Huh? Ik zie het (nog) niet.quote:
Het is sowieso bizar. Joost heeft nog niks gedaanquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoe kun je deze hype straks waarmaken met alleen maar wat foto’s
Ja de verwachtingen zijn zo hoog, geen idee wat we te zien moeten krijgen om die waar te maken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is sowieso bizar. Joost heeft nog niks gedaan
Zou goed kunnen dat hij, ongeacht wat we te zien krijgen, toch gaat zakken na de repetitie omdat hij niet over water loopt of op de maan landt.
Ik denk dat hij het refrein gaat zingen ja, maar eigenlijk slaat dat nergens op. Het is een instrumentale drop, maar dan met z'n stem als sample. Je gaat in een dancenummer de drop toch ook niet zingen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:27 schreef Nexum het volgende:
Ik verwacht eigenlijk gewoon dat ie zingt. Maar dan leg ik de lat misschien te hoog toch? Doet Oostenrijk ook niet namelijk
Nergens last van. Iets zegt me dat hij gaat leveren.quote:
Ik heb zelf nog niet gekeken eerlijk gezegd. Maar kwam meerdere tweets tegen dus zal wel kloppen @Fred_Bquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Huh? Ik zie het (nog) niet.
Beide 5.9 bij Betfair.
Ja dat is precies wat ik denk. Omdat Joost dat zelf al aangaf dat hij dat jammer zou vinden als niks meer geheim is nu.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:30 schreef Cee het volgende:
Zou trouwens ook best kunnen dat de delegatie verzoekt om speciale verrassingen in de act niet te vermelden in de blog of te laten zien op de foto's, om zo het verrassings-effect zo lang mogelijk uit te stellen.
Ik hoop het zo Grazziequote:Op dinsdag 30 april 2024 15:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Nergens last van. Iets zegt me dat hij gaat leveren.
Dit denk ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:30 schreef Cee het volgende:
Zou trouwens ook best kunnen dat de delegatie verzoekt om speciale verrassingen in de act niet te vermelden in de blog of te laten zien op de foto's, om zo het verrassings-effect zo lang mogelijk uit te stellen.
Bij Eurovisionworld staat Kroatië bij Betfair op 5.8 en wij op 5.9quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog niet gekeken eerlijk gezegd. Maar kwam meerdere tweets tegen dus zal wel kloppen @:Fred_B
Blijf F5-en meidquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Bij Eurovisionworld staat Kroatië bij Betfair op 5.8 en wij op 5.9
ik switch steeds tussen beiden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:38 schreef Em31 het volgende:
Welk topic moeten we trouwens volgenGewoon deze of rehearsals?
heb ik ook net gedaanquote:
@ijs_beerquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik switch steeds tussen beiden.
Ik ben stiknerveus, loopt steeds door het huis te ijsberen
Met hoge schoudersquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hoop het zo Grazzie [ afbeelding ]
Is dit wapperende ding er ook in het blauw trouwens?
quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:42 schreef Prisha het volgende:
echt dit is té erg. Heb net nog maar even de televote puntentelling van 2019 in z'n geheel weer teruggekeken.
Moet toch wat
Goeiequote:
Bij mij nu a.u.b. niet meten, dan word ik meteen afgevoerdquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:56 schreef Greys het volgende:
ADEM IN
ADEM UIT
De gemiddelde bloeddruk is hier echt te hoog nu om gezond te zijn.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit sowieso te hyperen tussen beide topics
Ik denk dat ene user met Joost in zijn usernaam hem isquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:59 schreef GeorgeM het volgende:
Als Joost hier mee zou lezen, zou hij niet meer bijkomen
Het is nuquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog niet gekeken eerlijk gezegd. Maar kwam meerdere tweets tegen dus zal wel kloppen @:Fred_B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |