Nicequote:Op dinsdag 30 april 2024 19:11 schreef DJ11 het volgende:
De strings zijn rijkelijk aanwezig op het nieuwe album Nonetheless. En laat ik daar nou enorm van houden. Dit is echt het album waarvan ik al jaren hoopte dat ze het zouden maken.Pet Shop Boys - Feel
De basis voor dit nummer werd in 2003 al gelegd, toen de Pet Shop Boys nieuwe nummers schreven voor hun compilatie PopArt. Neil kon er geen tekst bij verzinnen; dat gebeurde pas recenter.quote:
Tja, de tekst is niet echt iets waar je 20 jaar over hebt hoeven te doen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De basis voor dit nummer werd in 2003 al gelegd, toen de Pet Shop Boys nieuwe nummers schreven voor hun compilatie PopArt. Neil kon er geen tekst bij verzinnen; dat gebeurde pas recenter.
Ja, ik ben het eigenlijk wel met je eens. Zo erg is mijn zelfvertrouwen ook niet aangetast.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waardeloos zeg, en een gemiste kans voor de holding
Sylvester - You Make Me Feel (Mighty Real)
Soms blijven dingen gewoon een tijdje op de plank liggen... In 2020 brachten ze een b-kant uit die in 1984 al was geschreven.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, de tekst is niet echt iets waar je 20 jaar over hebt hoeven te doen.
MIKA - Relax, Take It Easy
Goed verzoekjequote:Op dinsdag 30 april 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
Ha, dit verzoekje was ook om mezelf te helpen herinneren dat ik niet te veel moet stressen.
The Shamen - LSI (Love Sex Intelligence)
Stimmtquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Om 20:15 uur gaan jullie zappen naar de Duitse tv toch, Symph en DDM?
Smakelijk eten toegewenstquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:26 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu even koken, dus ik ben er even tussenuit. Wel zo klaar hoor.
Mooi bruggetjequote:Op dinsdag 30 april 2024 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Het verzoekje hierna heeft iets met rock te maken. Dat komt mooi uit, want de nummers daarna zitten duidelijk in de rock-hoek. Eentje ervan - superkort - is nieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |