@ESF1Gamer en ik zijn erbij!!quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:32 schreef Em31 het volgende:
Nikkie geeft voor ons de punten vanuit Leeuwarden dit jaar
Mia doet er alles aan om nog tevergeefs in de spotlight te blijven. Zij was nog een keuze geweest.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:35 schreef Ama het volgende:
Vroeg me nog af of Mia en/of Dion wel zin hebben in punten uitdelen.
Ze spreekt fijn Engels en weet een professionele houding aan te nemen voor de camera.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer en ik zijn erbij!!![]()
Ik ben niet de grootste fan van Nikkie maar 2021 deed ze erg leuk!
Wel even op de achtergrond in beeld komen dan!quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit insta filmpje doet ze al superleuk.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vraag me af waarom Mia het dan niet zelf doet?quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mia doet er alles aan om nog tevergeefs in de spotlight te blijven. Zij was nog een keuze geweest.
Wij gaan heel hard de toetertjes laten horen. Of een spandoek met Allora kan ook.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel even op de achtergrond in beeld komen dan!
Misschien omdat heel Europa dan weer lullige dingen gaat roepen en zich afvraagt waar Dion is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me af waarom Mia het dan niet zelf doet?
Duitslandquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:41 schreef Fred_B het volgende:
Wat is de meest Radio 2-erige inzending dit jaar die onze jury-12 gaat krijgen eigenlijk? Zweden? België? Of gaan we ‘gewoon’ voor Zwitserland?
quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien omdat heel Europa dan weer lullige dingen gaat roepen en zich afvraagt waar Dion is.
Frankrijk.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:41 schreef Fred_B het volgende:
Wat is de meest Radio 2-erige inzending dit jaar die onze jury-12 gaat krijgen eigenlijk? Zweden? België? Of gaan we ‘gewoon’ voor Zwitserland?
Als Dion niet wil dan denk ik dat de AVROTROS heeft gedacht, mooi dan doen we niet Mia alleen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me af waarom Mia het dan niet zelf doet?
Ja snap ik ook wel weer.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als Dion niet wil dan denk ik dat de AVROTROS heeft gedacht, mooi dat doen we niet Mia alleen.
Ik hoop dat we voor de finale boven Kroatië staan. We hebben nou niet echt een geweldig jurynummer, maar ik kan me voorstellen dat dit de jury nog wat kan beïnvloeden. Niet een favoriet bij de bookmakers geen punten geven.quote:
Nou die is nooit meer gezien of gehoord volgens mij sinds het Songfestival. (En ik maak me daar best een beetje zorgen om.)quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:42 schreef Ama het volgende:
[..]![]()
Dion is er wel helemaal klaar mee begrijp ik?
Dat is wel sneu.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou die is nooit meer gezien of gehoord volgens mij sinds het Songfestival. (En ik maak me daar best een beetje zorgen om.)
Hij heeft volgens mij na het Songfestival nog één keer op z'n socials gepost om te zeggen dat het er allemaal nogal ingehakt had en hij tijd nodig had om daarvan te herstellen. Daarna niks meer. En dat is inderdaad sneu.quote:
Ik zie het net op zijn Insta idd. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet echt positief was vorig jaar over ze maar het voelt nu wel alsof we met allen incl. de media Dion in een soort burn out hebben gedrukt ofzo.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij na het Songfestival nog één keer op z'n socials gepost om te zeggen dat het er allemaal nogal ingehakt had en hij tijd nodig had om daarvan te herstellen. Daarna niks meer. En dat is inderdaad sneu.
Want ja het was allemaal niet geweldig maar wat zij over zich heen hebben gekregen was wel een enórme kar stront. Een brandende kar stront zeg maar. Aangejaagd door de NLse media.
Oh maar kritiek was terecht hoor. Gewone kritiek. Maar er werd op tv enzo steeds weer een nieuw vat olie op het vuur gesmeten. Het werd echt pesten. Het ging wmb echt een grens over.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie het net op zijn Insta idd. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet echt positief was vorig jaar over ze maar het voelt nu wel alsof we met allen incl. de media Dion in een soort burn out hebben gedrukt ofzo.
Valt me ook op ja. Had verwacht dat Nemo wel ietsje uit zou lopen maar valt alles mee/tegen wat dat betreft!quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:55 schreef Momo het volgende:
Tot nu toe zijn er geen grote veranderingen geweest bij de bookies na rehearsals. Het zijn ook een paar foto´s en een backstage tiktok.
Verwachtingen zijn ook al hoog qua snufjes met vliegen, speciale ledschermen, grote props etc. Maanlanding en science fiction enzoquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Valt me ook op ja. Had verwacht dat Nemo wel ietsje uit zou lopen maar valt alles mee/tegen wat dat betreft!
Vanmiddag zal er ook wel weer veel 'nah is dit alles, wat een saaie act' komen van ongeïnformeerden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |