daar staat the party's over toch voor?quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik zocht nog even snel naar een toffe afsluiter
Dit is de afsluiter voor de afsluiterquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:49 schreef Sableheart het volgende:
[..]
daar staat the party's over toch voor?
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:54 schreef NailQueen het volgende:
Dag vriendjes. Dag vriendinnetjes. Dat was het dan alweer
https://w2g.tv/?r=hriadx37rq5y3r8724quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
@:NailQueen, je moet dat andere linkje delenDeze is alleen voor jou!
Wil ze daar wel even HEEL snel vanaf gaan? Daar zijn ze NIET voor bedoeldquote:
Ik heb goede dingen gehoord over de Finse inzendingquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:05 schreef BillDauterive het volgende:
Heerlijk! Lekker biertje erbij, veel mensen, gezelligNu nog hopen op een beetje leuke muziek.
oeh ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb goede dingen gehoord over de Finse inzending
Ik wist dat ze smaak hadquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:09 schreef Momo het volgende:
Kate van Go_A had zich dit jaar al uitgesproken voor Nemo
Estland ook!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:07 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
De inzendingen van Slovenie en Finland zijn deels nederlands!
Dat komt denk ik ook vooral omdat je de nummers nog niet zo goed kent. Dat hoor je elk jaar wel van mensen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:11 schreef Guanabana het volgende:
Was wel echt een veel beter jaar dan dit jaar hč.
Ik vind dit ook wel een prima jaar maar vorig jaar was meer veelzijdigerquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:11 schreef Guanabana het volgende:
Was wel echt een veel beter jaar dan dit jaar hč.
Mja vorig jaar had ik at this point al diverse favorieten, nu zit ik van mwe.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat komt denk ik ook vooral omdat je de nummers nog niet zo goed kent. Dat hoor je elk jaar wel van mensen.
Ja, die hadden ze thuis moeten laten. Hij wilde alleen in de finale komen en als je te goed bent voor de semi's, dan blijf je wat mij betreft maar thuis.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Graham hier echt het vijfde wiel.
jaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:15 schreef BillDauterive het volgende:
@:Luctor.et.emergo, je kijkt ook mee, zit je ook in dit topic?
Ja dit vertaalde helaas niet echt goed naar het podium en op beeld.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:20 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Dit was een van mijn favorieten maar de staging viel wel tegen (net als bij Frankrijk)
Hier kleine 40 hapjes team #viesdikquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:21 schreef H_T het volgende:
Even wat kaasblokjes gepakt. Volgens het etiket is de kaas over de datum, maar omdat ie toch al extra oud is maak ik me daar niet druk om
Ja, iets te zakelijk en juryvriendelijk. Het tegenovergestelde van een vogel op het podium zeg maar.quote:
Dit is ook niet mijn eerste snack van de dagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |