Dat roep jij dan hè Greys. Jij en Cee zien het straks als eerste.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef Greys het volgende:
En dit allemaal op basis van één foto? Echt?
Ik denk dat dit hilarisch wordt om terug te lezen op 8 mei als we de staging helemaal weten en dat we dan bijna allemaal OH MAAR WACHT DIT IS TOCH WEL TOF roepen omdat over alles in dit hele proces is nagedacht.
Kunst is kunstquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat dit hilarisch wordt om terug te lezen op 8 mei als we de staging helemaal weten en dat we dan bijna allemaal OH MAAR WACHT DIT IS TOCH WEL TOF roepen omdat over alles in dit hele proces is nagedacht.
Echt, ja.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Twee?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:47 schreef Em31 het volgende:
Wij: we kunnen winnen, maar alles moet kloppen.
Joost: hier heb je twee mannen in een vogelpak.
Kan niet anders dan dat dat de mouw van Stuntje is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Twee?![]()
Of doel je op die arm in iets wits met fliebertjes?
Ok, maar ik zie daar nog niet direct of persé een vogel inquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:01 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Kan niet anders dan dat dat de mouw van Stuntje is.
Oh nee ik las die tekst verkeerd.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Twee?![]()
Of doel je op die arm in iets wits met fliebertjes?
Die stropdasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |