Ik heb de De Opwindvogelkronieken hier liggen, maar waarom Murakami? Wat is er zo bijzonder aan die man; waarom moet ik het gaan lezen?quote:
Hard-boiled Wonderland.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:23 schreef _Arual_ het volgende:
Ik beluister nu de nieuwe van Murakami. Krijg er een enorm deja vu-gevoel bij dat ik niet kan plaatsen. Misschien bestaat er een kort verhaal van Murakami dat erop lijkt?
Goeie auteur! Kafka on the Shore, Norwegian Wood, 1Q84. Eigenlijk alles wat ik van hem gelezen heb beviel goed. Moet er weer eens een lezen!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb de De Opwindvogelkronieken hier liggen, maar waarom Murakami? Wat is er zo bijzonder aan die man; waarom moet ik het gaan lezen?
Nog zo'n waslijst van to read dingen, vandaar de vraag.
Maar waarom?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:28 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Goeie auteur! Kafka on the Shore, Norwegian Wood, 1Q84. Eigenlijk alles wat ik van hem gelezen heb beviel goed. Moet er weer eens een lezen!
Doen! Ik zit nu in het derde deel van 1q84quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar waarom?
Ik wil er ook graag aan beginnen hoor.
Hij beheerst de kunst om je echt volledig in een bepaalde sfeer/wereld te trekken. Vaak met die magisch realistische elementen, maar soms ook zonder die elementen (Norwegian Wood, Spoetnikliefde). En dat is wat ik ook zoek in een goed boek: er helemaal in verdwijnen, en continue verder willen lezenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar waarom?
Ik wil er ook graag aan beginnen hoor.
Ben nu bezig met Het Slot van Kafka. Daarna maar de Opwindvogelkronieken van Murakami.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij beheerst de kunst om je echt volledig in een bepaalde sfeer/wereld te trekken. Vaak met die magisch realistische elementen, maar soms ook zonder die elementen (Norwegian Wood, Spoetnikliefde). En dat is wat ik ook zoek in een goed boek: er helemaal in verdwijnen, en continue verder willen lezen
quote:
Heerlijk! De hele reeks 2x compleet gelezenquote:
Snel doen zou ik zeggenquote:Op woensdag 19 juni 2024 11:16 schreef tufkac het volgende:
En Murakami is zo'n schrijver die al heel lang op mijn te lezen lijst staat, maar waar ik nog steeds niet aan toegekomen ben.
Nou, ben heel benieuwd. Ik begin er aan na het boek wat ik nu aan het lezen ben.quote:Op woensdag 19 juni 2024 09:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
O.T. 'Kafka op het strand' van Murakami aan het lezen
En zoals hierboven beschreven; ik kan niet wachten om vanavond weer verder te lezen
Toevallig net 'Het geval Charles Dexter Ward' gekocht. Leuk man, Lovecraft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |