De ploeg kennende houden ze gewoon vast aan het plan dus Fabio blijft kopman.quote:Op zaterdag 27 april 2024 14:50 schreef Szura het volgende:
Tweede viool Fabio kan de rest van het seizoen beter gaan slaven, einde tijdperk
Sneu. Ook vreemd, aangezien hij na zijn horrorval in Polen nog wel zijn topvorm heeft gehad en toen wel gewoon durfde te wringen. Vraag me af wat er daarna nog gebeurd is.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:42 schreef Chiappucci het volgende:
Als er ook maar een beetje gewringd wordt, is Fabio kansloos voor de overwinning. Dat gaat wat worden in de Giro met Merlier, Milan en nog 12 sprintersploegen.
Hij zei in het interview dat het een lead out was, maar hij had inderdaad gemakkelijk vol aan kunnen gaan op ~400 van de streep (met Jakobsen strak in het wiel). Toen pakte hij nog een keer het wiel van Polti.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lund ging hier voor eigen kans. Dat gaat vast nog een keer botsen in de Giro, want ik heb niet het idee dat Jakobsen nou heel blij wordt van teamoverwinningen ten koste van hem.
Senegal redde in Polen mogelijk/waarschijnlijk/zeker het leven van Jakobsen, maar werd na zijn toevallige ritoverwinning in de Vuelta een jaar later bedankt met een tirade en een scheldpartij. Dat lijkt me dus wel een zekerheidje.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lund ging hier voor eigen kans. Dat gaat vast nog een keer botsen in de Giro, want ik heb niet het idee dat Jakobsen nou heel blij wordt van teamoverwinningen ten koste van hem.
Die mogen toch enkel schrijven wat staatspersbureau Anatoli ze influistert.quote:Op zondag 28 april 2024 11:38 schreef Dutch_view het volgende:
Het is een kunst om de uitzending vol te praten.
Misschien kan Jan voorlezen uit de Turkse kranten.
Zou leuk zijn als Zingle nu wintquote:Op zondag 28 april 2024 14:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Interessante kopgroep in Wallonië: 4 man van Lotto en 4 man van Israel mee (op een groep van 9)
Lund was nipt rapper dan VDB ja.quote:Op zondag 28 april 2024 13:39 schreef hhh38 het volgende:
Ook geen rituitslag in Turkije? Lijkt alsof er wel gesprint is.
Oh ik dacht dat de volgorde waarin de renners stonden bij Steef ook de volgorde was waarop ze over de streep kwamen. Maar helaas.quote:Op zondag 28 april 2024 14:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lund was nipt rapper dan VDB ja.
[ x ]
Dat was niet de bedoeling, maar recente berichten stellen dat ze daar al op aan het terugkomen zijn en het toch sterk overwogen wordt. Zo ging dat ook bij Ayuso.quote:Op zondag 28 april 2024 15:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Del Toro heeft tot nu toe een Pogacar-achtig debuutjaar bij de profs. Gaat hij ook naar de Vuelta?
Haha dit wilde ik ook net gaan vragen.quote:Op zondag 28 april 2024 16:27 schreef H.Vviv het volgende:
Wie geeft het commentaar bij Famenne Ardenne Classic op Eurosport naast Jip van den Bos.
Sheehan kwam er ook nog voorbij denk ikquote:
Sinds vorig jaar?quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer is Eschborn geen sprintersbolwerk meer?
Van Gils kan toch prima aankomen johquote:Op woensdag 1 mei 2024 17:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Van Gils die even Arabnburu er op legt in de sprint.
Van Gils neem ik aan? Ja, die is wel vrij sterk dit jaarquote:
Van Gils inderdaad.quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Gils neem ik aan? Ja, die is wel vrij sterk dit jaar
Fraud de Lie ontbreekt hoe dan ook.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:07 schreef The_Undertone het volgende:
Ik vind dit zo'n leuke rubriek:
[ x ]
[ x ]
Tenzij hij Pogacar-benen heeft, lijkt me dat een kansloze missie.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Nordhagen solo over de Portet, met nog 80 vlakke kilometers te gaan.
Gisteren kreeg hij last van hevige krampen die een voorsprong van een dikke minuut deed verdampen terwijl hij met afstand de sterkste in koers was, dus ik denk dat hij voorzichtig blijft. Nordhagen is net bijgehaald door een groep met heel veel Visma en zonder Widar en Donie, dus als dit doorrijdt kan hij morgen op Plateau de Beille nog acht keer kramp krijgen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:02 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tenzij hij Pogacar-benen heeft, lijkt me dat een kansloze missie.
Dat die Belgen zijn gelost is gunstig voor Tijmen Graat en zijn ploegmaats, toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gisteren kreeg hij last van hevige krampen die een voorsprong van een dikke minuut deed verdampen terwijl hij met afstand de sterkste in koers was, dus ik denk dat hij voorzichtig blijft. Nordhagen is net bijgehaald door een groep met heel veel Visma en zonder Widar en Donie, dus als dit doorrijdt kan hij morgen op Plateau de Beille nog acht keer kramp krijgen.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat die Belgen zijn gelost is gunstig voor Tijmen Graat en zijn ploegmaats, toch?
We noteren een DNS voor Nordhagen en een DNF voor Graat vandaag. Daar gaat een griepje rond gok ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 16:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gisteren kreeg hij last van hevige krampen die een voorsprong van een dikke minuut deed verdampen terwijl hij met afstand de sterkste in koers was, dus ik denk dat hij voorzichtig blijft. Nordhagen is net bijgehaald door een groep met heel veel Visma en zonder Widar en Donie, dus als dit doorrijdt kan hij morgen op Plateau de Beille nog acht keer kramp krijgen.
En alsnog een dubbelslag voor van Bekkum..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We noteren een DNS voor Nordhagen en een DNF voor Graat vandaag. Daar gaat een griepje rond gok ik.
Knappe zege ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En alsnog een dubbelslag voor van Bekkum..
quote:Is het omdat de winnaar van de Tro-Bro Léon als prijs een biggetje krijgt dat je dol bent op deze koers?
“Dat hebben we thuis nog niet op de boerderij. Mijn nonkel gaf me voor alle zekerheid een kistje mee zodat ik dat biggetje goed kan vervoeren. Maar ik hoorde hier net van ceo Stéphane Heulot dat het levend exemplaar vervangen is door een biggetje in chocolade. Da’s tegenslag, misschien kan ik het nog verwisselen (lacht). Maar daarvoor moet ik eerst winnen.”
Ik zag dat Antwerp Port Epic/ Sels Trophy ook 2x 1,4km door Nederland rijdt.quote:ik kwam tot dit lijstje:
Volta NXT Classic
Scheldeprijs (ok Belgische wedstrijd, maar start is in Nederland).
Amstel Gold Race
Veenendaal-Veenendaal
ZLM Tour
Renewi Tour
Elfsteden Race.
Mis ik er nog eentje? Leuk uitdaging om die dit jaar eens allemaal te bezoeken.
Hij rijdt de Tour wel zonder koers ervoor (tenzij dat plan nog wijzigt), benieuwd of dat nog invloed heeft.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog bijna 7 weken om in vorm te geraken, dan zal wel lukken.
Misschien kan ie de ZLM Tour nog rijdenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij rijdt de Tour wel zonder koers ervoor (tenzij dat plan nog wijzigt), benieuwd of dat nog invloed heeft.
Voor de spanning zou het leuk zijn als Pogi en Vingegaard net wat minder zijn en Evenepoel en Roglic in de buurt kunnen komen
quote:
Doet Ewan dat ook niet?quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:51 schreef Mani89 het volgende:
Kef die stilvalt en dan gelijk helemaal stopt met trappen. Leuk dat deze rubriek een comeback maakt.
Was dacht ik hier ook al gepost week of 2 geleden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:13 schreef Pino112 het volgende:
Artikel gevonden over waarom Herbert stopt bij de NOS.
https://steenwijkercouran(...)breken-29020980.html
Blijkbaar door een luik gedonderd in z'n huis
Ergens nog, ik noem maar eens iets spannends, een Pau er nog tussen proppenquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt heel veel zin in het zoveelste rondje Montjuic. En daarna natuurlijk vakkundig alle bergen ontwijken. Langs de kust Frankrijk in en sprinten in Perpignan, ik kan niet wachten!
Oh god, Andorra wordt ook genoemd in het artikel. Help ons.
Op zich mag Stewart Campbell ook wel gewoon voor zich kijken. Continu omkijken om te zien of Groenewegen nog in je wiel zit is zinloos, Dylan zit daar namelijk nooit.quote:
Misschien niet onlogisch, maar zou wel doodzonde zijn zeg. Leek echt voorbestemd voor een mooie carrière.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zou me eigenlijk niet verbazen mochten we binnenkort een of ander statement krijgen over een vroegpensioen of tijdelijk stoppen van Skin Quimmons. Misschien een overstap naar de gravelscène, kan ook nog. Hij verdwijnt van iedere startlijst, komt volgende week ook niet zijn titel verdedigen in West Virginia, en overwoog al sterk om er mee te stoppen na het ongeval Mader.
Hij fietst nog wel, met Laurens Ten Dam zag ik.
inderdaad. Toch de (psychische) gevolgen van de val van Mader in Zwitserlandquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Misschien niet onlogisch, maar zou wel doodzonde zijn zeg. Leek echt voorbestemd voor een mooie carrière.
Dit is niet leuk meer inderdaad, maar wil je dan ook een startverbod voor Pogi en Matje in de monumenten?quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik stel voor: een startverbod voor De Lie in 1.1-koersen.
Lekker aan het beuken met Welsford ook. Is daar nog iets uitgekomen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:35 schreef wimderon het volgende:
Stop er maar mee Dylan. Geklopt door Kef.
Ik denk dat het vermoeden dat hijzelf deze winter had aardig klopt, namelijk dat hij gemaakt is voor de Ardennen en niet de Vlaamse wedstrijden. Hoewel De Ronde eigenlijk net zo goed onder beiden valt.quote:
Alweer een modderfietser die zo snel mogelijk getakellift moet worden naar het asfalt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Ron Pimhaar heeft flink huisgehouden in Bourscheid, flink overtuigender dan vorig jaar. Ook een sterk optreden van Seppe Van Den Boer (18), won zelfs een massasprint tegen o.a. Tim Torn Teutenberg.
Wordt later dit jaar stagiair bij Lidl-Trek, dus daar zijn ze al mee bezig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alweer een modderfietser die zo snel mogelijk getakellift moet worden naar het asfalt?
Heel fijn, laten ze hem dat ook zo snel mogelijk in zijn hoofd praten voordat we weer een geval MVP hebben die dit palmares ook op zijn 25ste al had kunnen hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wordt later dit jaar stagiair bij Lidl-Trek, dus daar zijn ze al mee bezig.
Ron is ook al bijna 23, ouder dan ik had ingeschat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel fijn, laten ze hem dat ook zo snel mogelijk in zijn hoofd praten voordat we weer een geval MVP hebben die dit palmares ook op zijn 25ste al had kunnen hebben.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240511_92042771quote:Andrey Amador (37) zwaar aangereden op training, Costa Ricaan met spoed geopereerd en buiten levensgevaar
Yep, hij is ook nog maar 21. Hij heeft alles in zich om meerdere Monumenten te winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:56 schreef TommyL0204 het volgende:
Lekker weg uit het veld en gewoon vol op de weg over. Serieus indrukwekkend
Dat is ook een keuze jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tevens tokkie in wording.
[ afbeelding ]
My wayquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tevens tokkie in wording.
[ afbeelding ]
Ik vul je lijst aan met Ewa Swoboda.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:11 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, het is nog niet zo erg als Ingebrigtsen of Vondrousova.
https://wielerrevue.nl/ar(...)t-me-enorm-irriteertquote:Ex-prof Jérôme Pineau beweert dat Van der Poel, ondanks zijn indrukwekkende erelijst, een overschat renner is vanwege zijn familieband met de legendarische Franse publiekslieveling Raymond Poulidor (zijn grootvader).
quote:Op zondag 12 mei 2024 07:47 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
https://wielerrevue.nl/ar(...)t-me-enorm-irriteert
Bedankt Jerome.
quote:Op zondag 12 mei 2024 16:07 schreef H.Vviv het volgende:
Nys controleert vrij gemakkelijk. Zal het zo wel gaan afmaken voor zijn derde ritzege op rij.
Wordt 37 dit jaar, ik vind het best bijzonder allemaal.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twan heeft weer eens zo'n dag.
quote:Op zondag 12 mei 2024 16:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wordt 37 dit jaar, ik vind het best bijzonder allemaal.
Waanzin van Bahrein dat ie niet in de Giro alles aan gort rijdt.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twan heeft weer eens zo'n dag.
Welnee, dit wordt de volgende die de nietsontziende Vlaamse media gaan oppeuzelenquote:Op zondag 12 mei 2024 17:30 schreef DiegoFuser het volgende:
Kunnen we Tibo al met potlood noteren voor MSR, Vlaanderen en Luik volgend jaar?
Omdat 'ie domineert in de Ronde van Hongarije?quote:Op zondag 12 mei 2024 17:30 schreef DiegoFuser het volgende:
Kunnen we Tibo al met potlood noteren voor MSR, Vlaanderen en Luik volgend jaar?
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:02 schreef Mani89 het volgende:
Een Cofidisbelg die een koers wint, dat is allesbehalve leuk.
Hoe slecht moet Bennett wel niet zijn als zelfs de Decathlonbonus hem niet aan de praat krijgt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:02 schreef Mani89 het volgende:
Een Cofidisbelg die een koers wint, dat is allesbehalve leuk.
En benieuwd of hij er nog de ronde van België tussen gooit, het is nu wel een lange periode zonder koersen (en dan dus ook geen MTB tussendoor)quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, dat kon niet anders meer. Benieuwd of het weer kilometers maken in de Tour wordt. Op zich heeft ie vooral in week 2 best wat kansen.
Bang om weer een oorwassing van Pidders te ondergaan, snap hem wel.quote:
5% dat, en 95% kiezen voor Goud in een sport die er wél toe doet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bang om weer een oorwassing van Pidders te ondergaan, snap hem wel.
Casper van U echterquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier worden mondjes gesnoerd. Sem is dan toch geen dief!
Ackermann komt er ook nog niet helemaal uit. We zouden het bijna vergeten, maar dat was in de bizarre Borajaren 2018/2019 een van de beste sprinters van de wereld.quote:
Zou er nog een rectificatie komen van staatsmongool Bobbie Traksel?quote:"Biniam Girmay immediately showed that he was in excellent condition in the Giro with his third place in the first opportunity for sprinters. Our disappointment when he had to leave the race after his double crash was big. He was in a lot of pain, unable to use power or sit straight on the bike. The initial diagnosis from the race doctor was clear, he was fearing a hip fracture. We decided to follow the race doctor's advice and withdraw him from the race.
Einde tijdperk De Lie?quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
[..]
Zou er nog een rectificatie komen van staatsmongool Bobbie Traksel?
En relletjes, dopinginsinuaties, minuut stilte voor Mäder, Alaf/Patlef. De bingokaart is weer bijna vol. Als er maar sensatie is.quote:
Wint vandaag weer, alsof ze meelezenquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier worden mondjes gesnoerd. Sem is dan toch geen dief!
We noteren krekelgeluiden van Koffieplanter.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wint vandaag weer, alsof ze meelezen
Sam Bennett is een dief.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We noteren krekelgeluiden van Koffieplanter.
Niet echt verrassend.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:17 schreef Pino112 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)-visma-lease-a-bike/
Sjakko Verhaeren wordt de opvolger van Merijn Zeeman
quote:
Sem neemt jou niet helemaal serieus.quote:De Ier wordt vervolgens ook nog gevraagd naar zijn honger om te winnen op het grootste podium. “Het is de hele reden dat ik hier ben. Ik wil weer terug naar de Tour de France en laten zien dat ik dat aan kan. Daarom ben ik hier. Mensen op het internet kunnen zeggen wat ze willen. Ik geloof dat ik terug kan komen, als ik er niet in geloofde kan ik beter stoppen.”
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:35 schreef Aguero het volgende:
Een overwinning van Willie Smit namens China Glory in een 2.2 koersje in Turkije.
Dit is kunst. Cult, cult, cult.
Dat sowieso maar het hele schouwspel inclusief vingertje was erg vermakelijk. Het ONCE shirt van Bennet kan ik ook waarderen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:09 schreef VoMy het volgende:
Het was hoe dan ook heel dom van Vangheluwe maar hij lijkt er mee weg te komen.
Met dank aan dommekracht Gougeard die nog even doortrok toen Vangheluwe in zijn wiel aanbeland was.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:09 schreef VoMy het volgende:
Het was hoe dan ook heel dom van Vangheluwe maar hij lijkt er mee weg te komen.
quote:Nys is het daar volledig mee eens. “In het hoofd ben ik absoluut geen sprinter. Sprinters zijn klootzakken. Ik wil er niet mee geassocieerd worden. Wat er in een sprint gebeurt, is soms crimineel. Letterlijk crimineel. In Hongarije heb ik zware toestanden meegemaakt."
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Het fenomeen Zoidl slaat nog eens toe, Bahrein are you wotching?
Dit is wel echt een prima take van Thibau. Het is wachten tot er doden vallen zoals de sprints tegenwoordig gereden worden.quote:
Verschillen tussen die sites zijn er toch altijd? Bij climbfinder komen die gegevens volgens mij vaak van mensen die zelf een klimmetje hebben gereden, terwijl ze bij La flamme rouge van punt A naar punt B klikken in een editor.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:52 schreef VoMy het volgende:
Waarom geeft PCS de Paardenheuvel als 4,4% voor 500 meter en niet als:
[ afbeelding ]
600 meter 5,5%?
Is ook op RTV Utreg.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:46 schreef DiegoFuser het volgende:
Hermsen heeft alleen maar oog voor Groenewegen en heeft geen idee wie er verder meesprinten.
Eva Buurman met haar boerenaccent als co-commentator hoeft van mij ook niet persee.
Ze willen zelf het liefste dat het een sprint wordt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 16:36 schreef VoMy het volgende:
Veenendaal-Veenendaal zou profiteren van een verkort laatste rondje. Gewoon na Achterberg direct terug naar Nude/Wageningen en dan weer richting de Grebbeberg.
Niet dat het zoveel uitmaakt maar voor de finale zou het misschien net iets meer mogelijkheden bieden.
Klopt zag eerder deze week een interview met de voorzitter van de organisatie die dit ook aangaf.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze willen zelf het liefste dat het een sprint wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
Miniverslag van de 1e 22km van Veenendaal-VeenendaalPolitie vrachtwagentje voor defecte motoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet eindelijk Patlef niet meer in zijn nachtmerriesquote:Op zondag 19 mei 2024 17:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sam Bennett wint 5 keer in de Vierdaagse, dan ben je een grote.
https://www.wielerflits.n(...)l-beter-dan-in-2019/quote:Steven Kruijswijk nog onzeker over rol in Tour de France: “Misschien ben ik wel beter dan in 2019”
Valt mee toch? Hij lijkt prima te kunnen leven met zijn huidige rol. Zijn niveau kan best hoger zijn maar in de tussentijd is het niveau van de mutanten alleen maar toegenomen. Hij lijkt dat besef ook te hebben.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:55 schreef TommyL0204 het volgende:
De nieuwe 'Kopman' is uit:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)l-beter-dan-in-2019/
Sulletje Vingegaardquote:
Man met leeuwen-tatoeage gespot.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:12 schreef Pistolero het volgende:
Die totale obsessie van sommigen met de tatoeages, of uberhaupt het uiterlijk, van renners blijft toch een leuke rubriek. Stukje onzekerheid.
Het grotere nieuws lijkt me dat hij al weer bergop aan het trainen is op Mallorca. Die gaat de Tour wel halen op deze manier.
Ik hoop het. Pogacar heeft dringend weer concurrentie nodig, hij verveelt zich vast de tering deze Giro.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:12 schreef Pistolero het volgende:
Die totale obsessie van sommigen met de tatoeages, of uberhaupt het uiterlijk, van renners blijft toch een leuke rubriek. Stukje onzekerheid.
Het grotere nieuws lijkt me dat hij al weer bergop aan het trainen is op Mallorca. Die gaat de Tour wel halen op deze manier.
De kans dat hij een serieuze bedreiging gaat vormen voor Pogacar in de Tour acht ik alsnog wel nihil.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik hoop het. Pogacar heeft dringend weer concurrentie nodig, hij verveelt zich vast de tering deze Giro.
Tien jaar geleden de eerste profzege van Mathieu van der Poel. Het forum is weinig veranderd:quote:Op maandag 20 mei 2024 11:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
2e pinksterdag. Vriendin naar een braderie, heb ik mooi de gelegenheid om naar de ronde van Limburg te gaan
We zijn heerlijk zelfde geblevenquote:Op maandag 20 mei 2024 11:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tien jaar geleden de eerste profzege van Mathieu van der Poel. Het forum is weinig veranderd:
SPT / Wielrennen #170 - Wij hebben de nieuwe Sagan.
- b-sprinters worden uitgelachen en afgeschreven
- kenner Buzz over Mathieu
- dat zijn succes zal betekenen dat hij bekogeld met bier gaat worden
- jij (Sjoerd) die met de motor wil gaan kijken
- Mani die vindt dat renners hun tijd verdoen in het veld
- Gesink die diezelfde dag onderuit ging
Conservatief WLRquote:Op maandag 20 mei 2024 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We zijn heerlijk zelfde gebleven
Jeetje, zie gelijk een post van mezelf, dat ik hier ook al tien jaar zitquote:Op maandag 20 mei 2024 11:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tien jaar geleden de eerste profzege van Mathieu van der Poel. Het forum is weinig veranderd:
SPT / Wielrennen #170 - Wij hebben de nieuwe Sagan.
- b-sprinters worden uitgelachen en afgeschreven
- kenner Buzz over Mathieu
- dat zijn succes zal betekenen dat hij bekogeld met bier gaat worden
- jij (Sjoerd) die met de motor wil gaan kijken
- Mani die vindt dat renners hun tijd verdoen in het veld
- Gesink die diezelfde dag onderuit ging
Met citroenen?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ik neem aan dat we hem namens WLR een fruitmand sturen.
Ja hij zal op zijn minst wel kunnen voorkomen dat Pogacar de unieke tripel kan pakken.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De kans dat hij een serieuze bedreiging gaat vormen voor Pogacar in de Tour acht ik alsnog wel nihil.
Makkelijk tweede en daarna met 2 vingers in de neus de Vuelta winnen lijkt me best mogelijk.
Met rottend fruit?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ik neem aan dat we hem namens WLR een fruitmand sturen.
Interessant om te zien hoe dat aan de achterkant eraan toe gaat. Reed net achter de bezemwagen toen 'chute' klonk over de wedstrijd radio. Meteen zag je een ambulance naar voren rijden. Renner werd in ambulance afgevoerd, en net nu ik Tongeren binnenrij komt die zelfde ambulance voorbij komen richting ziekenhuis) . Benieuwd of hij wel nog inhaakt in de karavaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |