abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219138044
Heb de Suunto Race S nu anderhalve week ongeveer en ben er wel tevreden mee. Prima fitness horloge voor niet al te veel geld (¤315 met 10% kortingscode). Design, formaat en gewicht allemaal heel goed IMO, ben geen fan van die gigantische horloges. Mist wel wat smartwatch functies die een garmin bv vaak wel heeft, ik luister zelf nooit muziek tijdens het hardlopen maar er kan bijvoorbeeld geen muziek op de horloge opgeslagen worden, je kan wel spotify op je telefoon bedienen maar dan moet je die dus wel meenemen. Offline mappen en turn by turn navigatie werken erg goed, routes creëren in de Suunto app en exporteren naar de horloge is erg makkelijk, heb al flink wat routes gemaakt om te lopen. De Suunto app is verder ook prima, mis alleen een dark mode maar verder genoeg data punten om te tracken en analyseren. Alles synced uiteraard prima met Strava.
pi_219899429
Iemand hier in het bezit van de Garmin vivoactive 5 of 6? Mijn 4 is na 5,5 jaar helaas zo goed als overleden. Tijd voor een nieuwe dus. Nu lees ik over de 6 wisselende reviews. Over de 4 was ik heel tevreden en tov van de 6 scheelt de 5 iets van 50 euro. Dus beetje in dubio welke upgrade het wordt.
pi_219899970
Yup, ik heb de 6, maar geen idee hoe de 5 was, dit is mijn eerste Garmin.
Geen klachten.
Waar twijfel je over?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219900112
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:52 schreef Vanyel het volgende:
Yup, ik heb de 6, maar geen idee hoe de 5 was, dit is mijn eerste Garmin.
Geen klachten.
Waar twijfel je over?
Ik lees online dat ie erg kwetsbaar is (stoten, vallen). Nu ben ik nogal een lomp persoon :P. Mijn 4 heeft het meer dan 5 jaar volgehouden, dus best indrukwekkend.
pi_219901173
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:12 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Ik lees online dat ie erg kwetsbaar is (stoten, vallen). Nu ben ik nogal een lomp persoon :P. Mijn 4 heeft het meer dan 5 jaar volgehouden, dus best indrukwekkend.
Ik heb m sinds augustus, ben ook vrij lomp, heb er niet voorzichtig mee gedaan en vind m niet overmatig beschadigd.

Maar ik heb m niet laten vallen dat ik weet, hij zit nl. om mijn pols of in de oplader. Het was ook niet een half jaar waarin ik heel actief was buiten, alleen in de sportschool. Dus geen idee of ie echt klappen heeft gehad.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219902464
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 17:12 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Ik kan niet goed zien of hij een vlak scherm heeft, maar als dat zo is kun je er natuurlijk een screenprotector op plakken. Ik heb nu de Forerunner 165 en die kwam niet als de meest krasvaste uit reviews, maar ik heb er een screenprotector op zitten en dat gaat prima en ziet er wat mij betreft prima uit :)
pi_219906817
Oke thanks. Heb dan toch maar de 6 besteld. Ik kan niet zonder. En als ie weer 5 jaar meegaat dan is het het geld zeker waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')