Dat is toevallig ook op Z, stukje voorsorteren op de toekomst.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie weet wordt het voor jou nog de rolstoelsectie.
Gezellig maat, hoekkie in bij Z1quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:05 schreef Caland het volgende:
Van X naar Z verplaatst, na een jaar of 18 van de gele zijde af
Kan ik eindelijk @:zka eens opzoeken.
Onjuistquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Potter of Pusic, dus. Dat lijken mij eigenlijk ook de twee meest realistische opties.
Wel een voorkeur voor de eerste. ‘De assistent die snel ziedend wordt’ deden ze in Amsterdam ook al zonder succes.
Zou je me op zijn minst kunnen geruststellen dat de zwarte aldi Arne geen optie is?quote:
Wie is datquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je me op zijn minst kunnen geruststellen dat de zwarte aldi Arne geen optie is?
Dat is mijn angst
Dit is satire.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Potter of Pusic, dus. Dat lijken mij eigenlijk ook de twee meest realistische opties.
Wel een voorkeur voor de eerste. ‘De assistent die snel ziedend wordt’ deden ze in Amsterdam ook al zonder succes.
Ow, aparte benaming maar eens ja.quote:
Net gemeld door vdKraan die er eigenlijk vrij vaak dichtbij zit. Pusic is best realistisch natuurlijk, vergeet niet dat zo’n Troost ook wat te zeggen heeft.quote:
Het enige dat Van der Kraan zegt is dat hij kan voorstellen dat Potter liever bij Feyenoord dan Ajax instapt momenteelquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Net gemeld door vdKraan die er eigenlijk vrij vaak dichtbij zit. Pusic is best realistisch natuurlijk, vergeet niet dat zo’n Troost ook wat te zeggen heeft.
Alle andere Nederlandse opties maar matig behalve misschien Dick Schreuder. En Jannes zijn nieuwtjes geloof ik niet zo, die wil vooral zelf heel graag dat het een Farioli of McKenna oid wordt. Maar ik laat mij graag verrassen (ik hoop hetzelfde).
Oh, dan ben ik er lekker ingestonken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige dat Van der Kraan zegt is dat hij kan voorstellen dat Potter liever bij Feyenoord dan Ajax instapt momenteel
Alle knip- en plaksites: POTTER TOPKANDIDAAT FEYENOORD
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik er lekker ingestonken.
Dit doet pijn.
Omdat je Potter noemde vond ik het satire, wie is Jannes nu weer?quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Net gemeld door vdKraan die er eigenlijk vrij vaak dichtbij zit. Pusic is best realistisch natuurlijk, vergeet niet dat zo’n Troost ook wat te zeggen heeft.
Alle andere Nederlandse opties maar matig behalve misschien Dick Schreuder. En Jannes zijn nieuwtjes geloof ik niet zo, die wil vooral zelf heel graag dat het een Farioli of McKenna oid wordt. Maar ik laat mij graag verrassen (ik hoop hetzelfde).
De persoon die direct gaat schelden als je hem bij zijn naam noemt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat je Potter noemde vond ik het satire, wie is Jannes nu weer?
Zo ruim in de keuze zit je ook weer niet. Iedere trainer die voldoet aan: ‘aanvallend voetbal’ en ‘duidelijke communicatie’ met een beetje serieuze ervaring zou ik overwegen. Ook als ze een misstap hebben gemaakt bij een giftige PL-club. Tottenham, ManU en Chelsea zijn niet voor niets trainerskerkhoven.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:09 schreef fetX het volgende:
Potter word ik dan niet zo enthousiast van. Maar er worden inmiddels alweer zoveel namen genoemd.
Laat Kloese maar schuiven.
Ik lees ineens allerlei Ajacieden over Farioli. Als die hem kunnen halen heb ik liever dat zij voor Potter gaan en Farioli voor ons kiest.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo ruim in de keuze zit je ook weer niet. Iedere trainer die voldoet aan: ‘aanvallend voetbal’ en ‘duidelijke communicatie’ met een beetje serieuze ervaring zou ik overwegen. Ook als ze een misstap hebben gemaakt bij een giftige PL-club. Tottenham, ManU en Chelsea zijn niet voor niets trainerskerkhoven.
Leuke tekst onder je naam
Ajacieden denken ook dat Xavi, Guardiola en Klopp kruipend naar Amsterdam komenquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik lees ineens allerlei Ajacieden over Farioli. Als die hem kunnen halen heb ik liever dat zij voor Potter gaan en Farioli voor ons kiest.
Nee dat niet, maar wel op de fiets.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Ajacieden denken ook dat Xavi, Guardiola en Klopp kruipend naar Amsterdam komen
De timing van Arend en Liverpool had wat dat betreft niet beter kunnen zijn, ruim de tijd.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:47 schreef Document1 het volgende:
Het zal vast wel die ene trainer worden.
Dit wordt een kutzomer als er niet snel duidelijkheid is.
Er komen nog 600 namen langs en uiteindelijk worden het Gio en Pusic samen in een vage constructie.quote:
Dat dan weer wel. Ik word alleen nu al moe van al die namen die overal voorbij komen. Ook echt iedereen en z’n moeder doet een duit in het zakje. Zelfs bij opperkneus Beau ging het over Slot en wie het moet gaan worden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
De timing van Arend en Liverpool had wat dat betreft niet beter kunnen zijn, ruim de tijd.
Ik heb er juist wel vertrouwen in dat het niet dat soort namen gaan worden, gaat dan ook meteen mijn eerste buitenlandse trainer bij Feyenoord worden. Van de meesten hier gok ik zoquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er komen nog 600 namen langs en uiteindelijk worden het Gio en Pusic samen in een vage constructie.
ik heb fukking Gunder Bengtsson meegemaaktquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb er juist wel vertrouwen in dat het niet dat soort namen gaan worden, gaat dan ook meteen mijn eerste buitenlandse trainer bij Feyenoord worden. Van de meesten hier gok ik zo
Nee doe maar niet klaas, waarschijnlijk resulteert dat namelijk weer in onsamenhangend gebrabbelquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb fukking Gunder Bengtsson meegemaakt
moet ik je vertellen wat voor RAMP DAT WAS??????????????????????????
GEEN TIJDquote:
Die zette John Metgod, die ouwe ja, in de spits tegen Ajax, 0-4 thuis.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee doe maar niet klaas, waarschijnlijk resulteert dat namelijk weer in onsamenhangend gebrabbel
John was toch een hele aardige voetballer, maar spits nee dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die zette John Metgod, die ouwe ja, in de spits tegen Ajax, 0-4 thuis.![]()
We wisten niet wat we zagen toen de wedstrijd begon maar het kon allemaal nog veel erger.
Weet jij toevallig hoe hij de telefoon opneemt?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
John was toch een hele aardige voetballer, maar spits nee dat dan weer niet.
Niemand wist hoe Bengtsson daar bij kwam, het was bizar.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
John was toch een hele aardige voetballer, maar spits nee dat dan weer niet.
Met zijn mobiel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoe hij de telefoon opneemt?
Hij heeft nog bij Spurs gespeeld ook nog, wat dat ervoor of erna?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niemand wist hoe Bengtsson daar bij kwam, het was bizar.
Gelukkig kwam toen Wim Jansen en later Willem en werd John gewoon kampioen.![]()
![]()
Real Madrid.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft nog bij Spurs gespeeld ook nog, wat dat ervoor of erna?
Ervoor, ook nog bij Nottingham Forest en Madrid en toen kwam die amsterdammert naar ons, dat vonden we niet echt leuk maar hij heeft het geweldig gedaan. Metgod was echt een grote spelert.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft nog bij Spurs gespeeld ook nog, wat dat ervoor of erna?
ik heb de wk finale van 1974 ook meegemaakt...quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:06 schreef Kerftminister het volgende:
Klaas is in de 40? Dat verbaast mij
hij was echt wel goedquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ervoor, ook nog bij Nottingham Forest en Madrid en toen kwam die amsterdammert naar ons, dat vonden we niet echt leuk maar hij heeft het geweldig gedaan. Metgod was echt een grote spelert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |