Sash! - La Primavera (original 12-inch mix)
Vervelend zeg. Misschien eens elders gaan kijken? Misschien dat ze dan gaan inzien wat ze missen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
Mijn zelfvertrouwen heeft vandaag weer een behoorlijke deuk opgelopen (en het was al niet al te veel). Er staat al zeker een jaar een vacature open bij onze holding maatschappij. En al een jaar ben ik er naar aan het kijken en aan het twijfelen.
Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en een mail gestuurd. En echt binnen 5 minuten een afwijzing![]()
Terwijl ik toch echt denk dat ze aan mij een goede zouden hebben. Helaas was degene bij wie ik moet zijn net iemand die ik niet ken (en zij mij dus ook niet).
Je zou toch zeggen dat als je een vacature al een jaar open hebt staan dat er dan in ieder geval een gesprek vanaf kan bij een interne sollicitatie. Het heeft me ook wel de ogen geopend. Ik doe al vrij veel voor die afdeling, waaronder overleggen met accountants (laatst nog) en de functie waar ik naar solliciteerde was die van assistent controller. De volgende keer dat ze me vragen om met de accountants te praten zal ik ook binnen 5 minuten antwoorden dat ik niet de geschikte persoon ben hiervoor.
Ja, maar ik durf gewoon niet goed te solliciteren en als het intern al niet lukt.....quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Misschien eens elders gaan kijken? Misschien dat ze dan gaan inzien wat ze missen.
Pet Shop Boys - Feel
Je hebt een schat aan werkervaring en diverse andere kwaliteiten. Werkgevers staan overal te springen om betrouwbare, toegewijde vakkrachten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik durf gewoon niet goed te solliciteren en als het intern al niet lukt.....
Klinkt wel veelbelovend, ja.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:11 schreef DJ11 het volgende:
De strings zijn rijkelijk aanwezig op het nieuwe album Nonetheless. En laat ik daar nou enorm van houden. Dit is echt het album waarvan ik al jaren hoopte dat ze het zouden maken.Pet Shop Boys - Feel
Waardeloos zeg, en een gemiste kans voor de holdingquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
Mijn zelfvertrouwen heeft vandaag weer een behoorlijke deuk opgelopen (en het was al niet al te veel). Er staat al zeker een jaar een vacature open bij onze holding maatschappij. En al een jaar ben ik er naar aan het kijken en aan het twijfelen.
Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en een mail gestuurd. En echt binnen 5 minuten een afwijzing![]()
Terwijl ik toch echt denk dat ze aan mij een goede zouden hebben. Helaas was degene bij wie ik moet zijn net iemand die ik niet ken (en zij mij dus ook niet).
Je zou toch zeggen dat als je een vacature al een jaar open hebt staan dat er dan in ieder geval een gesprek vanaf kan bij een interne sollicitatie. Het heeft me ook wel de ogen geopend. Ik doe al vrij veel voor die afdeling, waaronder overleggen met accountants (laatst nog) en de functie waar ik naar solliciteerde was die van assistent controller. De volgende keer dat ze me vragen om met de accountants te praten zal ik ook binnen 5 minuten antwoorden dat ik niet de geschikte persoon ben hiervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |