Heb je ooit de Dutch Eagles gezien? die vond ik zelf erg fijn...quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Van de week naar Fortunate sons ( CCR)
Die zijn ook erg goedquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je ooit de Dutch Eagles gezien? die vond ik zelf erg fijn...
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Naar de speeltuin heleentje van capelle
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:26 schreef DJ11 het volgende:
Zingende kinderen... daar heb ik echt niet veel mee. Tegenwoordig kun je dingen rechttrekken, maar in die tijd klonk het zo vals als de nacht.
Dat maakt het wel authentiekquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:26 schreef DJ11 het volgende:
Zingende kinderen... daar heb ik echt niet veel mee. Tegenwoordig kun je dingen rechttrekken, maar in die tijd klonk het zo vals als de nacht.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit met mijn ouders naar een speeltuin ben geweest.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:27 schreef livelink het volgende:
Ach ja, de goed oude tijd dat er een verbanddoos mee ging naar de speeltuin.
Ik kan me ook niks herinneren. Zelfs de Efteling gingen we niet naar toe.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit met mijn ouders naar een speeltuin ben geweest.
Behalve 1 keer per jaar naar de Efteling (toen dat nog niet heel veel meer was dan speeltuin met een klein sprookjesbos en een spookslot.
We zijn ooit 1 zomer in Nederland gebleven voor dat soort uitstapjes. Goede herinneringen aan, en de Efteling zat daar ook bij en Slagharen ook.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me ook niks herinneren. Zelfs de Efteling gingen we niet naar toe.
En dan gaat de wekkerquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:35 schreef DJ11 het volgende:
Weet je wat we gaan doen? We worden weer kampioen!
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:35 schreef livelink het volgende:
Slavenkoor - Uberall auf der Welt scheint die Sonne
Ik wil ook wel weer een keerquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Efteling al vele malen geweest met ouders en ook als volwassene. Maar ja voor mij is het ook geen hele lange reis...
Duur ja.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik kijk net naar een kaartje voor Legoland. 44 euro , laat maar
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar is deze muziek wel voor gebruikt
De prijs zou mij niet tegenhouden. De drukte wel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:39 schreef Symphonic het volgende:
Zo mooi dit![]()
En ontopic: dichter bij Legoland ga ik nooit meer komen, maar nee, ik ga het niet doen
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:40 schreef Symphonic het volgende:
Bee Gees how do you mend a broken heart![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het daar dan druk zijn, met zo'n entree prijs?quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
De prijs zou mij niet tegenhouden. De drukte wel.
En de twee en een half uur rijden even goed ook wel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
De prijs zou mij niet tegenhouden. De drukte wel.
Ja, alles is tegenwoordig druk. Zeker in de zomervakantie.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou het daar dan druk zijn, met zo'n entree prijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |