met het altijd tolerante WLR.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:41 schreef Steven184 het volgende:
ESF forum is een censuur kliekje, jeetje.
Xabi voodooquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bayer Leverkusen is oprecht bizar.
Fenomenaal. Zou wel leuk zijn als ze de finale winnen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Atalanta Leverkusen is wel aardig affichequote:Op donderdag 9 mei 2024 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zolang we het maar met de baas eens zijn uiteraardquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jullie boffen maar met het altijd tolerante WLR.
Maar dat zijn jullie altijd braaf.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zolang we het maar met de baas eens zijn uiteraard
En toen Franklop het voor de boeren op ging nemen dan?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dat zijn jullie altijd braaf.
WLR staat volledig achter Mendilibar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fenomenaal. Zou wel leuk zijn als ze de finale winnen.
En dan de finale tussen Olympiakos en Fiorentina. Ik zou verbaasd zijn als er geen rellen zijn.
Is een act.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En toen Franklop het voor de boeren op ging nemen dan?
Ook al de 10e keer ofzo in 95+.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb even een check gedaan of je de OP leest als je ze zelf niet maakt maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dat zijn jullie altijd braaf.
Hij heeft het te druk! Met ja, wat eigenlijk?quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb even een check gedaan of je de OP leest als je ze zelf niet maakt maar ik denk het niet.
Ik heb wel gelezen dat je uit hetzelfde dorp komt als Joost. Geen aanbeveling.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb even een check gedaan of je de OP leest als je ze zelf niet maakt maar ik denk het niet.
Er zit hier iets in het water, het altijd vervelende PFAS.quote:Op donderdag 9 mei 2024 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen dat je uit hetzelfde dorp komt als Joost. Geen aanbeveling.
Sorry maar daar mogen alleen mensen in mijn regio over klagenquote:Op donderdag 9 mei 2024 23:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zit hier iets in het water, het altijd vervelende PFAS.
https://nos.nl/regio/frie(...)er-niet-te-gebruikenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Sorry maar daar mogen alleen mensen in mijn regio over klagen
https://nos.nl/artikel/24(...)ing-chemours-fabriekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 00:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://nos.nl/regio/frie(...)er-niet-te-gebruiken
De fascinatie voor de running order en complotten erachter zoeken is ook wel fascinerend.quote:Op woensdag 1 mei 2024 12:15 schreef Pistolero het volgende:
Erg fascinerend inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
De fascinatie voor de running order en complotten erachter zoeken is ook wel fascinerend.
Archive.isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:42 schreef VoMy het volgende:
Is er in dit warme bad een verlichte geest die dit hele artikel heeft?
Het taboe is eraf: Israël pleegt genocide
Tis een profiel over een rapporteur in Israël/Palestina voor de VN uit Zuid-Afrika. Ik ben wel benieuwd hoe hij hetbin een context plaats ten opzichte van het Zuid-Afrika van onze Amsterdamse afgehaakte Hendrik Verwoerd.
Erg mooi dat dit soort personen bestaan en rustig uitleggen dat Israel nog een ergere apartheidstaat is dan Zuid-Afrika of all peoplequote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:42 schreef VoMy het volgende:
Tis een profiel over een rapporteur in Israël/Palestina voor de VN uit Zuid-Afrika. Ik ben wel benieuwd hoe hij hetbin een context plaats ten opzichte van het Zuid-Afrika van onze Amsterdamse afgehaakte Hendrik Verwoerd.
Schrikbarend dat je geen abonnement op de Groene hebt. Is het je al gelukt om 'm te archiveren of moet ik nog even moeite voor je doen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:42 schreef VoMy het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:52 schreef Slobeend het volgende:
Net Sjon van den Brom gegroet beneden voor mijn flat met z'n oude moeder! #leukefeitjes
Is het een lieve man?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:52 schreef Slobeend het volgende:
Net Sjon van den Brom gegroet beneden voor mijn flat met z'n oude moeder! #leukefeitjes
Mijn buurman is ooit André Ooijer tegengekomen op vakantie en dat was volgens hem toen wel een hele normale aardige vent.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:01 schreef Zwansen het volgende:
Ik kwam gisteren André Ooijer tegen op het water in Amsterdam. Heb nog André geroepen maar hij keek niet om.
Einde bericht.
Je begint wel een beetje op een complotwappie te lijken zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Onderdeel van de act natuurlijk. Een weerzinwekkend kutnummer maken, totaal niet kunnen zingen (hij was bij de eerste twee regels al buiten adem, lmao) en dan maar opvallen door gekkigheid.
Stefano Keizers.
Stukje Presented by Morrocanoilquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:12 schreef VoMy het volgende:
Ach de altijd eenzijdige propaganda pushende EBU.
Stukje United by censuur.
Wie?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Slobeend het volgende:
Zijn jullie ook zo met Joost bezig de hele tijd?
Daar gaan we niet voor staan en we gaan al helemaal niet applaudisseren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bayern München gaat weer voor Hansi Flick (lol).
@:Rellende_Rotscholier
Die zit in nogal wat podcasts tegenwoordigquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:51 schreef Steven184 het volgende:
Nathan van Hooydonck maakt binnenkort zijn optreden in de Beurscafe podcast.
@:faraday01
Is nou onderhand al bekend wat hij heeft gedaan danquote:
Hallo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:56 schreef Slobeend het volgende:
Zelfs @:marcodej is teruggekeerd van z'n FOK!-pauze door deze rel. Nu @:showtimer nog.
Journalist op zijn muil geslagen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Is nou onderhand al bekend wat hij heeft gedaan dan
Aha, ik verwacht dat de formerende partijen straks voor hem in de bres springenquote:
Dat is althans het gerucht. Ik verwacht ook Caroline en Geert in een pino-pak. Of dat ze het als excuus gebruiken om nog verder op de NPO te bezuinigen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Aha, ik verwacht dat de formerende partijen straks voor hem in de bres springen
Iets fysieks inderdaad, zoveel is quasi bevestigt. De aanleiding is ook gissen, je leest her en der iets dat zijn ouders (die hij als kind verloor) belachelijk waren gemaakt.quote:
Denk het niet, pro Europa liedjequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Aha, ik verwacht dat de formerende partijen straks voor hem in de bres springen
De staatsomroep die het achtuurjournaal opent met een 'WAAR IS JOOST??' inclusief reporter op locatie die uiteraard weer niks weet. Om vervolgens moeiteloos door te schakelen naar het het tweede item met een 'Goed, dan gaan we naar het zuiden van de Gaza-strook'quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De staatsomroep die het achtuurjournaal opent met een 'WAAR IS JOOST??' inclusief reporter op locatie die uiteraard weer niks weet. Om vervolgens moeiteloos door te schakelen naar het het tweede item met een 'Goed, dan gaan we naar het zuiden van de Gaza-strook'
Het zijn bijzondere tijden.
Promenade was geen parodie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De staatsomroep die het achtuurjournaal opent met een 'WAAR IS JOOST??' inclusief reporter op locatie die uiteraard weer niks weet. Om vervolgens moeiteloos door te schakelen naar het het tweede item met een 'Goed, dan gaan we naar het zuiden van de Gaza-strook'
Ja dat was inderdaad geweldigquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel grappig dat iedereen blijkbaar zo massaal zit te F5-en dat alle sites langzaam crashen of zo traag als dikke stront worden.quote:
Extra update op npo 1 net nog even gezien?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel grappig dat iedereen blijkbaar zo massaal zit te F5-en dat alle sites langzaam crashen of zo traag als dikke stront worden.
Hoe zouden die zich nu voelen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De altijd mokerdomme voetbalfans die te vroeg het veld op lopen. Leuke rubriek.
Ik doelde eigenlijk op de fans van Groningen net die al praktisch op het veld stonden toen er nog een paar minuten blessuretijd waren waardoor de wedstrijd even moest worden stilgelegd. Maar dit kan je ook toepassen op de fans van Roda ja.quote:
Ja? Waar nog meer?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zit in nogal wat podcasts tegenwoordig
Lientje is een door-en-door kwaadaardig monster.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:20 schreef Slobeend het volgende:
[ x ]
Lientje verspreidt weer eens fake news. Dit is niet voor een hotel maar op een centraal plein in Malmö.
Om lientje te pesten stem ik op iedereen, behalve Israël.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lientje is een door-en-door kwaadaardig monster.
Deed je dat ooit wel dan? De altijd corrupte en propaganda verspreidende EBU is een parodie op een organisatie. De staatsomroep ook trouwens, met al hun extra journaals over precies niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:27 schreef Steven184 het volgende:
Hele Songfestival hoeven we nooit meer serieus te nemen
"Op dit moment kunnen we nog geen scenario's uitsluiten", zegt onze songfestivalverslaggever Lara Zevenberg. "Het is ook mogelijk dat iemand anders in de Nederlandse delegatie wordt verdacht."
Kutclub. En anders niets.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:48 schreef wimderon het volgende:
De nieuwe NAC is uit @:maxi-mus
[ x ]
[ x ]
Op1 is de tumor van de Nederlandse samenleving en de endeldarm onder de tv-programma’squote:
Iets vervelends zeggen tegen een random medewerker > Genocide verheerlijkenquote:
Als zelfs een zacht ei als Cornald Maas ongekend viesmad is en zegt dat er niks aan de hand is weet je dat het ook echt niks voorstelt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:39 schreef VoMy het volgende:
Is dit nou de politiek correcte cancelcultuur? Opmerkelijk dat zelfs een rubberen ruggengraatorganisatie als de AVROTROS een halve dag lang de druk van de EBU om hem terug te trekken heeft weerstaan zodat ze Joost moesten diskwalificeren.
@:maxi-mus: @:Szura vat het goed samen. Henk Krol uitnodigen zou strafbaar moeten zijn.
Leven bestaat uit keuzes makenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Iets vervelends zeggen tegen een random medewerker > Genocide verheerlijken
De altijd hypocriete EBU goden
LOLquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deel van ESF is inmiddels ook full complotwappie gegaan genotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fascinerend hoe mensen met minieme informatie extreem stellig zijn.
Fixed.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Iets vervelends zeggen tegen een random medewerker > Genocide verheerlijken + aangeven dat de Ierse zanger niet verdiend om te kunnen ademen + stiekem foto's maken van deelnemers die niet op de foto gezet willen worden.
Saga Noren zit al klaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
We moeten in ieder geval de Øresundbrug in de gaten houden
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heeft wel op het gymnasium gezeten (wel het verkeerde gymnasium van Leeuwarden)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:10 schreef Remco het volgende:
Ik snap het sentiment op dit moment niet helemaal, er wordt helemaal geen rekening gehouden met het feit dat Joost waarschijnlijk gewoon een enorme randdebiel is.
Oneens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
wel het verkeerde gymnasium van Leeuwarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |