En hij geloofde mij niet.quote:Op maandag 29 april 2024 20:05 schreef INViCTuS het volgende:
waarschijnlijk ontbreekt de trigger
[ x ]
Die trigger mis ik al jaren daar waar wij wonen.quote:
Paar jaar terug ging het nog helemaal los. Geen overdosis onweer, maar wel een mooie storm.quote:Op maandag 29 april 2024 20:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Die trigger mis ik al jaren daar waar wij wonen.
Laatste keer fatsoenlijk onweer was in ehm... ja welk jaartal was dat??
prima maar ons gebbetje met code geel <-> zon blijft bestaanquote:Op maandag 29 april 2024 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Paar jaar terug ging het nog helemaal los. Geen overdosis onweer, maar wel een mooie storm.
Estofex maar weer eens in de gaten houden de komende dagen.quote:Op maandag 29 april 2024 20:05 schreef INViCTuS het volgende:
waarschijnlijk ontbreekt de trigger
[ x ]
Dat schreef ik iig niet. De kans en ingrediënten zijn er wel degelijk. Of dat benut gaat worden is de vraagquote:
Je ging tegen mijn "het is onwaarschijnlijk" inquote:Op maandag 29 april 2024 20:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat schreef ik iig niet. De kans en ingrediënten zijn er wel degelijk. Of dat benut gaat worden is de vraag
misschien donderdagquote:Op maandag 29 april 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je ging tegen mijn "het is onwaarschijnlijk" in
Als je echt leuke terreurbuien wil, moet het eerst bloedverziekend benauwd zijn. Geen inversie die daar tegen is opgewassen, en hele lage wolken
Inderdaad!quote:Op maandag 29 april 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je ging tegen mijn "het is onwaarschijnlijk" in
Als je echt leuke terreurbuien wil, moet het eerst bloedverziekend benauwd zijn. Geen inversie die daar tegen is opgewassen, en hele lage wolken
oke dan,quote:Op maandag 29 april 2024 21:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Inderdaad!Als het echt zou gaan knallen dan had Estofex er ook wel een extended forecast uit gegooid en dan zagen we kaartjes als deze (wat zelfs dán nog geen 100% garantie is!):
[ afbeelding ]
Disclaimer: Nee, dit kaartje is niet voor deze week.
quote:Op maandag 29 april 2024 21:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Inderdaad!Als het echt zou gaan knallen dan had Estofex er ook wel een extended forecast uit gegooid en dan zagen we kaartjes als deze (wat zelfs dán nog geen 100% garantie is!):
[ afbeelding ]
quote:Disclaimer: Nee, dit kaartje is niet voor deze week.
Ik heb vorig jaar geleerd dat Harmonie altijd dronken is wat CAPE betreft.quote:
Verpest het nou nietquote:Op maandag 29 april 2024 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar geleerd dat Harmonie altijd dronken is wat CAPE betreft.
Het leuke is dat Harmonie altijd dit soort kaartjes laat zien als de CAPE eens boven de 1000 lijkt uit te komen. Het is niet eens cherrypicking, dit is altijd.quote:Op maandag 29 april 2024 21:28 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Verpest het nou niet, ik mag toch wel cherrypicking doen
quote:Op maandag 29 april 2024 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dan, dit is gewoon dood gaan terwijl het maar 20 graden is buiten.
Lekker manquote:Op maandag 29 april 2024 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dan, dit is gewoon dood gaan terwijl het maar 20 graden is buiten.
Nog een laatste keer koelenquote:Op dinsdag 30 april 2024 07:51 schreef INViCTuS het volgende:
Huh vrijdag temperatur stürz? 12/13 graden maar. Niet de bedoeling dat het weer koud wordt
Heb je nog gewaarschuwdquote:Op dinsdag 30 april 2024 07:51 schreef INViCTuS het volgende:
Huh vrijdag temperatur stürz? 12/13 graden maar. Niet de bedoeling dat het weer koud wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |