Dit vond ik een erg goed boek, heb het in één ruk uitgelezen. Kende het verhaal verder niet. Is denk ik iets minder spannend als je het verhaal en de rechtszaak al kent.quote:
Wat vind je ervan?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit vond ik een erg goed boek, heb het in één ruk uitgelezen. Kende het verhaal verder niet. Is denk ik iets minder spannend als je het verhaal en de rechtszaak al kent.
Nu begonnen aan deze, zag 'm hier langskomen.
[ afbeelding ]
Was een goed boek, ook weer in 1x uitgelezenquote:
Ja prima geschreven. Is weer eens wat anders ook dan normale true crime boeken, een kijkje in hoe zo'n geheim team in Nederland opereert.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 07:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Interessant, leest het lekker?
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja prima geschreven. Is weer eens wat anders ook dan normale true crime boeken, een kijkje in hoe zo'n geheim team in Nederland opereert.
ik wou dat ik dat ooit had... ik heb kasten vol met boekenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:59 schreef kwiwi het volgende:
Ben binnen een week al door al m'n nieuwe boeken heen@:roos94 nog Nederlandse true crime tips?
Wist ik niet, ik ga kijken..quote:Op zondag 19 mei 2024 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nieuwe favoriete schrijverin januari komt z'n nieuwe uit.
Oh dit lijkt me heel interessantquote:Op zondag 19 mei 2024 15:07 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Uit boekenbieb geplukt vandaag en meteen in begonnen.
Tof!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het boek van vd Ven is zeker interessant maar op een gegeven moment wel meer van hetzelfde.
Ja mee eens, maar komt misschien ook omdat hij niet té veel uit te doeken kan doen?quote:Op maandag 20 mei 2024 15:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het boek van vd Ven is zeker interessant maar op een gegeven moment wel meer van hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |