abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217164382
quote:
11s.gif Op maandag 24 maart 2025 10:56 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Mijn oproepen komen alleen met getril binnen, wist niet dat geluid ook kon :') heb een venu 2S
Ja maar mijn appjes komen ook met getril binnen. En ik wil juist dat die gewoon stil (geen geluid en geen tril) binnenkomen.
pi_217165861
quote:
11s.gif Op maandag 24 maart 2025 10:56 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Mijn oproepen komen alleen met getril binnen, wist niet dat geluid ook kon :') heb een venu 2S
Venus 2s heeft geen geluid volgens mij. Oh even opgezocht, ik denk dat dat afhangt van het formaat. de 40mm heeft het in elk geval niet.
Fake it till you make it...
pi_217233718
Garmin adds premium Garmin Connect+ tier with AI features – but promises your free experience ‘is not going away’
https://www.techradar.com(...)ce-is-not-going-away

Furious Garmin users revolt over new subscription service – "We need to take a firm stand"
https://www.techradar.com(...)to-take-a-firm-stand

Matige AI features en subscription bagger overal is wel klachtwaardig ja.

Thanks, Sherlock. (niet van mij)
pi_217282741
Mijn vriend heeft een gratis Denver horloge gekregen en ik ben er weg van _O-
Het zit lekker en doet wat ie moet doen.
Wel een lomp groot klokje om mijn vrouwenpols maar dat neem ik voor lief, ik vind vooral de stappenteller fijn en ben benieuwd naar de stressmeter, maar heb nog niet gevonden waar die zit.
pi_217585977
Ben sinds een paar weken de tevreden bezitter van een Garmin Vivoactive6. Het horloge bevalt prima, maar ik loop tegen 1 ding aan. Tijdens een activiteit (wandelen,hardlopen) krijg ik meldingen van de rondetijden (zowel trilling op m’n horloge, maar ook via audio). Die trilling vind ik prima, maar weet iemand hoe/of ik die gesproken melding kan uitschakelen?
pi_217586186
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 15:55 schreef S_E het volgende:
Ben sinds een paar weken de tevreden bezitter van een Garmin Vivoactive6. Het horloge bevalt prima, maar ik loop tegen 1 ding aan. Tijdens een activiteit (wandelen,hardlopen) krijg ik meldingen van de rondetijden (zowel trilling op m’n horloge, maar ook via audio). Die trilling vind ik prima, maar weet iemand hoe/of ik die gesproken melding kan uitschakelen?
Settings -> Audio Prompts ofzoiets (heb hem nu niet bij me om het precies te checken).
pi_217586499
quote:
In Garmin Connect:

Tik op het plaatje van je apparaat, dan kom je in een menu waar je nog een keer op je apparaat moet tikken.
Dan kom je in een menu getiteld "Toestel".
Activiteitopties
En dan Audiomeldingen --> uit.

Tenminste ik denk dat dat de meldingen zijn die je uit wilt hebben staan. Ik heb ze al 4 jaar uit staan dus kan me niet 100% herinneren of dit de manier was _O-
pi_217586574
Verder sta ik op het punt om een Coros Pace 3 te kopen.

- Mijn Garmin Forerunner 45 heeft steeds meer moeite (batterij is bij kou meteen leeg, stekker voor laden sluit niet zo goed meer aan omdat poort versleten is, scherm loopt zo nu en dan vast)
- Ik ga eind deze zomer een ultra lopen en daar heeft de FR45 niet genoeg batterij meer voor
- Ik wil een horloge dat routes kan
- Ik wil een horloge dat m'n zwemtrainingen kan tracken
- Alle leuke opties zoals Recommended Workouts en adaptieve trainingsschema's zijn geen optie met de FR45
- Ik ben de brakke software van Garmin een beetje beu; mijn broer heeft z'n Instinct 2 al twee keer een tijd niet kunnen gebruiken omdat een software-update zijn horloge tijdelijk om zeep hielp (batterijbeheer faal)

Voor dezelfde prijs als een Forerunner 2xx kun je een Coros Pace 3 krijgen. Ik denk dat het een goede deal is.

Twijfelpunten:
- ik ben een sukkel met touchscreens, de Pace 3 heeft een touchscreen en maar 2 knopjes
- wennen aan andere statistieken, bv geen Body Battery meer en andere berekening voor VO2max
- ik heb een Garmin Edge fietscomputer en Garmin hartslagband dus ik zit alsnog half in het Garmin ecosysteem :')

Twijfel twijfel...

Zijn er hier mensen met een Coros horloge?
  vrijdag 9 mei 2025 @ 17:03:33 #84
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217586737
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 16:50 schreef Tele6 het volgende:
Verder sta ik op het punt om een Coros Pace 3 te kopen.

- Mijn Garmin Forerunner 45 heeft steeds meer moeite (batterij is bij kou meteen leeg, stekker voor laden sluit niet zo goed meer aan omdat poort versleten is, scherm loopt zo nu en dan vast)
- Ik ga eind deze zomer een ultra lopen en daar heeft de FR45 niet genoeg batterij meer voor
- Ik wil een horloge dat routes kan
- Ik wil een horloge dat m'n zwemtrainingen kan tracken
- Alle leuke opties zoals Recommended Workouts en adaptieve trainingsschema's zijn geen optie met de FR45
- Ik ben de brakke software van Garmin een beetje beu; mijn broer heeft z'n Instinct 2 al twee keer een tijd niet kunnen gebruiken omdat een software-update zijn horloge tijdelijk om zeep hielp (batterijbeheer faal)

Voor dezelfde prijs als een Forerunner 2xx kun je een Coros Pace 3 krijgen. Ik denk dat het een goede deal is.

Twijfelpunten:
- ik ben een sukkel met touchscreens, de Pace 3 heeft een touchscreen en maar 2 knopjes
- wennen aan andere statistieken, bv geen Body Battery meer en andere berekening voor VO2max
- ik heb een Garmin Edge fietscomputer en Garmin hartslagband dus ik zit alsnog half in het Garmin ecosysteem :')

Twijfel twijfel...

Zijn er hier mensen met een Coros horloge?
Garmin gaat ook steeds meer achter een betaald abo stoppen, vind ik zelf not done met de prijzen die ze voor de devices vragen; goed om mee te nemen in de overweging.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217587855
Bedankt voor de tips, maar nergens in mijn Garmin Connect staan activiteitsopties en/of audioprompts.
Elk menu of optie heb ik al open gehad, nergens iets kunnen vinden. Frustrerend wel ;(
pi_217589740
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 19:17 schreef S_E het volgende:
Bedankt voor de tips, maar nergens in mijn Garmin Connect staan activiteitsopties en/of audioprompts.
Elk menu of optie heb ik al open gehad, nergens iets kunnen vinden. Frustrerend wel ;(
Helemaal rechtsboven in de app op de afbeelding van je horloge tikken?
De afbeelding heeft een groene stip bij het plaatje van je horloge, als je horloge verbonden is met je telefoon.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het bij jouw horloge anders werkt dan bij mijnes :@
pi_217589752
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Garmin gaat ook steeds meer achter een betaald abo stoppen, vind ik zelf not done met de prijzen die ze voor de devices vragen; goed om mee te nemen in de overweging.
Dat is idd ook de reden dat ik Coros overweeg. Zeker als je kijkt naar wat er vervolgens voor matige functionaliteit achter het betaalde abonnement zit... wat een onzin.
Ik ben wel bang dat Coros uiteindelijk voor hetzelfde verdienmodel kiest. Uiteindelijk gaan de wereld en het internet toch allemaal naar de shit ;(
pi_217591228
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 22:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Helemaal rechtsboven in de app op de afbeelding van je horloge tikken?
De afbeelding heeft een groene stip bij het plaatje van je horloge, als je horloge verbonden is met je telefoon.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het bij jouw horloge anders werkt dan bij mijnes :@
Yep, daar ben ik. Hele rits aan mogelijkheden daarna, alles open gehad en geprobeerd. Maar nergens staat ook maar iets over audio.
Ga Garmin maar mailen oO<
pi_217591246
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 17:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Wat hebben ze in een abo gestopt wat je veel gebruikte en nu mist dan?
  zaterdag 10 mei 2025 @ 08:22:09 #90
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217591254
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 08:20 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Wat hebben ze in een abo gestopt wat je veel gebruikte en nu mist dan?
Verkeerde vraag.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217591257
quote:
Volgens mij wil je de auto laps uitzetten?

https://www8.garmin.com/m(...)84FDB729E1-7486.html
pi_217591269
quote:
16s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 08:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Verkeerde vraag.
Goede vraag. Ik heb een Strava abonnement, daar kan ik alles wat ik wil bekijken wat via mijn Garmins binnenkomt.
pi_217591643
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 08:22 schreef Jeroboam het volgende:

[..]

Dan gaat de trilling ook uit.
pi_217591653
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 09:10 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Dan gaat de trilling ook uit.
Snap ik, maar misschien is er helemaal geen behoefte aan die laps. Ik vind het een stomme functie tenzij je op een atletiek- of wielerbaan staat oid.
pi_217592542
quote:
Bekijk deze YouTube-video
pi_217592900
quote:
Dank, maar de hele optie audioinstellingen/audioprompts ontbreekt in mijn Watch/garmin Connect. Ook als ik de handleiding doorzoek op die termen vind ik niets.
Begin behoorlijk chagrijnig te worden dat ik nu al 1,5 dag bezig ben om m.i. iets vrij simpels uit te kunnen zetten
pi_217593034
quote:
Dank, maar de hele optie audioinstellingen/audioprompts ontbreekt in mijn Watch/garmin Connect. Ook als ik de handleiding doorzoek op die termen vind ik niets.
Begin behoorlijk chagrijnig te worden dat ik nu al 1,5 dag bezig ben om m.i. iets vrij simpels uit te kunnen zetten
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 08:22 schreef Jeroboam het volgende:

[..]

Dit nu eerst maar gedaan. Hopelijk komt Garmin zelf met de magische oplossing :P
pi_217593076
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 12:22 schreef S_E het volgende:

[..]
Ik heb een Garmin Fenix, maar bij mij is het:

Linker middelste knop ingedrukt houden tot je een menu krijgt
Dan paar keer naar beneden klikken tot het tandwiel/settings en dan weer een paar keer naar beneden tot Audio Prompts
  Moderator zaterdag 21 juni 2025 @ 12:10:43 #99
5428 crew  miss_sly
pi_218001120
Mijn Garmin Venue 2S geeft het op. Hij gaat telkens uit, gaat moeizaam aan en blijft nu in tracking modus staan. Als ik hem wil stoppen, gaat ie weer uit. Einde verhaal dus.

Dus er moet wel een nieuwe komen, want al mijn actie in de sportschool vanochtend telt nu niet omdat het niet goed getrackt is :+

Ik zoek een smartwatch met de volgende specificaties:
- rond (ik vind vierkant gewoon echt niet mooi)
- gps
- sportmetingen waaronder kracht, wandelen, hardlopen, crosstrainer, zwemmen
- wifi of bluetooth
- gezondheidsmetingen zoals hartslag, slapen, vo2 max, fitness leeftijd, stress
- app op iPhone
- geen 500+ euro

Tips?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 2 juli 2025 @ 13:01:43 #100
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_218099460
Ik ben van plan mijn Fitbit Versa 3 te gaan vervangen voor een Garmin.

Ik denk over de Garmin Vivoactive 5, maar zie dat er ook een 6 is.
Nu vind ik de 5 al behoorlijk aan de prijs, is de 6 de extra 100 euro waard?

https://www.coolblue.nl/p(...)oactive-5-zwart.html
https://www.coolblue.nl/p(...)e-6-music-zwart.html
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')