Dank je wel lekker bakkie kan er wel inquote:
Dit zijn nog niet zoveel seizoenen ik kijk hem wel af en dna eens zien of ik wat anders kan vindenquote:Op maandag 29 april 2024 09:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg goed en ik hou van bingen maar het valt me vaker op dat ik dan soms toch even uitwijk maar iets anders...
Hmm niet zo mijn ding geloof ik.... ik zal weer eens een poging wagen...quote:
Dat is echt een hele leuke serie hij speelt het zo goed. Bates motel heb ik ook gekeken dat was de eerste keer dat ik hem zag Hij doet het echt zo goedquote:Op maandag 29 april 2024 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul had hem al gekeken,en ja.
Ik heb hem even geparkeerd en kijk nu The good doctor.
Hmm niet zo mijn ding geloof ik.... ik zal weer eens een poging wagen...quote:
Ik zit weer even in een misdaadserie...quote:
Nee klopt.... maar even ter afwisseling iets anders...quote:Op maandag 29 april 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit zijn nog niet zoveel seizoenen ik kijk hem wel af en dna eens zien of ik wat anders kan vinden
Ik kijk alleen als ik alleen zit, gisteren zat ik serie te kijken en kwam Henk zomaar op de bank zitten (hoe durft die)quote:Op maandag 29 april 2024 10:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee klopt.... maar even ter afwisseling iets anders...
Hij was ook als kind Charlie in de chocolade fabriek.quote:Op maandag 29 april 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt een hele leuke serie hij speelt het zo goed. Bates motel heb ik ook gekeken dat was de eerste keer dat ik hem zag Hij doet het echt zo goed
Dat heb ik nooit gekekenquote:Op maandag 29 april 2024 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was ook als kind Charlie in de chocolade fabriek.
[ afbeelding ]
Ik vond Flikken dit seizoen niet echt sterk.quote:Op maandag 29 april 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als ik alleen zit, gisteren zat ik serie te kijken en kwam Henk zomaar op de bank zitten (hoe durft die)
We hebben toen Flikken Maastricht gekeken en een serie wildcard
Hij houdt vaak niet van die series die ik kijk
Haha wat een lef hé...quote:Op maandag 29 april 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als ik alleen zit, gisteren zat ik serie te kijken en kwam Henk zomaar op de bank zitten (hoe durft die)
We hebben toen Flikken Maastricht gekeken en een serie wildcard
Hij houdt vaak niet van die series die ik kijk
Ik kijk er niet meer naar, maar zag afgelopen vrijdag wel een stukje dat ze allebei onafhankelijk van elkaar betrokken waren bij een schietpartij.quote:Op maandag 29 april 2024 10:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha wat een lef hé...
Flikken Maastricht volg ik niet meer.... ik heb wel weer eens zin in programma's zoals so you think you can dance... gewoon weer even leuke tv...
Ja schitterend hé...quote:Op maandag 29 april 2024 11:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik kijk er niet meer naar, maar zag afgelopen vrijdag wel een stukje dat ze allebei onafhankelijk van elkaar betrokken waren bij een schietpartij.
En ik moet zeggen, ze zijn net zo goed als James Bond, tientallen kogels vliegen om hun oren, maar niet één raakt ze.
Nee, ik ook niet echtquote:Op maandag 29 april 2024 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond Flikken dit seizoen niet echt sterk.
En die programma's ben ik dus zo zatquote:Op maandag 29 april 2024 10:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha wat een lef hé...
Flikken Maastricht volg ik niet meer.... ik heb wel weer eens zin in programma's zoals so you think you can dance... gewoon weer even leuke tv...
Ja dat was ook echt nep die scene'squote:Op maandag 29 april 2024 11:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik kijk er niet meer naar, maar zag afgelopen vrijdag wel een stukje dat ze allebei onafhankelijk van elkaar betrokken waren bij een schietpartij.
En ik moet zeggen, ze zijn net zo goed als James Bond, tientallen kogels vliegen om hun oren, maar niet één raakt ze.
Nou dat is al effies geleden dat we daar iets van gezien hebben... ik heb daar wel weer zin in....oooh Dancing with the stars.... heerlijk...quote:Op maandag 29 april 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die programma's ben ik dus zo zat
Dat ik nog keek was altijd grappig om haar in burgerkleding door de straten van Maastricht te zien lopen met een wapengordel en een pistool zichtbaar op haar heup.quote:
Al dat soort programma's ben ik zat, die talenten jachtenquote:Op maandag 29 april 2024 12:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is al effies geleden dat we daar iets van gezien hebben... ik heb daar wel weer zin in....oooh Dancing with the stars.... heerlijk...
Ja, sommige stukjes zijn echt lachwekkendquote:Op maandag 29 april 2024 12:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ik nog keek was altijd grappig om haar in burgerkleding door de straten van Maastricht te zien lopen met een wapengordel en een pistool zichtbaar op haar heup.
Normaal gesproken zouden mensen direct de politie bellen.
Sponsered by G star.quote:Op maandag 29 april 2024 12:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ik nog keek was altijd grappig om haar in burgerkleding door de straten van Maastricht te zien lopen met een wapengordel en een pistool zichtbaar op haar heup.
Normaal gesproken zouden mensen direct de politie bellen.
Verschrikkelijke programma's, en de "gewone" kandidaten zijn tegenwoordig allemaal vervangen door BN'ers.quote:Op maandag 29 april 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al dat soort programma's ben ik zat, die talenten jachten
Ik wacht nog altijd op een tweede dansmarathonquote:Op maandag 29 april 2024 10:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha wat een lef hé...
Ja ik vind het niet echt leuk meer op tv al die spelletjes en talkshows.quote:Op maandag 29 april 2024 12:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verschrikkelijke programma's, en de "gewone" kandidaten zijn tegenwoordig allemaal vervangen door BN'ers.
TEGENWOORDIG allemaal vervangen door BN-ers?? Die programma's die ik bedoel zijn al tijden niet op tv geweest....quote:Op maandag 29 april 2024 12:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verschrikkelijke programma's, en de "gewone" kandidaten zijn tegenwoordig allemaal vervangen door BN'ers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |