Je mag het checkenquote:
Hij heeft dus een banquote:Op zondag 16 juni 2024 14:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mededeling: Starhopper heeft zijn verwachting via prive bericht naar me toe gestuurd, morgen kan hij zijn verwachting plaatsen. Betekent dus dat er geen strafpunten bij komen.
Over de reden ga ik niet in discussie hier, dat is niet aan mij.
Moet ik em voor hem plaatsen? Anders een screenshot van het bericht? De gegevens van hem heb ik namelijk wel.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij heeft dus een ban![]()
En eigenlijk moet de voorspelling er vandaag gewoon staan.
Wat mij betreft wel. Dan weet je zeker dat er verder niemand gaat zeuren.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moet ik em voor hem plaatsen? Anders een screenshot van het bericht? De gegevens van hem heb ik namelijk wel.
Bij deze het bericht, heb de datum/tijd/gegevens erbij gedaan. Eerste zin heb ik achterwege gelaten.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Dan weet je zeker dat er verder niemand gaat zeuren.
quote:Op zondag 16 juni 2024 18:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bij deze het bericht, heb de datum/tijd/gegevens erbij gedaan. Eerste zin heb ik achterwege gelaten.
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op zondag 16 juni 2024 18:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bij deze het bericht, heb de datum/tijd/gegevens erbij gedaan. Eerste zin heb ik achterwege gelaten.
[ afbeelding ]
Yes!!!! Laatsteplekbuddiesquote:Op zondag 16 juni 2024 02:21 schreef MissHobje het volgende:
Yeahhh gefeliciteerd winnaars met de podiumplekken![]()
Enne gefeliciteerd @:Starhopper met onze gedeelde misser van de week![]()
![]()
Pff 1-na laatste.. dat abonnement moet ff anders
quote:
Maak er 34,9 vanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Ja hallo, hoe kan ik nou niet het positiefste zijn
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon het optimistische, jij bent onrealistisch
Excuses ik heb de uitslag gecorrigeerd mijn fout was die punten vergeten weg te halen van de vorige keerquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:31 schreef MissHobje het volgende:
Ja hallootjes de punten telling klopt bij mij niet, er staan onterechte strafpunten bij mij.
@:SpeedyGJ![]()
Verder gefeliciteerd 3 podium rockers![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Excuses ik heb de uitslag gecorrigeerd mijn fout was die punten vergeten weg te halen van de vorige keer![]()
Jij neemt de plek van @:GarlandBriggs over, hij zakt 1 plek.
Het leven is hard...keihard!quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Excuses ik heb de uitslag gecorrigeerd mijn fout was die punten vergeten weg te halen van de vorige keer![]()
Jij neemt de plek van @:GarlandBriggs over, hij zakt 1 plek.
quote:Op zondag 23 juni 2024 14:46 schreef aloa het volgende:
![]()
![]()
![]()
@:aloa / @:butz0rs / @:dick_laurent / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper
Yups, de 1 geeft 25 graden en de ander maar 19 graden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |