bronquote:Een vrouw (24) is tijdens Koningsnacht verkracht in Tilburg. Dat gebeurde in een donker steegje aan de Korte Tuinstraat, midden in de binnenstad. Dat meldden buurtbewoners zondag aan Omroep Brabant. De zaak is maandagmiddag bevestigd door de politie.
"Het slachtoffer was erg ontdaan en doet aangifte", vertelt een woordvoerder van de politie. De verkrachting gebeurde in de nacht van vrijdag op zaterdag rond drie uur.
Uitgaanspubliek
"Echt bizar", vertelt een buurtbewoner. "Een verkrachting midden in de stad, terwijl het uitgaanspubliek naar huis zwalkt." Het zou gebeurd zijn op een stukje braakliggend terrein in een onverlicht steegje. "Terwijl het uitgaanspubliek op slechts enkele tientallen meters huiswaarts keerde."
Volgens mensen in de buurt zou de man eerder op de avond al vrouwen hebben lastiggevallen. Hij zou de donkere plek bewust hebben uitgekozen. De politie kon dit niet bevestigen.
Camerabeelden
De dader is vastgelegd op videobeelden. De politie heeft deze veiliggesteld. Op videobeelden zou onder andere te zien zijn hoe de vermoedelijke dader wegvlucht. Die vluchtroute wordt in kaart gebracht.
"Het zou gaan om een licht getinte dader", vertelt een politiewoordvoerder over het signalement. Volgens mensen in de buurt droeg hij ook een rode broek.
De onbekende man is nog niet opgepakt. De politie doet buurtonderzoek en roept getuigen op om zich te melden.
Ben jij gek? Dan is hij er vanaf.quote:Op maandag 29 april 2024 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Wmb wordt de wet gewijzigd waardoor je zulke mensen de doodstraf kan geven.
Dan hoop ik niet dat je er ooit ingeluisd wordt en er na een onenightstand aangifte wordt gedaan.quote:Op maandag 29 april 2024 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat is vooral leuk als je ten onrechte beschuldigt wordt van verkrachting...quote:Op maandag 29 april 2024 18:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ben jij gek? Dan is hij er vanaf.
Goed strak ophangen aan zijn zakie en net zo lang laten hangen tot hij vanzelf naar beneden komt.
Kijken of hij het nog een keer doet.
De doodstraf of de lijfstraf?quote:Op maandag 29 april 2024 18:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is vooral leuk als je ten onrechte beschuldigt wordt van verkrachting...
Ja hallo, het is maar een verkrachting. Meteen met je kop op TV doen we alleen bij een coronarellertjes.quote:Op maandag 29 april 2024 18:38 schreef Glazenmaker het volgende:
Als je stoer genoeg bent om dit te doen, dan ben je ook stoer genoeg om de volgende dag op zijn minst in de lokale media te staan met je kop en het verzoek je zsm te melden.
Praat er eens over met iemand in je omgeving.quote:Op maandag 29 april 2024 18:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja hallo, het is maar een verkrachting. Meteen met je kop op TV doen we alleen bij een coronarellertjes.
Het lijkt me eigenlijk allebei niet zo leuk.quote:
Met de lijfstraf heeft ie iig de kans om het te overlevenquote:Op maandag 29 april 2024 19:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk allebei niet zo leuk.
Zonder kloten...quote:Op maandag 29 april 2024 19:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Met de lijfstraf heeft ie iig de kans om het te overleven
Dat hoop ik eigenlijk juist wel en dan alleen voor al die simplistische zielen die zulke kortzichtige uitspraken doen.quote:Op maandag 29 april 2024 18:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je er ooit ingeluisd wordt en er na een onenightstand aangifte wordt gedaan.
Ja, dat dan weer welquote:Op maandag 29 april 2024 20:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zonder kloten...
Doe me dan maar doodstraf.
Heb je nu ook wat in te brengen over hoe vrouwen dit in hun voordeel gebruiken? Ze probeerde zich vast omhoog te neuken. Jij weet toch hoe dit soort dingen werken?quote:Op maandag 29 april 2024 18:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja hallo, het is maar een verkrachting. Meteen met je kop op TV doen we alleen bij een coronarellertjes.
Lul er af lijkt me wel passendquote:Op maandag 29 april 2024 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zeg geef die beelden meteen vrij, bij coronarellers kon dat ook, zo snel mogeljik van de straat halen zo'n gevaarlijke figuur die zich niet kan beheersen en nog gewelddadig is ook. Dit is waar de politie voor is, niet om na teleurstellende seks of vrijwillige seks vanuit een ondergeschikte positie te gaan onderzoeken op goed minnaarschap. Laten we hopen dat er genoeg plek in de gevangenis is.quote:Op maandag 29 april 2024 20:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je nu ook wat in te brengen over hoe vrouwen dit in hun voordeel gebruiken? Ze probeerde zich vast omhoog te neuken. Jij weet toch hoe dit soort dingen werken?
Meneer de verkrachtingsexpert.
Deels waar. Ik snap je invalshoek, maar deze vrouw is praktisch tussen het publiek op een feestdag verkracht. Dat is nou eenmaal nieuws, of de poster dat post met waardeloze intenties doet daar niets aan af.quote:Op maandag 29 april 2024 20:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat hoop ik eigenlijk juist wel en dan alleen voor al die simplistische zielen die zulke kortzichtige uitspraken doen.
Jaarlijks doen 2900 vrouwen aangifte van verkrachting. Alleen als de dader lichtgetint is moeten de populistische opjuttende users op fok dit posten.
Vinden we een verkrachting normaal nee, maar het selectief posten van stukjes om de vreemdelingenhaat maar aan te wakkeren, begint hier erg dubieuze vormen aan te nemen..
Door een tekort aan gevangenispersoneel lopen sommige terechtgestelden gewoon vrij rond op straat.quote:Op maandag 29 april 2024 21:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zeg geef die beelden meteen vrij, bij coronarellers kon dat ook, zo snel mogeljik van de straat halen zo'n gevaarlijke figuur die zich niet kan beheersen en nog gewelddadig is ook. Dit is waar de politie voor is, niet om na teleurstellende seks of vrijwillige seks vanuit een ondergeschikte positie te gaan onderzoeken op goed minnaarschap. Laten we hopen dat er genoeg plek in de gevangenis is.
Ineens heeft niemand het over de machtenscheiding en het respecteren van de niet altijd even onafhankelijke en dan weer van de wet te onafhankelijke rechter. Je propt ze er maar in.quote:Op maandag 29 april 2024 21:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Door een tekort aan gevangenispersoneel lopen sommige terechtgestelden gewoon vrij rond op straat.
Bij zulke delicten en zo'n tekort aan gevangenispersoneel denk ik meer aan zware taakstraffen van 1000 uur of meer én wekelijks melden bij de reclassering.
Een afschuwelijke daad vind ik het. Om een of andere reden is dat doorgaans toch maar 2 jaar straf, minder nog als hij dreigt zijn verblijfsvergunning te verliezen door een te hoge straf. Gooi ze dan maar met 5 op een cel en alleen een uurtje luchten per dag. Heb je minder personeel nodig.quote:Ondanks alles neemt het niet weg dat het een gore laffe daad is en inderdaad, de beelden vrijgegeven mits de vrouw uit het beeld gecropt wordt wegens privacyoverwegingen. Dan kan half Nederland op zoek naar de verkrachter.
Jij bent nieuw op Fok!?quote:Op maandag 29 april 2024 20:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat hoop ik eigenlijk juist wel en dan alleen voor al die simplistische zielen die zulke kortzichtige uitspraken doen.
Jaarlijks doen 2900 vrouwen aangifte van verkrachting. Alleen als de dader lichtgetint is moeten de populistische opjuttende users op fok dit posten.
Vinden we een verkrachting normaal nee, maar het selectief posten van stukjes om de vreemdelingenhaat maar aan te wakkeren, begint hier erg dubieuze vormen aan te nemen..
We laten duizenden indringers binnen die verkrachting wel normaal vinden. Die worden niet geacht zelfbeheersing te tonen wanneer een vrouw geen tent aan heeft. Dan kun je die cultuur haten, de persoon haten, de goedpraters haten, de wegkijkers haten, en allemaal tegelijk.quote:Op maandag 29 april 2024 20:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een flauwekul zeg.quote:Op maandag 29 april 2024 20:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus jij hoopt dat ik vals beschuldigd wordt voor vekrachting?quote:Op maandag 29 april 2024 20:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
TR gemacht!quote:Op dinsdag 30 april 2024 06:01 schreef matspontius het volgende:
Het feit dat de dader licht getint is mag hier niet ter sprake gebracht worden en doet niet ter zake? Post daarover zijn verwijderd - zelfs de reacties die daar tegen in gingen 🤣 Lekker open minded instelling!
Dat heet het linkse wegkijken, typerend voor enkele users.quote:Op maandag 29 april 2024 22:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een flauwekul zeg.
Dus omdat de dader "lichtgetint" is maar niet posten? Er doen immers nog 2900 vrouwen aangifte van hetzelfde feit. Stel je voor dat onze 'nieuwe vrienden' in een slecht daglicht terecht raken.
Koekoek.
Het probleem is dat als er wel een keer licht getint bij staat dat dan afgereageerd wordt op iedereen met een kleurtje. Als er zou staan dat de dader blauwe ogen heeft is het niet zo dat alle mensen met blauwe ogen er op aan gekeken worden. En geloof me, ook sommige mannen met blauwe ogen doen wel eens stelen, moorden en zeker verkrachten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat heet het linkse wegkijken, typerend voor enkele users.
Die steken liever kop in zand dan daadwerkelijk de realiteit onder ogen te zien.
Licht getint en rode broek. Dat is al heel wat hoor! Meestal hoor je alleen: 'Man'.quote:
Er is een verkrachting in het nieuws en dit wordt door Fok overgenomen. Ojee, (weer) een lichtgetinte man, kunnen we beter niet op Fok plaatsen, want dat wakkert vreemdelingenhaat aan.quote:Op maandag 29 april 2024 20:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit is een topic over een brute verkrachting op koningsdag en het gaat alleen over het slachtofferschap van lichtgetinte mensen die hierdoor weer in een kwaad daglicht staan. Ocharm!quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:23 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het probleem is dat als er wel een keer licht getint bij staat dat dan afgereageerd wordt op iedereen met een kleurtje. Als er zou staan dat de dader blauwe ogen heeft is het niet zo dat alle mensen met blauwe ogen er op aan gekeken worden. En geloof me, ook sommige mannen met blauwe ogen doen wel eens stelen, moorden en zeker verkrachten.
Tja, dat heeft alles met de intentie van TS te maken. Zoals je al eerder in dit topic kon lezen was dit bericht niet op Fok verschenen zonder dat woordje lichtgetint. Dus gaat dit artikel niet over een verkrachting maar heeft als doel haat zaaien.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:39 schreef Gia het volgende:
Dit is een topic over een brute verkrachting op koningsdag en het gaat alleen over het slachtofferschap van lichtgetinte mensen die hierdoor weer in een kwaad daglicht staan. Ocharm!
Volgens mij snap je niet wat Welschmertz bedoelt.quote:Op maandag 29 april 2024 20:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je nu ook wat in te brengen over hoe vrouwen dit in hun voordeel gebruiken? Ze probeerde zich vast omhoog te neuken. Jij weet toch hoe dit soort dingen werken?
Meneer de verkrachtingsexpert.
Waaruit maak jij, in de OP op dat dit geplaatst is vanwege het feit dat het om een lichtgetinte dader gaat?quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:52 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Tja, dat heeft alles met de intentie van TS te maken. Zoals je al eerder in dit topic kon lezen was dit bericht niet op Fok verschenen zonder dat woordje lichtgetint. Dus gaat dit artikel niet over een verkrachting maar heeft als doel haat zaaien.
Dus kan je het beter TS kwalijk nemen dat hij zijn vreemdelingehaat uitoefent over de rug van een verkrachte dame.
Als het proces van migratie leidt tot verkrachtingen, dan mag je over dat proces wat over zeggen!quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:52 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Tja, dat heeft alles met de intentie van TS te maken. Zoals je al eerder in dit topic kon lezen was dit bericht niet op Fok verschenen zonder dat woordje lichtgetint. Dus gaat dit artikel niet over een verkrachting maar heeft als doel haat zaaien.
Dus kan je het beter TS kwalijk nemen dat hij zijn vreemdelingehaat uitoefent over de rug van een verkrachte dame.
De pohi van de TS bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Waaruit maak jij, in de OP op dat dit geplaatst is vanwege het feit dat het om een lichtgetinte dader gaat?
TS plaatst een nieuwsbericht, zoals het nieuwbericht is en zegt zelf verder niets over de tint van de dader.
Dus, je moet bij elk geplaatst nieuwsbericht de pohi van de TS achterhalen om diens intentie voor het plaatsen daarvan te achterhalen? Weer wat geleerd!quote:
Of gewoon het hele topic lezen. Het is al een paar keer opgemerkt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus, je moet bij elk geplaatst nieuwsbericht de pohi van de TS achterhalen om diens intentie voor het plaatsen daarvan te achterhalen? Weer wat geleerd!
Kijk @Gia: Dat bedoel ik. Over de rug van een slachtoffer een eigen verwerpelijk standpunt promoten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:56 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Als het proces van migratie leidt tot verkrachtingen, dan mag je over dat proces wat over zeggen!
Lijkt me een uitgelezen plek juist om 3 uur s'nachtsquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:00 schreef Alpha0 het volgende:
Dit is trouwens waar het gebeurd is. Zit er niet uit als een plek waar je als verkrachte makkelijk toeslaat. Ben dan ook verbaasd dat het gebeurd is.
[ afbeelding ]
@Alpha0 is toch niet de TS! Is het de verantwoordelijkheid van de TS wat de reacties zullen zijn?quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:02 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Of gewoon het hele topic lezen. Het is al een paar keer opgemerkt.
[..]
Kijk @:Gia: Dat bedoel ik. Over de rug van een slachtoffer een eigen verwerpelijk standpunt promoten.
Of zou die bedoelen dat alle manen met blauwe ogen ook uitgeroeid moeten worden omdat er wel eens een iets fout heeft gedaan?
Heb je dan ook verifieerbare cijfers dat het aantal verkrachting in nl met hetzelfde percentage als migranten per jaar toeneemt. Anders is het natuurlijk wederom niet meer als wat onderbuikbagger wat velen hier uitstorten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:56 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Als het proces van migratie leidt tot verkrachtingen, dan mag je over dat proces wat over zeggen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |